- Waardering
- 1
idd ,,,ok nog ff en ik pleur die nummer 3 de deur uit, heb nu al 2wkn moeite met het setten van dat kreng en hem dicht te krijgen :/
Rust nemen misschien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd ,,,ok nog ff en ik pleur die nummer 3 de deur uit, heb nu al 2wkn moeite met het setten van dat kreng en hem dicht te krijgen :/
mwah doe het maar 2x de week...misschien wel ja
maar tis zo verslavend he![]()

Oké, duidelijk. Ga ze nu bestellen, dus Bas (van sportfood) is ook weer blij met me. Zal eens even kijken hoever ik kom, en desnoods vijl ik de binnenkant af (goede tip waar ik totaal niet meer aan had gedacht, overigens).
''Je moet eerst karmapunten verdelen'' blablabla, maar die komen eraan.
Zijn er trouwens mensen bezig met de techniek; credit card set bijvoorbeeld? Omdat dit op wedstrijden wordt gebruikt is het wel handig om dit te kennen namelijk.
Ben er vandaag mee begonnen, en heb de #2 ermee dicht gekregen (alleen rechts), als je je hand curlt (richting je elleboog) voordat je 'm weer open doet om de credit card ertussen te houden voorkom je dat de gripper richting je duim glijdt, scheelt veel.
Geinig.. Ik kan geen 6 reps maken op de #2, maar sluit wel de 2.5 vrij gemakkelijk
Keurig allemaal!
Er worden al flinke vorderingen gemaakt.
Ben benieuwd wie er hier op DBB als eerste N0.4 gaat sluiten?!![]()
Ben jij er nog fanatiek mee bezig, Bas?
Denk dat de no.4 maar voor enkele mensen op de wereld is weggelegd, chewie miss wel kans maken aangezien hij untrained de #2 dichtkneep.

Ben jij er nog fanatiek mee bezig, Bas?
Denk dat de no.4 maar voor enkele mensen op de wereld is weggelegd, chewie miss wel kans maken aangezien hij untrained de #2 dichtkneep.