Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

mwah doe het maar 2x de week...misschien wel ja
maar tis zo verslavend he:P

mwah doe het maar 2x de week...misschien wel ja
maar tis zo verslavend he:P

Hehe, ik had dat toen ik ze net kreeg. Deed ik het 4 dagen achter elkaar en veel reps en hard he qua volume. Heb vervolgens anderhalve week die trainer niet eens dicht kunnen krijgen puur omdat de pijn ondraaglijk was. Met name mijn pinken waren het probleem. Sindsdien doe ik het maar eens per week :D

MWahja heb genoeg eelt en het doet geen pijn ofzo, krijg dat kreng gewoon niet meer dicht op 2mm ofzo...naja laat ze wel ff 2wkn met rust ofzo

Oké, duidelijk. Ga ze nu bestellen, dus Bas (van sportfood) is ook weer blij met me :) . Zal eens even kijken hoever ik kom, en desnoods vijl ik de binnenkant af (goede tip waar ik totaal niet meer aan had gedacht, overigens).

''Je moet eerst karmapunten verdelen'' blablabla, maar die komen eraan.

#2 closed! Zowel links [2 keer], als rechts [6 keer]. De #2.5 even voor de gein geprobeerd, maar daar zit nog niet veel beweging in.

Zijn er trouwens mensen bezig met de techniek; credit card set bijvoorbeeld? Omdat dit op wedstrijden wordt gebruikt is het wel handig om dit te kennen namelijk.

Ben er vandaag mee begonnen, en heb de #2 ermee dicht gekregen (alleen rechts), als je je hand curlt (richting je elleboog) voordat je 'm weer open doet om de credit card ertussen te houden voorkom je dat de gripper richting je duim glijdt, scheelt veel.

Interessant! Zal het vanavond naar het trainen eens proberen.

Geinig.. Ik kan geen 6 reps maken op de #2, maar sluit wel de 2.5 vrij gemakkelijk

Geinig.. Ik kan geen 6 reps maken op de #2, maar sluit wel de 2.5 vrij gemakkelijk

Serieus? Heb hem wel direct na de #2 geprobeerd, dus misschien had ik al mijn krachten al verspild. Zal het vanavond na het trainen nog eens proberen.

2 gesloten

Heb na een week de coc 2 volledig dicht zonder te helpen met me andere hand op naar de drie!!!maar eerst die 2.5 maar eens grijpen;)

Pas de #2.5 geclosed voor 4 singles.

• Topic Starter Topic Starter
Keurig allemaal!

Er worden al flinke vorderingen gemaakt.

Ben benieuwd wie er hier op DBB als eerste N0.4 gaat sluiten?!:D

Keurig allemaal!

Er worden al flinke vorderingen gemaakt.

Ben benieuwd wie er hier op DBB als eerste N0.4 gaat sluiten?!:D

Ben jij er nog fanatiek mee bezig, Bas?

Denk dat de no.4 maar voor enkele mensen op de wereld is weggelegd, chewie miss wel kans maken aangezien hij untrained de #2 dichtkneep.

Ben jij er nog fanatiek mee bezig, Bas?

Denk dat de no.4 maar voor enkele mensen op de wereld is weggelegd, chewie miss wel kans maken aangezien hij untrained de #2 dichtkneep.

Ik denk dat je gelijk hebt SanderG. De 4 zal maar voor weinigen weggelegd zijn.
We hebben al zeer veel grippers verkocht en van al die grippers is de No.4 1x besteld.:p

Ik ben ook nog lekker ermee bezig, maar heb een beetje een grens bereikt met de No.2.
2,5 is nog net te zwaar.:rolleyes:

Ik heb die goedkope uit Amerika. 150, 200 en de 250 pounds en krijg de 250 op een cm niet dicht.

Laatste centimeter van mijn coc 3 gesloten met choker.
Heb hem nu gechoked op 1.7cm (ongeveer parallel), hem vanaf daar sluiten is dan ook het volgende doel.

Hoe gaat het bij de rest die aan de 3 aan het werken zijn?

Ik zit nog steeds met de 2.5 te kloten.. Ik krijg hem nog niet consequent genoeg dicht.. En reppen zit er ook nog niet goed in. (ik kan ook nog steeds niet echt veel reps op de #2)

Ik ga dus pas echt werken aan de 3 als ik die 2.5 echt own voor een paar reps..

3 is voor mij nog een brug te ver. Er komt wel behoorlijk wat beweging in, maar closen lukt zeker nog niet,
Het verschil in kracht links en rechts is bij mij ook behoorlijk groot.

Wat zijn jullie trainingsschema's?

Nog 1mm en ik krijg de no.2 ook eindelijk dicht. Wat ik wel merk is dat het heel erg per dag scheelt hoe ver ik hem dicht geknepen krijg, want soms heb ik zelfs moeite met de no.1, terwijl ik op een goeie dag daar wel 5 reps mee kan maken.

Terug
Naar boven