AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Vandaag mijn grippers en dipgordel binnengekregen .
Uitstekende service René !!!! Dat mag gezegd worden .

OT: Heb die CoC 2 langs
rechts : een paar keer totop 1 cm dichtgeknepen ,
links een paar keer tot een cm of 3-4 .

Calibre zal de volgende zijn.

Ik weet niet of het zo snel zal zijn hoor. Hangt ook af van welke set, CCS zal zeker z'n tijd duren. MMS kan wel redelijk "snel". Ben nu van plan de komende weken zware neg's met oc's af te wisselen. Een beetje zoals in KTA maar dan met veel lagere frequentie want mijn handen recuperen echt verschrikkelijk traag. Succes aan de rest die er mee bezig is... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag mijn grippers en dipgordel binnengekregen .
Uitstekende service René !!!! Dat mag gezegd worden .

OT: Heb die CoC 2 langs
rechts : een paar keer totop 1 cm dichtgeknepen ,
links een paar keer tot een cm of 3-4 .

Thanks Phenochef, graag gedaan!
De naam is Bas trouwens...Rene ken ik niet!:D

@ phenochef, rene is 1 van de andere boardsponsors, waarvan we de naam niet gaan noemen in deze threat.

Gisteren de 2.5 gesloten links en rechts :)

Erg netjes kerel.. Zeker dat je 'm ook links kan...

ik heb de 1 met rechts gesloten en met links lukt hij nog niet. Dat terwijl ik links ben....maar met links gaat de gripper scheef waardoor ik niet door kan drukken. Weet niet wat het is. Dus, hopelijk valt er wat te reppen met de 1 binnenkort met beiden handen, want dan kan ik de 2 aanschaffen.
Overigens, ik had het voor de gein mee naar mijn werk genomen. De trainer kunnen de meeste echt totaal niet sluiten. Verbaasde mij wel een beetje, maar komt wel overeen met wat ze bij sportfood zeggen.

Hmm,dat ik heb eigenlijk hetzelfde, met rechts gaat het beter dan met links terwijl ik ook linkshandig ben.

De richting van de veer is gemaakt voor rechtshandigen... Dat scheelt wel.

Hmmz, het lukt me nu wel vrij gemakkelijk de 1 met beide handen. Ik moet hem links gewoon een beetje anders setten en dan gaat het niet veel moeilijker dan met rechts al voelt rechts wel een tikje beter aan.

Overigens, ik had het voor de gein mee naar mijn werk genomen. De trainer kunnen de meeste echt totaal niet sluiten. Verbaasde mij wel een beetje, maar komt wel overeen met wat ze bij sportfood zeggen.

Daar verkijken een hoop mensen zich inderdaad op.
Voor een ongetraind iemand is de Trainer al een hele kluif. Moet je nagaan dan moeten de nummertjes nog beginnen!:eek:

Heb een set van 6 stuks binnengekregen ik kon de trainer de 1 en de 1.5 volledig sluiten zowel met links als met rechts en de 2 al bijna op naar de 2,5 en 3.

Wat is de ervaring qua tijd wat het duurt om op die 3 te komen?

En heb zelf me set in america besteld en heb het op laten sturen als kado dan betaal je geen tax en ben gezien de wisselkoers 100euro voor 6 grippers kwijt.

Iron Mind Captains of Crush Hand Gripper Quick Response Order Page

om op die 3 te komen, ach ik heb er 3 tot 4mnd overgedaan, een paar lui op youtube claimen binnen een maand de 3 te hebben gesloten. Allemaal afhankelijk van je eigen aanleg en je inzet...

Daar verkijken een hoop mensen zich inderdaad op.
Voor een ongetraind iemand is de Trainer al een hele kluif. Moet je nagaan dan moeten de nummertjes nog beginnen!:eek:

hehe, me schoonma knijpte voor de allereerste keer gelijk de #1 dicht, best indrukwekkend eigenlijk.

idd ,,,ok nog ff en ik pleur die nummer 3 de deur uit, heb nu al 2wkn moeite met het setten van dat kreng en hem dicht te krijgen :/

Stuur m dan maar naar mij ;)

Terug
Naar boven