calibre
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nu ook maar s met de 2.5 begonnen te choken op 1cm. kan dr zon 4-5 reps mee maken (meerdere setjes). Links geen close helaas.
Hopelijk kan ik zo de stap naar de 3 makkelijker maken
Ben jij er nog fanatiek mee bezig, Bas?
Denk dat de no.4 maar voor enkele mensen op de wereld is weggelegd, chewie miss wel kans maken aangezien hij untrained de #2 dichtkneep.
Zit nog altijd een eind achter op jou ChewieNaar het schijndt moet ik hem consistent vanaf 3-4cm uit choker sluiten voordat ik hem zonder vanaf parallel kan sluiten. Al hangt dat natuurlijk af van de sterkte van je set.
Zal best...maar het zal mij niks verbazen als ik een vrij lichte old skool #3 heb. Want ik vind er toc hbest veel verschil tussen de BB elite (3.25) en mijn #3 zitten.
Zo.. eindelijk die smerige h**r van een CoC #2 met links gesloten. Rechts inmiddels 7 reps gehaald.. Ben nu ook bezig met de 2.5 choked op parralel. Binnenkort maar de 3 bestellen en kijken hoever ik kom..

Zo net ff na me nachtdienst een korte sessie gedaan.
Mis dan toch wat kracht rechts...uit eindelijk 3 tot 5 TNS singles gedaan met rechts op de beefbuilder SM en 5 reps ermee.
En sinds lange tijd met links weer wat gedaan en pijn vrij
Links: Trainer 10x / 5x; #1 2x5, #2 easy single (maar uitkijken)