MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

Ik ben nu ook maar s met de 2.5 begonnen te choken op 1cm. kan dr zon 4-5 reps mee maken (meerdere setjes). Links geen close helaas.

Hopelijk kan ik zo de stap naar de 3 makkelijker maken

Vandaag wel op < mm de 3 gedubbeld bloody shit :P en nog een hoop singles en 6reps assisted met lichte hulp van me been :P

Laatst bewerkt:
Ben er niet echt meer mee bezig. Ik zal eens kijken of ik het grip trainen weer in mijn trainingsschema kan passen. Ik krijg de 2.5 uiteraard nog wel dicht.:D

Ik ben nu ook maar s met de 2.5 begonnen te choken op 1cm. kan dr zon 4-5 reps mee maken (meerdere setjes). Links geen close helaas.

Hopelijk kan ik zo de stap naar de 3 makkelijker maken

Is wel vet om zo te trainen. Zoals Teemu zegt kan je zo extra stappen maken in je zoektocht naar een gripper. IK ben nu van plan om de 3 in kleine stappen verder open te choken tot hij 3-4cm breed staat en vanaf dan het MMS te sluiten en te werken naar een CCS.

Yes... Heb hem vanaf parallel (1.7cm) gesloten...

Niet echt neen. Aardig gevecht... Dacht dat ik aan het filmen was maar dat is dus fout gegaan. Zo meteen kijken of ik er nog een paar singles mee kan draaien en hem dan wat wijder choken.

Edit: net tweede single gefilmd

Laatst bewerkt:
nice dude :D

Zit nog altijd een eind achter op jou Chewie ;) Naar het schijndt moet ik hem consistent vanaf 3-4cm uit choker sluiten voordat ik hem zonder vanaf parallel kan sluiten. Al hangt dat natuurlijk af van de sterkte van je set.

Zit nog altijd een eind achter op jou Chewie ;) Naar het schijndt moet ik hem consistent vanaf 3-4cm uit choker sluiten voordat ik hem zonder vanaf parallel kan sluiten. Al hangt dat natuurlijk af van de sterkte van je set.

Zal best...maar het zal mij niks verbazen als ik een vrij lichte old skool #3 heb. Want ik vind er toc hbest veel verschil tussen de BB elite (3.25) en mijn #3 zitten.

Zal best...maar het zal mij niks verbazen als ik een vrij lichte old skool #3 heb. Want ik vind er toc hbest veel verschil tussen de BB elite (3.25) en mijn #3 zitten.

Da's moeilijk om weten natuurlijk als je maar één coc 3 hebt. Als je naar een certificatie wil toewerken is het natuurlijk wel de moeite om er een paar te proberen.

Het zou me echt wel niet verwonderen dat je een gewone coc 3 zou sluiten... Tweede keer dat je rolling thunder deed, trok je ook 85kg van de grond. Je hebt gewoon van nature een sterke grip. Ik denk wel dat je te weinig uit je training haalt op deze moment. Als je wat meer informatie wil (ik heb bv een interessant ebook op mijn pc staan), moet je mij maar iets laten weten.

eerste keer RT was 85 :P 3e x 90 :P

Maar ben het met je eens dat ik er teweinig uit haal/ mee doe. Heb zelf ook dat gripper handdoek, maar ik kom er gewoon niet aan om 3/4x per week grip training te doen.

Zo.. eindelijk die smerige h**r van een CoC #2 met links gesloten. Rechts inmiddels 7 reps gehaald.. Ben nu ook bezig met de 2.5 choked op parralel. Binnenkort maar de 3 bestellen en kijken hoever ik kom..

• Topic Starter Topic Starter
Zo.. eindelijk die smerige h**r van een CoC #2 met links gesloten. Rechts inmiddels 7 reps gehaald.. Ben nu ook bezig met de 2.5 choked op parralel. Binnenkort maar de 3 bestellen en kijken hoever ik kom..

Proficiat kerel en nou doorknallen!
Op naar de 4!:D

Zo net ff na me nachtdienst een korte sessie gedaan.
Mis dan toch wat kracht rechts...uit eindelijk 3 tot 5 TNS singles gedaan met rechts op de beefbuilder SM en 5 reps ermee.
En sinds lange tijd met links weer wat gedaan en pijn vrij :)
Links: Trainer 10x / 5x; #1 2x5, #2 easy single (maar uitkijken)

Zo net ff na me nachtdienst een korte sessie gedaan.
Mis dan toch wat kracht rechts...uit eindelijk 3 tot 5 TNS singles gedaan met rechts op de beefbuilder SM en 5 reps ermee.
En sinds lange tijd met links weer wat gedaan en pijn vrij :)
Links: Trainer 10x / 5x; #1 2x5, #2 easy single (maar uitkijken)

BB's zijn wel super grippers hé. Ik train er liever mee dan met de coc's. Keiharde knurling, daar hou ik wel van.

Hoeveel op de schaal van coc zou je die Super Master schatten? Ik heb alleen een GM (ongeveer 3.1) & een E (ongeveer 3.3)

Terug
Naar boven