Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

mijn broer gister (trained niet en werkt ook niet met zijn handen) deed de #2 3x achter elkaar dicht.. had nog nooit zo'n ding vastgehad.. vond ik behoorlijk indrukwekkend

Pretty nice indeed...hij moet er maar werk van maken...closed hij ook de #3 in een paar maandjes

hij geeft er niks om :P hij is een luie fl**ker..hij heeft echt een optimale bouw voor strongman heb ik hem al vaker gezegt maar hij doet er niks mee... maarja niet mijn probleem :D

Ik ben net op 29 mei verjaart en nu heb ik het geld voor 2 grippers, zal ik de trainer en de coc 1 kiezen of de coc 1 en een hogere?

Ik ben net op 29 mei verjaart en nu heb ik het geld voor 2 grippers, zal ik de trainer en de coc 1 kiezen of de coc 1 en een hogere?

Persoonlijk zal ik voor de coc 1 en 2 gaan. De trainer zal je namelijk vooral nodig hebben om op te warmen en opwarmen kan je ook me een tennisbal of iets dergelijks.

Persoonlijk zal ik voor de coc 1 en 2 gaan. De trainer zal je namelijk vooral nodig hebben om op te warmen en opwarmen kan je ook me een tennisbal of iets dergelijks.

heb je zelf ook de coc 1 en 2? ik mtwijfel namelijk een beetje omdat ik niet weet of die dingen veel te sterk zijn of niet :rolleyes:

heb je zelf ook de coc 1 en 2? ik mtwijfel namelijk een beetje omdat ik niet weet of die dingen veel te sterk zijn of niet :rolleyes:

De 1 zul je wel (of anders binnen enkele dagen) dicht krijgen.
De 2 waarschijnlijk niet.
Ik ben met de 2 begonnen en de 2.5 was zeker onmisbaar naar de #3.
Dus, als je de #1 net kunt sluiten (of net niet), dan denk ik dat de 1 + 1.5 de meest interessante zijn.

Ben je al wat verder, ga dan voor 1 + 2 ;)

Respect man, erg sterk

Hoe lukt die BB E zonder choker? Ik heb 4cm choked als richtlijn voor een MMS close gehoord. Klopt dat ongeveer bij jou dan?

wat is een choked close? :o

dunno heel vorige week om de dag overcrushes gedaan en negatives...
nu paar dagen rust gehad en dacht van laat ik hem is proberen en ging hard dicht...en indien die 3.5 ook vrij dicht bij kwam...misschien was die elite dicht gegaan vandaag.. iig nu niet meeR:P

dunno heel vorige week om de dag overcrushes gedaan en negatives...
nu paar dagen rust gehad en dacht van laat ik hem is proberen en ging hard dicht...en indien die 3.5 ook vrij dicht bij kwam...misschien was die elite dicht gegaan vandaag.. iig nu niet meeR:P

Met welke grippers doe jij die negatieven & overcrushes? Overcrushes ook met een gevijlde gripper? Die vind ik namelijk echt super voelen.

Ik denk dat het er zeker en vast inzit om hem te sluiten. Toch wel een b*ch die Elite, ik doe er nu mijn negatieven met links mee.

vorige week de negatieven met de 3.5 gedaan en de elite...overcrushes met de super master ongeveild. Heb niet veel overcrushes gedaan, meer elite en 3.5 sluiten met me been erbij en dan vast proberen te houden voor 5sec

Zou nu dus wel richting negatieven met de #4 moeten...ben alleen " bang" voor dat ding ;)

vorige week de negatieven met de 3.5 gedaan en de elite...overcrushes met de super master ongeveild. Heb niet veel overcrushes gedaan, meer elite en 3.5 sluiten met me been erbij en dan vast proberen te houden voor 5sec

Zou nu dus wel richting negatieven met de #4 moeten...ben alleen " bang" voor dat ding ;)

Je zou voor negatieven idd best zwaarder dan #3.5 gaan. Begrijp wel dat die, niet alleen mentale, stap naar #4 groot is. Heb je geen super & grand elites? Kan me wel inbeelden dat die #4 zwaar is om deftig te setten voordat je je negatief ermee doet als je net geen #3.5 sluit. Ik moet me al heftig inzetten voor mijn neg's met #3.5 terwijl ik net onder #3 niveau zit.

Ik zou trouwens proberen een gripper (moet daarom die SM niet zijn) te vijlen en daar overcrushes mee te doen. Bij die negatieven werk je niet aan de laatste mm's van je close dat kan je compenseren door net mm's toe te voegen via vijlen. Het is ook een leuke manier om te microloaden; elke training een extra stuk afvijlen en zo de gripper telkens een beetje zwaarder maken.

Je zou voor negatieven idd best zwaarder dan #3.5 gaan. Begrijp wel dat die, niet alleen mentale, stap naar #4 groot is. Heb je geen super & grand elites? Kan me wel inbeelden dat die #4 zwaar is om deftig te setten voordat je je negatief ermee doet als je net geen #3.5 sluit. Ik moet me al heftig inzetten voor mijn neg's met #3.5 terwijl ik net onder #3 niveau zit.
Ik weet het...en nee heb helaas geen tussen gripper..3.5 en dan de 4...En theo zit volgens mij al in indonesie...
Ik zou trouwens proberen een gripper (moet daarom die SM niet zijn) te vijlen en daar overcrushes mee te doen. Bij die negatieven werk je niet aan de laatste mm's van je close dat kan je compenseren door net mm's toe te voegen via vijlen. Het is ook een leuke manier om te microloaden; elke training een extra stuk afvijlen en zo de gripper telkens een beetje zwaarder maken.

Ik ken die theorie en je hebt gelijk...de 3 gaan vijlen is nog zonde, omdat ik die nog cns moet doen. Dan komt de beefbuilder sm als eerste in aanmerking...komt nog wel!

Overcrushes is met de handvaten langs elkaar?

Ja crush plus hold + door knijpen inprincipe wil je die handvaten helemaal kapot crushen tegen elkaar aan. Beste is om 1 handvat nog te veilen zodat je extra rom heb...

ik snap geen k*t van al die benamingen met de CoC ?? is er een site waar dit allemaal op te vinden is ?

Terug
Naar boven