Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Our metal shield marks your training camp while protecting and displaying your Captains of Crush Grippers, always keeping them within handy reach. Approximately 18" x 12" inches, with 10 hooks so the whole Captains of Crush clan can hang together, the shield has two holes for easy mounting on a wall or post. (Grippers shown not included.)
[Link niet meer beschikbaar]
Dit ziet er heel wat mooier uit dan een houten plankje met 10 spijkers er in

Hoeduur kost de verzending dan?Je kunt ook via internationale overschrijving aan ironmind betalen, zo heb ik het ook gedaan!
Mwuahaha net 4 reps met mijn CoC#3 er uit geperst en de 4e rep 5sec vastgehouden![]()

Vandaag 2 of 3maal de #3 ccs gesloten,1 maal op film staan. Kan hem morgen pass uppen ben nu op me werk
Van de week ff een 2e #3 bestellen. En dan toch maar is hard gaan denken aan een certificering![]()

) zijn die voor de #3 gecertificeerd is.
Laat me in me waan
Ik weet dat er aanzienlijke verschillen kunnen zijn, dus vandaar ik sowieso nog een 2tal #3 zelf wil bemachtigen en op zijn minst een 3.5 (mms) moet kunnen sluiten voor ik IM benader!