Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Ik zou al blij zijn met de 3.. ;) Maar dat gaat nog wel eens lukken denk ik..

Ik ga'm binnenkort maar eens bestellen en beginnen met choked op een cm ofzo.

Bas,

Is het misschien mogelijk om de Captains of Crush Grippers: Shield of Arms via Sportfood.nl te bestellen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Our metal shield marks your training camp while protecting and displaying your Captains of Crush Grippers, always keeping them within handy reach. Approximately 18" x 12" inches, with 10 hooks so the whole Captains of Crush clan can hang together, the shield has two holes for easy mounting on a wall or post. (Grippers shown not included.)

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn 10 grippers liggen op het moment overal verspreid op mijn slaapkamer en het zou ideaal zijn als ik ze aan de muur op kon hangen. Ik heb namelijk geen creditcard om 'm rechtstreeks via Iron Mind te kopen

Zoiets flans je toch easy zelf in elkaar?

Je kunt ook via internationale overschrijving aan ironmind betalen, zo heb ik het ook gedaan!

Net even op de site van Iron Mind gekeken.

Captains of Crush Grippers: Shield of Arms: $36.95
Shipping: $37.00
---------------------------
Total: $73.95

Verzenden kost dus meer dan het product zelf :(

Mwuahaha net 4 reps met mijn CoC#3 er uit geperst en de 4e rep 5sec vastgehouden :D

Vandaag 2 of 3maal de #3 ccs gesloten,1 maal op film staan. Kan hem morgen pass uppen ben nu op me werk :D
Van de week ff een 2e #3 bestellen. En dan toch maar is hard gaan denken aan een certificering :D

Damned sterk man

Vandaag 2 of 3maal de #3 ccs gesloten,1 maal op film staan. Kan hem morgen pass uppen ben nu op me werk :D
Van de week ff een 2e #3 bestellen. En dan toch maar is hard gaan denken aan een certificering :D

Kan je hem 'no set' nou eigenlijk ook sluiten?

Dat probeer ik van de week nog wel is :P, komende 2 weken weer ff worstelen met negatives op de 3.5 en de 4

Respect++ kerel!

Al 100k getrokken op de RT?

Netjes Chewie!!!

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat met die nieuwe #3, kan je nog best wel eens tegen gaan vallen heb ik zo'n vermoeden :D

@luuc vandaag vet gefaald op 90kg RT :/

@WScorpion
Pessimist...hoezo denk je dat?

@WScorpion
Pessimist...hoezo denk je dat?

Niet pessimist, realist ;)
Er zit nogal wat verschil in #3's, naarmate dat ze ouder worden zijn ze ook al iets (niet veel) afgezwakt.
Tel daarbij op dat het bekend is dat de 2008 batch aardig pittig zijn, dan is de kans best redelijk dat je een tegenvaller zult krijgen.

Reken er op dat je de #3.5 CCS moet kunnen sluiten voordat je een certificering op de #3 kunt halen (met uitzondering van heel veel mazzel), dit omdat de 2008's zwaarder zijn, plus het onderlinge verschil, zou het zomaar kunnen dat je een 3.2 of 3.3 CCS moet sluiten tijdens je certificering ;)

Ik geloof best dat je er zult komen, maar ik verwacht dat het wat langer zal duren dan jij denkt.

Zou nou dadelijk blijken dat ik ongelijk heb, en dat jouw #3 toevallig een zware is, dan is dat alleen maar geweldig, dan zou je de enige Nederlander (Theo is geen Nederlander meer :D) zijn die voor de #3 gecertificeerd is.

Kans is trouwens aanzienlijk dat ik dan je getuige zal zijn, maar dat terzijde ;)

Laat me in me waan :P

Ik weet dat er aanzienlijke verschillen kunnen zijn, dus vandaar ik sowieso nog een 2tal #3 zelf wil bemachtigen en op zijn minst een 3.5 (mms) moet kunnen sluiten voor ik IM benader!

Nu net een nieuwe #3 besteld bij Bas (sportfood)...we shall see het weekend :D

Terug
Naar boven