MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

• Topic Starter Topic Starter
Nu net een nieuwe #3 besteld bij Bas (sportfood)...we shall see het weekend :D

Numero 3 is on your way! (eentje van de 2008 batch)
Heel veel succes met het closen.
Sommigen beginnen aardig richting de Holy Grail (no.4) te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Net even op de site van Iron Mind gekeken.

Captains of Crush Grippers: Shield of Arms: $36.95
Shipping: $37.00
---------------------------
Total: $73.95

Verzenden kost dus meer dan het product zelf :(

Sorry, had je post even over het hoofd gezien.
Ik hier nog 1 shield liggen die ik je voor 36,95 euro kan leveren. Dit is inclusief de portokosten.
Laat maar even weten je hier interesse in hebt.

Nu net een nieuwe #3 besteld bij Bas (sportfood)...we shall see het weekend :D

Hoe veel van die CoC grippers moet je bestellen dan?
Slijten ze zo snel?

Ik snap dat als je tig keer die grippers gebruikt de veer wat slapper wordt, maar gebeurd dat zo snel dan?

Bestellen van grippers is bij sportfood het goedkoopste?

Hoe veel van die CoC grippers moet je bestellen dan?
Slijten ze zo snel?

Ik snap dat als je tig keer die grippers gebruikt de veer wat slapper wordt, maar gebeurd dat zo snel dan?

No no big mikey....ik heb een oude #3 en die schijnen wat makkelijker te closen te zijn dan de huidige(en zeker blijkbaar de 2008soort).
En omdat ze niet allemaal even sterk zijn (varianten van een 2.8 tot bijna 3.5) ondanks dat ze allemaal een #3 print bevatten...kan je beter een paar nr#3 hebben en omdaar op de ccs.

No no big mikey....ik heb een oude #3 en die schijnen wat makkelijker te closen te zijn dan de huidige(en zeker blijkbaar de 2008soort).
En omdat ze niet allemaal even sterk zijn (varianten van een 2.8 tot bijna 3.5) ondanks dat ze allemaal een #3 print bevatten...kan je beter een paar nr#3 hebben en omdaar op de ccs.

Ok, er zit dus wat variatie in sterkte in? (ben een leek met crushers hè...;))
Maar wat houdt men dan aan als standaard?
Want blijkbaar is de ene #3 de andere niet.

De nr zijn de standaard...denk ik...Waar 2 op staat is 2, waar 3 op is 3. Tja en dat varieert een beetje...kwestie van geluk hebben op je certificering...

Jij was toch die dude die ook de nr 3 dicht kreeg toen hij hem voor het eerst probeerde van Alex?

De nr zijn de standaard...denk ik...Waar 2 op staat is 2, waar 3 op is 3. Tja en dat varieert een beetje...kwestie van geluk hebben op je certificering...

Jij was toch die dude die ook de nr 3 dicht kreeg toen hij hem voor het eerst probeerde van Alex?

Ik heb voor een paar jaar terug een keer zo'n gripper dichtgeknepen, maar wat dat voor nr. was, geen idee eigenlijk.
Was en ben er ook niet zo mee bezig, maar nu ik het één en ander in topics er over lees, vindt ik het wel geinig.:D

Maar niet die van Alex dichtgeknepen.

Het zou me niks verbazen als jij binnen korte tijd de #3 kan sluiten...

Het zou me niks verbazen als jij binnen korte tijd de #3 kan sluiten...

Ik weet niet hoeveel duw(sluit)kracht je met één hand moet hebben.
Net 3 setjes met weegschaal geprobeerd.

1e - 64kg.:mad:
2e - 80kg.:rolleyes:
3e - 73kg.:(

Varieert nogal merk ik, en heb nog last van grip met deadliften gisteren. Maargoed ik zal is wat googlen.;)

is niet te vergelijken met knijpen in een weegschaal ;)

anyhow, nummer 1 = 140 lb, nummer 2 = 195 lb, nummer 3 = 280lb en nummer 4 = 365lb :eek:

:D wtf ......zie net op een site van ironmind dat je 280lbs. aan sluitkracht in je vingers moet hebben om de #3 te sluiten.

Even rekenen, ahumm bijna 125kg in één hand.
Als ik dat relateer naar mn weegschaaltje van net....dan uhhh:eek::o
(voor zover dat overeenkomt dan hè...)

hmmz ok dan ben ik in de war :P

Ik weet niet hoeveel duw(sluit)kracht je met één hand moet hebben.
Net 3 setjes met weegschaal geprobeerd.

1e - 64kg.:mad:
2e - 80kg.:rolleyes:
3e - 73kg.:(

Varieert nogal merk ik, en heb nog last van grip met deadliften gisteren. Maargoed ik zal is wat googlen.;)

neem aan dat dat per hand is geknepen?
Ik kom amper tot de 60kg met 1 hand...Maar met zo'n handdynamometer (knijpding bij een fysio) zit ik ver over de 90kg!

neem aan dat dat per hand is geknepen?
Ik kom amper tot de 60kg met 1 hand...Maar met zo'n handdynamometer (knijpding bij een fysio) zit ik ver over de 90kg!

Ja, per hand. Met twee handen ook gedaan kom tot 22kg...haha;)

Oh zo'n handdynamometer, da's ook wel lachen.
Maargoed men zegt op die site een knijpkracht van 125kg met eé'n hand om de #3 te sluiten.
Dat lukt jou en dat vind ik best indrukwekkend...klasse.

die 125kg is de kracht die bij het sluiten op de veer staat. De kracht die jen odig heb om hem te sluiten ligt werkelijk lager. 85- 90 kg dacht ik...maar goed Dude koop zelf is een paar coc's, ik ben benieuwd :D

anders komt mike toch ook ff buurten 7 aug :P

dan ben ik niet meer de sterkste :P ;)

Terug
Naar boven