Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Beste Sayid,

Allereerst hartelijk dank voor je bestelling.
Vanwege de overweldigende belangstelling voor de grippers waren ze al erg snel uitverkocht en wachten we nu op een nieuwe levering. Deze verwacht ik deze week binnen te krijgen. Zodra ze binnen zijn versturen we ze direct en hopelijk heb je ze voor het einde van de week.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Mocht je nog vragen hebben stel ze ons dan gerust.
Alvast bedankt voor je begrip.

Vriendelijke groeten,

Annick
Sportfood.nl

Hehehe, looks like someone discovered a goldmine. :D

Ik denk dat een andere sponsor van dit board nu behoorlijk zit te balen ja ;)

• Topic Starter Topic Starter
Beste Sayid,

Allereerst hartelijk dank voor je bestelling.
Vanwege de overweldigende belangstelling voor de grippers waren ze al erg snel uitverkocht en wachten we nu op een nieuwe levering. Deze verwacht ik deze week binnen te krijgen. Zodra ze binnen zijn versturen we ze direct en hopelijk heb je ze voor het einde van de week.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Mocht je nog vragen hebben stel ze ons dan gerust.
Alvast bedankt voor je begrip.

Vriendelijke groeten,

Annick
Sportfood.nl

Hehehe, looks like someone discovered a goldmine. :D

Hallo allemaal,

We verwachten vandaag weer de nieuwe zending binnen te krijgen en morgen zullen de meesten weer grippers thuis afgeleverd krijgen.
De No.1 en No.2 zijn niet aan te slepen. De No.4 daarentegen is nog maar 1x verkocht!:D:

Sportieve groeten,

Bas

haha het is echt het gat in de markt hier ja :P

@wscorpion; daar kijk ik regelmatig :) daar kwam ik dat kta program ook tegen

*Kuch* fitness seller *kuch*
We hebben het ze voorgesteld :P
Tsssk! :p Wij hebben destijds gesproken met de twee grootste CoC verkopers van Duitsland, en zijn tot de conclusie gekomen dat wij deze Grippers niet aan ons assortiment toevoegen.

De exacte cijfers en bedragen hoeven jullie niet te weten, maar laten we zeggen dat een gemiddelde afzet van 1 of 2 Grippers per maand voor ons op dit moment niet interessant is (al zorgt deze DBB-rush natuurlijk voor een afzet die 100 maal zo hoogt ligt :))

Klinkt misschien bot tegenover jullie DBB-users, maar momenteel zijn wij erg druk bezig met onze nieuwe Barbarian productenlijn - waarvan vandaag de eerste teaser-artikelen worden gelanceerd - helaas hebben we dus geen tijd voor een Gripper-actie!

Goed gedaan Sportfood :)

Tsssk! :p Wij hebben destijds gesproken met de twee grootste CoC verkopers van Duitsland, en zijn tot de conclusie gekomen dat wij deze Grippers niet aan ons assortiment toevoegen.

De exacte cijfers en bedragen hoeven jullie niet te weten, maar laten we zeggen dat een gemiddelde afzet van 1 of 2 Grippers per maand voor ons op dit moment niet interessant is (al zorgt deze DBB-rush natuurlijk voor een afzet die 100 maal zo hoogt ligt :))

Klinkt misschien bot tegenover jullie DBB-users, maar momenteel zijn wij erg druk bezig met onze nieuwe Barbarian productenlijn - waarvan vandaag de eerste teaser-artikelen worden gelanceerd - helaas hebben we dus geen tijd voor een Gripper-actie!

Het is inderdaad constant afwegen wat je wel en niet aan het assortiment toe moet voegen. Dat hebben wij ook. Je kunt helaas niet aan alle verzoeken en wensen voldoen, hoe graag je dat soms ook zou willen.
De gripper markt is natuurlijk erg klein en de vraag, buiten de fanatieke krachtsporters op DBB om, is en zal erg klein zijn.

Succes met de zaken en bedankt voor je sportieve reactie!;)

De nieuwe lading grippers zijn weer binnen en worden vandaag verzonden!

Ik weet het hoor, als de rush er hier af is, hoeft sportfood ook niet meer 3x weeks een voorraad te bestellen...jullie blijven een winkel die zijn voors en tegens afweegd en tot een besluit komt...Voor sportfood is het ff snel verdienen :P

Hulde aan sportfood.:D Morgen lekker crushen.

Heb ze binnen, gelijk aantal reps met de #1 gedaan, ging fairly easy. De 2 kan ik nog niet closen, maar zit er niet heel ver vanaf. Leuk spul.

Heb ze ook net binnen, #1 is makkelijk een aantal keer te sluiten maar #2 is echt een b*ch :D

Bedankt voor het t-shirt en de whey!

Bestelling binnenhekrege, zoals hierboven bedankt voor het t shirt :) 2 lukt me ook niet haha, net 2mm of zo maar is niet closed dus. Thnx in elk geval

Ik heb de #1 en #2 nu enkele dagen in bezit. Ik kan ze allebei dicht krijgen. Vandaag ben ik eens bezig geweest met setjes maken.
Maar ik heb van 2 vingers het vel van mijn vingers geknepen. Wat hebben die handvaten scherpe puntjes zeg! :mad::mad::mad:

Ik heb de #1 en #2 nu enkele dagen in bezit. Ik kan ze allebei dicht krijgen. Vandaag ben ik eens bezig geweest met setjes maken.
Maar ik heb van 2 vingers het vel van mijn vingers geknepen. Wat hebben die handvaten scherpe puntjes zeg! :mad::mad::mad:

dat probleem heb ik ook
maar vaag genoeg alleen maar aan 1 hand
ik ga gewoon door met knijpen en met plakkertje over wondje

Je krijgt vanzelf eelt op je handen. Bij mij valt het wel mee.

Terug
Naar boven