AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Argh... nog 2mm op de #3... ik was vandaag echt zo dichtbij.. Ik denk dat ik 'm binnen een maand of 2 wel kan sluiten.
2mm... :rolleyes:
Daar ga jij geen 2 maanden over doen vermoed ik! :p
Ik heb 'm nog nooit gevoeld, de Nr.3 maar vind de Nr.1 al een b*ch om te sluiten... :o
Die sluit ik wel enkele keren achter elkaar, maar toch... :o

als je elke week 1 grippertraining doet heb je 8 trainingen om die 2 mm te overbruggen.....

Duurt vrij lang hoor.. Ik train ze 1-2 keer per week en de progressie is niet meer zo snel als in het begin op die dingen...
Maar we zullen zien.

indeed pees progress stagneert ben gvd nu al 5mnd bezig op de bb elite, heb hem van de week voor het eerst 2x gesloten en vandaag weer gefailed...pffff

• Topic Starter Topic Starter
We hebben nog 1 CoC shield waar je al je grippers aan kunt hangen:
Deze is wit met het Ironmind logo erop. Er steken 10 pinnen uit waar je je grippers aan kunt hangen.
Prijs is € 36,95, dit is inclusief de portokosten.

PM me even als je interesse hebt.;)

ik fitness nu 1 jaar kan ik nou het best #1 of #2 nemen? en van dat spul net als whey en power shakes enzo , krijg je daar vet van bij om in spieren om te zetten of zijn dat gelijk spieren die groeien?

ik fitness nu 1 jaar kan ik nou het best #1 of #2 nemen? en van dat spul net als whey en power shakes enzo , krijg je daar vet van bij om in spieren om te zetten of zijn dat gelijk spieren die groeien?

Het beste begin je gelijk met #2. Lukt je makkelijk!
Shakes moet je gewoon 100 gram per dag van nemen. Dan krijg je extra vet en dat wordt inderdaad in spier omgezet! Succes!

Vragen over supplementen kun je beter even in de supplementen sectie stellen.

nah ik begin daar niet aan ik wil het op mijn eigen manier proberen en ik vind dat het er goed van afgaat want ik ben in 5 maanden 12 kg afgevallen en nog 4 kg te gaan en ik heb mn streefgewicht bereikt ik doe het door 5 uur krachttraining per week te volgen en ik fiets 100km per week. ik ben sinds dat jaar dat ik train flink veel sterker geworden maar ik wil nu ook mijn onderarmen flink gaan trainen, bedankt voor jullie adviezen.

Netjes dat filmpje! Ik ga er zelf ook eens één bestellen.

Net weer een leuk PR:P

19 reps op de coc2
Daarna nog 3 reps op 2.5 (is ook een PR)

Toen was ik echter wel kansloos op de 3.. Een gapend gat van een cm als resultaat.

Kom ik met mijn 9 reps op de 1...............met moeite.............:D

ik ruik een nieuwe toekomstige captain of crush ( pas maar op chewie )

Net weer een leuk PR:P

19 reps op de coc2
Daarna nog 3 reps op 2.5 (is ook een PR)

Toen was ik echter wel kansloos op de 3.. Een gapend gat van een cm als resultaat.
Ik wou dat ik ook zo'n gapend gat had op de Nr.3 :rolleyes:
Damn! :eek:

Gisteren:
Guide: 20x L&R
Sport: 15x L&R
Trainer: 12x L&R
Nr.1 : 18x R 14x L
Nr.1 : 12x R 9x L
Nr.1 : 6x R 2x L
Nr.1 : nagenoeg L&R onmogelijk... :o

Wat baal ik er van dat dit me niet beter af gaat... :(

Haha tnx!

@hummer en Azrael: Een jaar geleden kon ik 2 reps op nr.1 ;)

van 2 reps op nr.1 naar 3 reps op 2,5 in een jaar is zeker een nette vooruitgang!

die nr.3 pak je nog in 2008!

Terug
Naar boven