MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

De sport is ook al wel erg licht...

De trainer en 1 zijn meestal voldoende om mee te starten

Zo.. na veel pogingen heeft vandaag mijn huisgenoot de #2 gesloten..

Hij traint pas 3 maanden een beetje met gewichten en probeert heel vaak mijn #2.. dus zonder training op een lichtere gripper :) (want ik heb geen lichtere dan de #2)

Redelijke aanleg dus.

Zo.. na veel pogingen heeft vandaag mijn huisgenoot de #2 gesloten..

Hij traint pas 3 maanden een beetje met gewichten en probeert heel vaak mijn #2.. dus zonder training op een lichtere gripper :) (want ik heb geen lichtere dan de #2)

Redelijke aanleg dus.
Dat kun je wel zeggen ja! :eek:
Aanleg... :rolleyes:
Zit er iets in het water daar bij jullie..? ???
Steeds proberen die Nr.2 te sluiten is natuurlijk net zoiets als geforceerde reps, en maken je heel sterk als je het herstel maar onder controle heb.
Ik merk dat ik op mijn leeftijd eigenlijk wel twee dagen rust nodig heb om te herstellen van een training.
Dat kan ook persoonlijk zijn, en aan mij liggen natuurlijk... :o
Dat hoeft niet bij alle ouwe L_LLEN zo te zijn! :D

Vandaag de Nr.2 gesloten! :hedbang:

Rechts...
Links bleef ie ruim een cm open... :o

Proficiat! En alleen rechts is voldoende hoor.. Links heb ik ook nog steeds moeite met de #2. Ik kan hem alleen sluiten op een goede dag met een heel goede set.

Vwb dat herstel: Dat heeft iedereen nodig..

Proficiat! En alleen rechts is voldoende hoor.. Links heb ik ook nog steeds moeite met de #2. Ik kan hem alleen sluiten op een goede dag met een heel goede set.

Tnx. Dude! :cool:
JA, links scheelt toch wel wat in kracht hoor...
Ik stond er echt van versteld dat het me lukte! :D
Had dat zeker niet verwacht!
En dat herstellen duurt echt wel wat langer als toen ik in de twintig was... :mad:
Één van de nadelen van "ouder" worden zullen we maar zeggen... :(
Maar goed, ik ben ook nog geen 4 maanden bezig met trainen na een afwezige periode van een jaar of dertien, waarin ik maar een enkele keer eens een paar weken iets kon doen qua training, dus het valt misschien nog wel mee... :p
Ik ben nog net zo ongeduldig als toen ik nog wel een "jonge hond" was! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.008
Tnx. Dude! :cool:
JA, links scheelt toch wel wat in kracht hoor...
Ik stond er echt van versteld dat het me lukte! :D
Had dat zeker niet verwacht!
En dat herstellen duurt echt wel wat langer als toen ik in de twintig was... :mad:
Één van de nadelen van "ouder" worden zullen we maar zeggen... :(
Maar goed, ik ben ook nog geen 4 maanden bezig met trainen na een afwezige periode van een jaar of dertien, waarin ik maar een enkele keer eens een paar weken iets kon doen qua training, dus het valt misschien nog wel mee... :p
Ik ben nog net zo ongeduldig als toen ik nog wel een "jonge hond" was! ;)

Proficiat kerel! Erg netjes!;)

42 is een zeer 'sterke' leeftijd. Veel krachtsporters zijn rond die leeftijd nog in hun piek kwa kracht. Een lijf met veel trainingservaring en een ervaren stel hersens zijn een dodelijke combinatie.
Ja, het lichaam rammelt af en toe en ja, herstel kan wat langer duren, maar er zit nog ZOVEEL in. Praat je zelf niet aan dat je een oude lul bent want dan ga je er ook naar handelen.
Gewoon knallen en op naar de No.4!:D

@Sportfood:

Tsja, die Nr.4 :eek:
Ik weet het niet hoor.
Dat is niet voor iedereen wegggelegd ben ik bang... :o
Maar ik doe mijn best! :cool:
En ik zeg steeds dat ik "al"3,5 mnd aan 't trainen ben, maar dat is nu nog geen 3 maanden...
Ik ben vroeg in Augustus begonnen in de sportschool, maar weet niet meer wanneer ik dat eerste setje COC's heb besteld.
Ik ben dus wel lekker vooruit gegaan in die tijd, want ik weet nog dat ik die Nr.1 een monsterachtige gripper vond toen ik hem voor 't eerst beetpakte...;)

Enne, mijn vrouw vraagt wel eens aan me: "hoe oud ik nu eigenlijk denk dat ik ben" :p
Dus ik weet dat ik een "ouwe lul" (aan het worden) ben, maar gedraag me er nog niet naar! ;)

Ik nok tot het einde van het jaar met crushen. Onder arm pezen zijn beetje ernstig gevoelig aan het worden. :P

Ik nok tot het einde van het jaar met crushen. Onder arm pezen zijn beetje ernstig gevoelig aan het worden. :P
Dat kun jij wel hebben denk ik... ;)
Misschien ben je straks door het herstel nog wel sterker dan nu... :D
Is er al een Nr.5 in de maak...? :eek:

Dat kun jij wel hebben denk ik... ;)
Misschien ben je straks door het herstel nog wel sterker dan nu... :D
Is er al een Nr.5 in de maak...? :eek:

Wow, je eerste post deze pagina waar je niet "opmerkt" dat je een ouwe lul bent :D

Maar, het is totaal nutteloos om een #5 te maken, er zijn slechts enkele mensen die net boven de #4 zitten, een #5 zal de eerste 10 jaar nog niet gesloten worden....

Wow, je eerste post deze pagina waar je niet "opmerkt" dat je een ouwe lul bent :D

Maar, het is totaal nutteloos om een #5 te maken, er zijn slechts enkele mensen die net boven de #4 zitten, een #5 zal de eerste 10 jaar nog niet gesloten worden....
Herinner me er nou niet aan... ???
Straks begin ik weer! :eek:

Een Nr.4 sluiten is al een bijna onmenselijke prestatie geloof ik... ???
Ik heb 'm nog nooit in mijn handen gahad, maar ik kan me er zo iets bij voorstellen... :rolleyes:
Ik ga zelf nog maar even verder met de Nr.2 ... :o

Same here, rechts de #3 voor een lastige single. Links de #2 voor 3 reps met bijna dichtgeknepen sets :)

Heb uit vertrouwde bron vernomen dat Matthieu eindelijk de #3 heeft geclosed...Gratz ouwe!

Heb uit vertrouwde bron vernomen dat Matthieu eindelijk de #3 heeft geclosed...Gratz ouwe!

Dat klopt kerel ;)

Het was een goede dag vandaag.. M'n huisgenoot sloot de #2 ook meerdere malen met gemak(zonder magnesium)
De 2 en de 2.5 voelde als niks bij het opwarmen..
1e poging op de 3 was meteen raak. De 2e poging heb ik gefilmd, maar die mislukte jammerlijk.

Zondag even reppen op de 2.5 en volgende week weer eens filmen.

De 2 en de 2.5 voelde als niks bij het opwarmen..

Zondag even reppen op de 2.5 en volgende week weer eens filmen.
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Damn, I still got a long way to go...:o
Van schaamte ga ik er Engels van tikken! :D
Die Nr.2 is me nog maar één keer gelukt...:o

heb zonet ook bij sportfood een coc besteld (#1 eerst maar!)
iemand enig idee hoelang het duurt voor die binnen is?

Bij mij duurde het ongeveer 2 dagen. :D

heb zonet ook bij sportfood een coc besteld (#1 eerst maar!)
iemand enig idee hoelang het duurt voor die binnen is?
Als ze hem hebben liggen, dan is ie er de dag nadat de betaling is gedaan volgens mij, en bij mij. ;)

Als ik zo eens zie wat je aan gewichten pak, dan had je beter gelijk ook de Nr.2 besteld...

Terug
Naar boven