Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maar ik gebruik ze eigenlijk allemaal om mee op te warmen tot het zwaar word voor me...De sport is ook al wel erg licht...
De trainer en 1 zijn meestal voldoende om mee te starten

Dat kun je wel zeggen ja!Zo.. na veel pogingen heeft vandaag mijn huisgenoot de #2 gesloten..
Hij traint pas 3 maanden een beetje met gewichten en probeert heel vaak mijn #2.. dus zonder training op een lichtere gripper(want ik heb geen lichtere dan de #2)
Redelijke aanleg dus.

Tnx. Dude!Proficiat! En alleen rechts is voldoende hoor.. Links heb ik ook nog steeds moeite met de #2. Ik kan hem alleen sluiten op een goede dag met een heel goede set.
Vwb dat herstel: Dat heeft iedereen nodig..

Tnx. Dude!
JA, links scheelt toch wel wat in kracht hoor...
Ik stond er echt van versteld dat het me lukte!
Had dat zeker niet verwacht!
En dat herstellen duurt echt wel wat langer als toen ik in de twintig was...
Één van de nadelen van "ouder" worden zullen we maar zeggen...
Maar goed, ik ben ook nog geen 4 maanden bezig met trainen na een afwezige periode van een jaar of dertien, waarin ik maar een enkele keer eens een paar weken iets kon doen qua training, dus het valt misschien nog wel mee...
Ik ben nog net zo ongeduldig als toen ik nog wel een "jonge hond" was!![]()

Dat kun jij wel hebben denk ik...Ik nok tot het einde van het jaar met crushen. Onder arm pezen zijn beetje ernstig gevoelig aan het worden.![]()

Dat kun jij wel hebben denk ik...
Misschien ben je straks door het herstel nog wel sterker dan nu...
Is er al een Nr.5 in de maak...?![]()

Herinner me er nou niet aan...Wow, je eerste post deze pagina waar je niet "opmerkt" dat je een ouwe lul bent
Maar, het is totaal nutteloos om een #5 te maken, er zijn slechts enkele mensen die net boven de #4 zitten, een #5 zal de eerste 10 jaar nog niet gesloten worden....

Proficiat! En alleen rechts is voldoende hoor.. Links heb ik ook nog steeds moeite met de #2. Ik kan hem alleen sluiten op een goede dag met een heel goede set.
Vwb dat herstel: Dat heeft iedereen nodig..

Heb uit vertrouwde bron vernomen dat Matthieu eindelijk de #3 heeft geclosed...Gratz ouwe!

De 2 en de 2.5 voelde als niks bij het opwarmen..
Zondag even reppen op de 2.5 en volgende week weer eens filmen.

Als ze hem hebben liggen, dan is ie er de dag nadat de betaling is gedaan volgens mij, en bij mij.heb zonet ook bij sportfood een coc besteld (#1 eerst maar!)
iemand enig idee hoelang het duurt voor die binnen is?