- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze hem hebben liggen, dan is ie er de dag nadat de betaling is gedaan volgens mij, en bij mij.
Als ik zo eens zie wat je aan gewichten pak, dan had je beter gelijk ook de Nr.2 besteld...
bedankt voor de info!heb zonet ook bij sportfood een coc besteld (#1 eerst maar!)
iemand enig idee hoelang het duurt voor die binnen is?

1-2 werkdagen inderdaad. Afhankelijk van hoe snel de post ze bij je thuis bezorgt.
@ Matthieu- een close met No.3?
Je behoort inmiddels tot een select groepje.
Ik ben vastgelopen bij No.2. Die lukt nog wel, daarboven moet ik echt nog mee aan de slag.

zit al de hele middag naar de voordeur te kijken!
helaas nog niets binnen!![]()

Hij is gisteren verstuurd dus morgen moet je hem zeker hebben.![]()
Inderdaad man jij sluit die nr4 zowats er zo speciaal aan dat ding, zelfde als zon rubberen ring die je kan knijpen toch

touch en go is voor een heumeau!succes met knijpen snoobje!
Ik heb de nr1 al een paar jaar. Alleen kraakt ie enorm omdat ik hem al tijden niet meer heb gebruikt. Heb ook het idee dat ie stuk zwaarder gaat nu. Zal ik hem insmeren ivm met knappen oid of is dat niet nodig?

Wat is volgens sommigen van jullie het voordeel van het gebruik van magnesium tijdens het gebruik van de grippers?
Ik heb dat nog nooit gebruikt, en stel je voor dat ik eigenlijk al aan een Nr.3 toe ben, terwijl ik steeds met die Nr.2 aan het worstelen ben...![]()

Dus ik ga niet ineens een Gripper omhoog als ik een beetje magnesium ga gebruiken volgens jou..?Niet zoveel als jet het mij vraagt. Hij ligt iets beter in je hand en je haalt je hand minder snel open. Kan nooit kwaad om te gebruiken![]()