MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

Dus ik ga niet ineens een Gripper omhoog als ik een beetje magnesium ga gebruiken volgens jou..? :(

Neuh, waarschijnlijk merk je het amper. Ik merk er in iedergeval weinig van. Magnesium verhoogt niet ineens magisch je spierkracht. Magnesium zorgt gewoon dat je grip wat beter is en je geen zweterige klauwen meer hebt.

K_t! ;)

Bij mij maakte magnesium echt een groot verschil. Kneep de #2 gelijk moeiteloos dicht. Komt omdat ie bij mij best wel snel gaat schuiven

Hehe, net nog wat wezen trainen. Die stomme 2 wil nog niet maar ik denk over 3 maanden dat ik hem wel heb. Moet gewoon serieuzer gaan trainen hierop want ik doe het nu bijna nooit. Net nog wat grip kracht gedaan. Ouwe shirt kapot scheuren inclusief een die ik net droeg. Ik was hem zat en ik dacht "Raaaaaats". Hij ging daarna heel makkelijk uit :)

edit: Hehe, ik heb hem nu in repen gescheurd en ben vervolgens ook die repen doormidden gaan scheuren. Kolere dat is nog behoorlijk zwaar!

Laatst bewerkt:
Zo heb ook maar besloten om twee coc grippers aan te schaffen. Heb net de trainer en de no.1 besteld bij sportfood en gelijk betaald. Iemand enig idee wanneer ik ze thuis kan verwachten????:D

Bij mij maakte magnesium echt een groot verschil. Kneep de #2 gelijk moeiteloos dicht. Komt omdat ie bij mij best wel snel gaat schuiven
K_T... ???
Dit soort posts zouden er zomaar de oorzaak van kunnen zijn dat ik straks op de bank zit met mijn grippers en een blokje magnesium... :rolleyes:
Zal m'n vrouw leuk vinden! :eek:
Even een Nr.3 bestellen... :D ;)

Worden grippers die bij sportfood besteld zijn geleverd via de post, of word dit gedaan door een pakketdienst/koerier ofzo?

Per post..

zo weer een pr... 5 reps op de 2.5 ;) Nu nog kunnen reppen met de 3 :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.052
MAgnesium kan echt een wereld van verschil maken...Als jij steeds 2mm te kort komt, kan het zomaar zijn dat je hem door het niet wegglijden wel kan sluiten....been there done that!

Vandaag de HG200 kunnen sluiten.

MAgnesium kan echt een wereld van verschil maken...Als jij steeds 2mm te kort komt, kan het zomaar zijn dat je hem door het niet wegglijden wel kan sluiten....been there done that!

Dat zal ik de volgende keer eens testen, bedankt om het te melden jongens!

net zijn mijn grippers binnengekomen. Ik had een trainer en een #1 besteld. de trainer kan ik links en rechts wel een keer of 5/6 sluiten. De #1 is een ander verhaal, recht ging het net 1 keer en links ging nog net niet. Ik weet dus wat me te doen staat de komende weken/maanden:cool:

Kan nu al bijna 4 reps maken met #2 met rechts, links nog 2 mm van close af :)

sterk snoobje!!!

Captains Of Crush

Beste gripfanaten,

Naar aanleiding van dit topic werd ik toch wel erg nieuwsgierig en heb ik me ook een Captain of Crush van IRONMIND besteld bij SPORTFOOD.
Donderdag besteld, betaald via iDEAL en vrijdag al in de "bus".
Goede service van SPORTFOOD!

Ik wist niet precies met welke gripper ik het beste kon beginnen, en ben vrij "voorzichtig" ingestapt met een zg. COC nr. 1. Op de site van SPORTFOOD valt hierover het volgende te lezen:
Ok, nu wordt het serieus. De volgende COC gripper is voor atleten die al specifiek wat aan grip training hebben gedaan. Deze gripper heet No.1. Knijpkracht-64kg Let op: de meeste mensen die 'gewoon' met gewichten trainen krijgen deze niet de eerste keer dichtgeknepen
Ik hoop niet dat het "opschepperig" overkomt maar ik kreeg deze gripper zowel rechts als links 12x achter elkaar volledig gesloten...nu kreeg ik van mijn gymbuddie te horen dat ik wat te "bescheiden" ben geweest - en als *Nederlands kampioen bankdrukken bij de masters in de 125kg + klasse - niet val onder de categorie mensen die 'gewoon' met gewichten trainen.
Wellicht heeft hij gelijk...tenslotte ben ik inderdaad geen kleine jongen met 1.85m lichaamslengte en zo'n 140kg lichaamsgewicht...(wellicht ten overvloedde, maar die 140kg massa is helaas niet helemaal vetvrij).
Volgende week bestel ik maar gelijk de nr. 2 en gebruik dan de nr. 1 als warming up. Ga er natuurlijk voor om ook uiteindelijk de nr. 3 gesloten te krijgen, lijkt me een leuke uitdaging.

Keep on crushing!

Huggybear.
1 RM Bech 202,5 kg. * Ik moet overigens eerlijk toegeven dat ik heel veel geluk heb gehad bij het NK bankdrukken...er was in mijn gewichts- en leeftijdsklasse verder geen tegenstand, en dan ben je al snel kampioen...

Terug
Naar boven