XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

say what?

heb gisteren de nr 2 binnen gekregen! krijg hem bijna dicht.. nog 1 cm ongeveer bij een goede knijpbeurt. valt vies tegen :D denk hem zeer binnenkort te kunnen sluiten.

heb gisteren de nr 2 binnen gekregen! krijg hem bijna dicht.. nog 1 cm ongeveer bij een goede knijpbeurt. valt vies tegen :D denk hem zeer binnenkort te kunnen sluiten.
Een cm is nog ver/veel hoor...
Maar wel sterk dat je hem al zo ver krijgt! :thumb:

had het wel wat onderschat om eerlijk te zijn. denk over een paar weekjes wel te closen.. laat het nog weten.. wat close jij hummer?

had het wel wat onderschat om eerlijk te zijn. denk over een paar weekjes wel te closen.. laat het nog weten.. wat close jij hummer?
Ik heb de COC No.2 al enkele keren dichtgekregen, maar vandaag bleef ik er ook een cm vanaf...
Maar dat was na een redelijk lange training, als ik dat als excuus mag aandragen...
Crushen is niet echt mijn ding, ben er niet echt goed in.

hummer is heel goed in het crushen van mensen, door op ze stampen!

waar zijn de CoC nog te koop?

www.ironmind.com

krijg de 2 met beide handen dicht, geen set maar toch. toen ik hem net had best fanatiek paar weken(week of 2) gedaan(elke dag wel geprobeerd). daarna even niks (week of 2/3). en kreeg hem gelijk dicht de eerste keer dat ik probeerde.

krijg de 2 met beide handen dicht, geen set maar toch. toen ik hem net had best fanatiek paar weken(week of 2) gedaan(elke dag wel geprobeerd). daarna even niks (week of 2/3). en kreeg hem gelijk dicht de eerste keer dat ik probeerde.

rust is bij griptraining net zo belangrijk (zo niet belangrijker) als bij normale KT

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.392
De Captains of Crush zijn weer terug in het assortiment!:)
Ook de CoC key hebben we nu in het assortiment.

Captains of Crush.

Ik heb die dingen al 2 jaar in de kast liggen :p

Net weer ff dr bij gepakt en ik knijp nog steeds de #2 moeiteloos dicht. Kracht ben ik nauwelijks verloren dus :)

coc 3 krijg ik nu fijnloos dicht eigenlijk
nog niet meer dan 2 reps gemaakt vanwege filmpje maar is kijken hoeveel reps ik kan

wil eigenlijk voor einde van het jaar nog certificeren
hopen dat ik niet weer men klauwen breek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.396
beter :) wilde de 2.5 en key nog hebben maar had geen zin in het gedoe vanuit het buitenland (importkosten enzo)

Terug
Naar boven