Fitness Seller

Het grote ek topic

• Topic Starter Topic Starter
Wat een heerlijke wedstrijd gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=xONh_2oxF3M

Bij de 4-3 zou iedereen de laatste minuut moeten verdedigen in plaats van iedereen in de aanval. Dat is nog iets dat deze jonge groep moet leren. Wat heb ik genoten van Legaer, heeft zijn flank helemaal kapot gespeeld :roflol:. Een heel goeie wedstrijd gezien van de rode duivels met vijf keer meer kansen dan de Oostenrijkers, maar zij waren gewoon efficient en twee goals van hun uit een domme corner. Niet te vergeten hun keepr, wat een ongelooflijke reddingen die hij heeft gedaan.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Winnen hoop ik. Anders is het gedaan.
lol, dat ik dit heb gezegd. We staan maar twee punten achter Turkije en zij moeten nog naar brussel komen. En Oostenrijk zie ik niet winnen tegen Duitsland en in Turkije.

Laatst bewerkt:
Oostenrijk heeft 7 punten, Turkije 6 en Belgie 4.
En als je weet dat Oostenrijk nog tegen Duitsland en Turkije moet spelen en Turkije nog in Belgie moet spelen, ligt het nog open.

dromen is ook een vak.

Pak je agenda maar uit voor 2014

Er zijn nog 6matchen te spelen, genoeg punten te verdienen en/of te verliezen.

Mooie pot voetbal gezien gisteren, alleen wat stond bailly in die goal te doen :mad:. Bij de eerste goal (de corner), komt hij uit en gaat hij terug.
Als je komt, dan ga je ervoor ook al mis je hem, anders blijf je op je lijn.
Tweede goal dekt hij zijn korte hoek helemaal niet af, 3de goal weer op corner, de bal is bij hem hoe kan hij dat nu laten binnen trappen.
En die laatste goal, man man man triest.

Wat me opviel is hoe belangrijk simons nog wel is voor het team, ook al is dat een hele sobere speler. Na zijn wissel draaide het 5-10min voor geen meter.

Blijkbaar blijven we achteraan met 4centrale verdedigers spelen haha.
Hebben we nu echt geen degelijke backs ???

Er zijn nog 6matchen te spelen, genoeg punten te verdienen en/of te verliezen.

nu hebben we er 4 gespeeld met 4 punten.. echt rooskleurig is dit niet

ps: ogunjimi doet dit echt niet slecht.. n*ger lukaku eruit! loopt alleen maar in de weg.

Laatst bewerkt:
nu hebben we er 4 gespeeld met 4 punten.. echt rooskleurig is dit niet

ps: ogunjimi doet dit echt niet slecht.. n*ger lukaku eruit! loopt alleen maar in de weg.
Ja, waaronder een match tegen Duitsland en 1 in Turkije. Zijn de moeilijkste matchen van allemaal. Oostenrijk heeft alleen nog maar thuis tegen Azerbeidjan en kazachstan gespeeld !( gisteren niet meegerekend)

Ja, waaronder een match tegen Duitsland en 1 in Turkije. Zijn de moeilijkste matchen van allemaal. Oostenrijk heeft alleen nog maar thuis tegen Azerbeidjan en kazachstan gespeeld !( gisteren niet meegerekend)

om 1e/2e plaats te halen moet je punten pakken tegen oostenrijk, we kunnen weer met ons gezicht tegen playoffs lopen (als dit lukt) en verliezen zoals dat gewoonlijk gaat met de vermoeide belgen.

Laatst bewerkt:
Lukaku > ogunjimni, alleen dit seizoen niet door zijn slechte vorm.

Maar lukaku van vorig seizoen had gisteren gescoord :)

Ik hoop dat hij zijn vorm terugvindt voor maart, want dan komen er een aantal belangrijke matchen voor de RD.

holland was baas , ongekend spel gek , snijder en van der vaart is gruwelijke combo epic wedstrijd is epic

Geweldig van oranje .. even die arrogante zweden op hun plaats gezet :D

Dikke faal van België.. als je niet van Oostenrijk kunt winnen dan heb je niks te zoeken op het EK.. WIJ zien Duitsland en Turkije over 2 jaar wel in Polen ;)

Dikke faal van België.. als je niet van Oostenrijk kunt winnen dan heb je niks te zoeken op het EK.. WIJ zien Duitsland en Turkije over 2 jaar wel in Polen ;)
Belgie speelt gelijk tegen Oostenrijk en ze horen niet op het ek. Turkije verliest van Azerbeidjan en zij wel. Goeie redenering. Jij bent de slimste thuis, dat zie je zo. :thumbup:

Belgie speelt gelijk tegen Oostenrijk en ze horen niet op het ek. Turkije verliest van Azerbeidjan en zij wel. Goeie redenering. Jij bent de slimste thuis, dat zie je zo. :thumbup:

Eeh gast, 7 september? Turkije-Belgie 3-2? De Turken zijn jullie de baas of ze nou van Azerbeidjan verliezen of niet... Belgie is nu al 8 jaar niet op een toernooi geweest en dat wordt straks 10 jaar.. face it :rolleyes:

Turkije > België :)

Gisteren hadden we moeten winnen. Als je inderdaad in de 90ste minuut met 4-3 staat tegen 10 man, mag je dit nooit meer afgeven. Zie niet goed in waarom Alderweireld gewisseld moest worden, denk niet dat hij die 4-4 had laten maken, mits een flinke bolwassing tijdens de rust en wat meer hulp van Kompany/Lombaerts tegen die toch wel sterke Arnautovic (?).

Bailly eruit, weeral een bewijs dat hij niet de beste keeper is.

Stijnen, Mignolet (?), Gillet, Verbauwhede (?) > Bailly.

Bailly speelt enkel en alleen in Duitsland omdat hij op een bod van 1 (ofzo...) miljoen is ingegaan. Stijnen speelt nog in België omdat hij dat niet heeft gedaan. Het betekent dus niet dat Bailly de beste keeper is, zeker niet als je 11 doelpunten tegenkrijgt in 2 matchen (goals zijn niet alleen de fout van de keeper, I know, maar hij pakt geen punten zoals een Stijnen dat al vaak heeft gedaan) terwijl Gillet één van de minst gepasseerden is bij Bari of waar zit die?

snap ook niet waarom Bailly constant in die goal moet... goeie keepers genoeg uiteindelijk

jammer dat die bal van Lukaku er niet ingaat ipv tegen de paal natuurlijk... en dan die lullige tegengoal in de 94e minuut natuurlijk
Legaer was echt wel super op zen flank vond k, knappe acties laten zien
nu nog een Hazard in vorm aan de overkant en het aanvallend compartiment op de flanken is toch mooi bezet

Keepers uit de Jupiler League horen geen titularis te zijn. Doe maar Gillet, 300+ matchen in de Serie A.

Stijnen heeft een bod afgeslagen van 2 miljoen omdat Club er 3 voor wilt. Stijnen zit dus nog in de Jupiler League.

Bailly gaat in op een bod van 1 miljoen en zit dus niet meer in de Jupiler League.

Toch is Stijnen een betere keeper dan Bailly en zij die dat ontkennen zijn trolls.

Bro, jij kan niet onder stoelen of banken steken dat je voor club brugge bent. :roflol:

Ik vind Bailly inderdaad beter, maar Gillet is op zijn beurt beter dan Bailly. En Stijnen wil niet eens meer voor België spelen, dus waar hebben we het over? :o

Ik ben ook voor club, maar stijnen zal niet terug komen en hij doet het dit seizoen trouwens ook niet al te best.
Mignolet vind ik voor de toekomst zeker een goede keuze.
Geen idee waarom Gillet niet onder de lat stond, Bailly ben ik echt geen fan van. En die bakte er echt niets van, wat een pruters.

Onze bovenburen hebben wel een grote mond, ok jullie hebben de finale gehaald van het WK, maar sprankelend voetbal was het totaal niet.
Niets om je vingers van af te likken. Wat ik van andere landen wel zag.
Het boeit me trouwens ook weinig of nederland beter is, ik gun het jullie van harte, maar zit niet altijd zo te kappen op het Belgisch voetbal.

Turkye zal het ook nog lastig hebben tegen Oostenrijk, wij verdedigde zwak op corners, maar bij Turkye is dat nog veel erger. 1 op de 2 stilstaande fases tegen hun slikken ze bijna een goal, ze hebben dan wel het voordeel makkelijk te scoren.

Terug
Naar boven