- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hy Mike Kusje, zei Jerome
Dat was leuk weer even terug te zien Damocell, had toch wel gelijk dat Lewis Tyson op de grond duwde.
Ook al had ie al een flink pak slaag achter de rug.

Deze man hoort ook zeker in dit topic...Joop Kasteel.
Een van mijn helden, naast dat hij een ware kampioen is met een groot vechtershart...is het ook een hele aardige kerel.
Hier knalt hij lekker tegen Gilbert Yvel..
http://www.youtube.com/watch?v=yUGFLS8w3rI

Als het dan toch perse moet, gaarne partijen die Mike winnend afsloot, dit houdt kort samengevat in: dat partijen als tegen Buster Douglas en Lennox lewis, uiteraard ook de 2 partijen tegen Holyfield gemist als kiespijn kunnen worden in dit topic.
Verder wil ik even opperen dat er in dit topic geen partijen meer van Mike Tyson van na 1989 gepost mogen worden!Als het dan toch perse moet, gaarne partijen die Mike winnend afsloot, dit houdt kort samengevat in: dat partijen als tegen Buster Douglas en Lennox lewis, uiteraard ook de 2 partijen tegen Holyfield gemist als kiespijn kunnen worden in dit topic.
![]()

Was uiteraard geen serieuze post, maar als er dan toch Tyson filmpjes gepost moeten worden, zie ik persoonlijk het liefst de partijen tussen 1985 en 1988, 1989 eigenlijk ook al niet meer, maar goed.