AndroidHealthClinic

Het grote GOUD van OUD vechtsporters topic = KLASSIEKERS=

• Topic Starter Topic Starter
tnx Damo.

ik pleur het hier maar even neer...jerome le banner nu opt rtl5 in asteric en obelix voor wie dit leest en wil kijken

het eerste gevecht tussen deze twee. Ze troffen elkaar op 17 november 1985 het is een B klasse gevecht en werdt destijds gehouden in sporthal wielwijk ( is al tegen de vlakte) te Dordrecht. De winnaar ging promoveren naar de A klasse.

Wat een bedroevend niveau niet normaal en toen mochten ze naar de A-klasse?
De huidige B-klasse generatie is echt vele malen beter. Deze partij is qua niveau net nieuwelingen of hoogstens c-klasse als ik het niet zou weten.

De huidige B-klasse generatie is echt vele malen beter. Deze partij is qua niveau net nieuwelingen of hoogstens c-klasse als ik het niet zou weten.

Bedroevend niveau? Dat de huidige generatie b-klasse gemiddeld een hoger niveau heeft over de hele breedte gezien tov van de b-klasse van toen klopt wel denk ik, ontwikkeling van de sport heet dat.

Ik denk dat elke A-klasse vechter van nu in dit gewicht z'n handen vol zou hebben aan de Peter Smit van toen.

Ik denk dat elke A-klasse vechter van nu in dit gewicht z'n handen vol zou hebben aan de Peter Smit van toen.

Ik weet zeker van niet.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 16:05 ----------

Bedroevend niveau? Dat de huidige generatie b-klasse gemiddeld een hoger niveau heeft over de hele breedte gezien tov van de b-klasse van toen klopt wel denk ik, ontwikkeling van de sport heet dat.

Hiermee zeg je het zelf al.

• Topic Starter Topic Starter

Jezus man is uit 1985, dik 25 jaar terug in de tijd. Gewoon effe een vraagje hoor maar denk jij dat b.v. voetbal 25 jaar geleden van het zelfde nivo is als nu?

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 12:11 ----------

Dat weet ik wel zeker!:D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 12:12 ----------

en waar baseer jij dit op? Want ik weet zeker van wel.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 12:15 ----------

Wat een !@!@!topic niet eens een filmpje van the hydro hippo:mad::(

Dus jij vind dit een k*ttopic, wat doe je hier dan zoek effe lekker ander topic uit om te bashen, maar daar ben jij goed in.
Het staat je vrij om zelf een filmpje van hippo te posten, daar is dit topic ook voor bedoeld.

Jezus man is uit 1985, dik 25 jaar terug in de tijd. Gewoon effe een vraagje hoor maar denk jij dat b.v. voetbal 25 jaar geleden van het zelfde nivo is als nu?

Het viel mij gewoon heeeel erg op hoe groot het niveauverschil is en zo`n groooooooot verschil kan ik inderdaad niet ontdekken bij voetbal.

Dus jij vind dit een k*ttopic, wat doe je hier dan zoek effe lekker ander topic uit om te bashen, maar daar ben jij goed in.
Het staat je vrij om zelf een filmpje van hippo te posten, daar is dit topic ook voor bedoeld.

Synisch geintje omdat legende Hippo er niet in stond. En inmiddels staat deze legende er al in , of heb je dat niet gezien? Ik weet niet waarom jij vindt dat ik goed ben in bashen?

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 17:24 ----------

en waar baseer jij dit op? Want ik weet zeker van wel..

Halloo kijk even naar de huidige partijen op dat gewicht en bekijk dat filmpje nog eens terug.

Laatst bewerkt:
@alphabet :: synisch met een s. En dan nog zulk commentaar leveren ook.... Weet niet of jij begrijpt wie er vroeger aan de top vochten( peter smit, luc verheije,noel van den heuvel, joop gottmers,d*ck vrij enz.) Maar een gemiddelde a klasse vechter van tegenwoordig zal het echt niet winnen van deze vechters.

Terug
Naar boven