- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
100x sneller, threaded sms en een verbeterde pie.Iemand al WM 6.1? Vergelijk eens met 6.0 indien mogelijk![]()
dat is het wel zo'n beetje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100x sneller, threaded sms en een verbeterde pie.Iemand al WM 6.1? Vergelijk eens met 6.0 indien mogelijk![]()

ah ok, geen touchscreen
is er een officiele update voor dit toestel eigenlijk?
ah ok, geen touchscreenis er een officiele update voor dit toestel eigenlijk?

zeker een leuk toestel! mijn tip: geen navigatie erbij kopen, dat kun je downloaden, is gratiesIk ga morgen de HTC Diamond bestellen...abbo is afgelopen dus komt precies goed uit. Alleen nu weet ik niet of ik de versie met of zonder Route66 moet halen. Wil sowieso navigatie erop, maar heb gehoord dat Route66 niet goed was en ik beter achteraf een andere kon installeren. Iemand die me advies kan geven?
![]()

zeker een leuk toestel! mijn tip: geen navigatie erbij kopen, dat kun je downloaden, is graties
binnenkort ook maar eens kijken voor die software van de diamond voor op mijn telefoon, ziet er iig flashy uit
*edit* voor de mensen die dus op zoek zijn naar de software van de diamond (is jouw toestel dus eigenlijk net een diamond, op de hardware specs na) hier:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=395400
Liever niet Route66 omdat ik heb gehoord dat Tom Tom veel fijner/beter is.jahor, tomtom kun je ook downloadenheb het er zelf ook op en heb er geen cent voor betaald.

voeg me maar toe op msnWaar kan ik TomTom downloaden die zeker voor de Diamond werkt? Heb de telefoon en ben er erg tevreden mee, maar wil dus ook TT erop hebben.
Heb je een linkje voor me, en evt uitleg hoe ik het erop kan zetten? Bedankt alvast![]()