Ja dat is hem, tnx.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is hem, tnx.
Heb de video niet kunnen vinden maar het gaat om Robert Burneika, een poolse bodybuilder/mma fighter.
In die video gaat hij naar Mexico en vraagt inderdaad random meisjes op straat how much en gaat een pharmacy binnen waar hij naar HGH vraagt.
Hoop dat je hier iets aan hebt
die ja. godver is prive :S
Een film/mini serie die wss in het duits is.
het gaat over de vrouw van een maffiabaas die ziet dat haar man doodgeschoten word, en vervolgens alles overneemt van hem en alle zaken overneemt.
Aan het einde van de 3de aflevering moet ze weg en dan is niks wat het lijkt. Zijn als het goed is 3 afleveringen. Er staat me nog wat bij van der palin of dergelijk.
Alvast bedankt!

Karma voor degene die weet hoe deze film heet!Een film/mini serie die wss in het duits is.
het gaat over de vrouw van een maffiabaas die ziet dat haar man doodgeschoten word, en vervolgens alles overneemt van hem en alle zaken overneemt.
Aan het einde van de 3de aflevering moet ze weg en dan is niks wat het lijkt. Zijn als het goed is 3 afleveringen. Er staat me nog wat bij van der palin of dergelijk.
Alvast bedankt!
Ik zoek een film die ik jaren geleden eens op Canvas heb gezien..
Het gaat over een zwarte en een blanke man, en ze zijn con artists, oplichters dus. Hun mentor is een oude man, die ze een test geeft. Die test had een bepaalde naam, en ik DENK dat het ook de naam van die film was.
Iig; die zwarte en blanke worden smorgens zonder kleren op straat gedropt, en degene die op het einde van de dag het meeste geld heeft verdiend wint de test. Die blanke doet heel veel kleine scams om geld te verdienen, en die zwarte man zet één grote scam op waarbij hij al het geld van die blanke te pakken krijgt.
De conclusie van die film is dat er eigenlijk helemaal geen test was, en dat die ouwe mentor van ze gewoon met iemand had gewed dat hij het voor elkaar zou krijgen om zowel die blanke als die zwarte vrijwillig naakt de straat op te laten gaan.
Karma voor degene die weet hoe deze film heet!

bedankt voor de spoilers iigIk zoek een film die ik jaren geleden eens op Canvas heb gezien..Het gaat over een zwarte en een blanke man, en ze zijn con artists, oplichters dus. Hun mentor is een oude man, die ze een test geeft. Die test had een bepaalde naam, en ik DENK dat het ook de naam van die film was. Iig; die zwarte en blanke worden smorgens zonder kleren op straat gedropt, en degene die op het einde van de dag het meeste geld heeft verdiend wint de test. Die blanke doet heel veel kleine scams om geld te verdienen, en die zwarte man zet één grote scam op waarbij hij al het geld van die blanke te pakken krijgt. De conclusie van die film is dat er eigenlijk helemaal geen test was, en dat die ouwe mentor van ze gewoon met iemand had gewed dat hij het voor elkaar zou krijgen om zowel die blanke als die zwarte vrijwillig naakt de straat op te laten gaan.
Karma voor degene die weet hoe deze film heet!

heb het gespoilerd, beter laat dan nooit zeker?
Al zou jij nu ook je quote moeten aanpassen..