MuscleMeat

Het grote "Hoe heet die film ook alweer" topic.

Bullies dat met pesten ?
die heet toch bullies ?

geen film maar video op youtube dacht ik.
Gaat over een IFBB pro uit oostblok (rusland ofzo) grote blanke kerel en die gaat naar india en ouwehoert daar. Zo gaat hij random meisjes op straat vragen''how much'' en loopt hij een pharmacy binnen en vraagt of ze 'human growth hormone'' hebben.

bij voorbaat bedankt

iemand?

ik W8 nog steeds op antwoord!!!

Laatst bewerkt:
De film die ik zoek bevat de volgende scenes:
-Kerel die een 5-tal personen, vastgebonden op een stoel, het hoofd inslaat met een hamer.
-Gast die spreekt met zo'n "keelkanker device"
-Draait om een koffer geld of drugs ofzo
Uiterst gewelddadig (duh)
Tussen 2002-2005 I guess
Low budget
Niet Amerikaans, maar volgens mij wel Engels gesproken. (Duitse film denk ik)

Kben benieuwd :)

-Kerel die een 5-tal personen, vastgebonden op een stoel, het hoofd inslaat met een hamer.
Tussen 2002-2005 I guess
Low budget

Lolled so hard :rolfol:
Stemprothese wordt zo'n ding dikwijls genoemd, maar deze ga ik niet vergeten.

• Like
Waarderingen: mat
Heb er nog één.
Horrorfilm. Wellicht jaren 90.
Kerel kijkt in spiegel en ziet achter zich zombies. Als hij zich omdraait zijn ze weg.

Tot zo ver mijn vage beschrijving :)

ik ga ook maar een poging wagen:

Oorlogsfilm, speelt zich af op/in in concentratiekamp waarbij vader/zoon zichzelf proberen te redden / ontsnappen ofzo.
Jongentje moet zich van die pa verstoppen in een of ander kastje op het terrein van de duitsers.

Echt een zwaar goede film, maar veel te lang geleden om er nog iets meer van te herinneren.

Ik ben benieuwd, thanks alvast.

ik ga ook maar een poging wagen:

Oorlogsfilm, speelt zich af op/in in concentratiekamp waarbij vader/zoon zichzelf proberen te redden / ontsnappen ofzo.
Jongentje moet zich van die pa verstoppen in een of ander kastje op het terrein van de duitsers.

Echt een zwaar goede film, maar veel te lang geleden om er nog iets meer van te herinneren.

Ik ben benieuwd, thanks alvast.
la vita e bella

Een film waarin een jongen speelt waarvan zijn ogen continue tranen, volgens mij was het Russisch of ergens in die buurt.

Heb deze erg lang geleden gezien en kan me ook verder niets echt meer herinneren.

Tussen 2002-2005 I guess
Low budget

Update: Mogelijk is het wel een Engelse film.
Volgens m'n broer gaat het over een relikwie (zwaard) ipv koffer & speelt het 2e deel vd film zich
plots af in de middeleeuwen!

Ik zoek een film die over 4 vrienden gaat die een bankoverval voorbereiden. De personen "praten" niet maar "rijmen" de tekst meer met dan telkens een beat op de achtergrond.
iemand?

edit: heb hem al gevonden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zoek een film die over 4 vrienden gaat die een bankoverval voorbereiden. De personen "praten" niet maar rijmen/zingen de tekst meer met dan telkens een beat op de achtergrond.
iemand?

edit: heb hem al gevonden.

Zou leuk zijn als je het ook even vermeld;)

sorry was vergeten de naam te noemen inderdaad.
Caught on tape is de naam.

Ik zoek een film die gaat over een paar studenten (?) die naar een land als Tsjechië(?) gaan naar een dorp dat is geraakt daar straling. Het is een horror veel en volgens mij redelijk bekend. Beetje vage beschrijving maar meer weet ik niet.
Iemand?

Ik zoek een film die gaat over een paar studenten (?) die naar een land als Tsjechië(?) gaan naar een dorp dat is geraakt daar straling. Het is een horror veel en volgens mij redelijk bekend. Beetje vage beschrijving maar meer weet ik niet.
Iemand?

Chernobyl Diaries?

Terug
Naar boven