Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Film over pesten? Die film heet TheRay goes DBB.
geen film maar video op youtube dacht ik.
Gaat over een IFBB pro uit oostblok (rusland ofzo) grote blanke kerel en die gaat naar india en ouwehoert daar. Zo gaat hij random meisjes op straat vragen''how much'' en loopt hij een pharmacy binnen en vraagt of ze 'human growth hormone'' hebben.
bij voorbaat bedankt

De film die ik zoek bevat de volgende scenes:
-Kerel die een 5-tal personen, vastgebonden op een stoel, het hoofd inslaat met een hamer.
-Gast die spreekt met zo'n "keelkanker device"
-Draait om een koffer geld of drugs ofzo
Uiterst gewelddadig (duh)
Tussen 2002-2005 I guess
Low budget
Niet Amerikaans, maar volgens mij wel Engels gesproken. (Duitse film denk ik)
Kben benieuwd![]()
Dawn of the dead ?Heb er nog één.
Horrorfilm. Wellicht jaren 90.
Kerel kijkt in spiegel en ziet achter zich zombies. Als hij zich omdraait zijn ze weg.
Tot zo ver mijn vage beschrijving![]()
la vita e bellaik ga ook maar een poging wagen:
Oorlogsfilm, speelt zich af op/in in concentratiekamp waarbij vader/zoon zichzelf proberen te redden / ontsnappen ofzo.
Jongentje moet zich van die pa verstoppen in een of ander kastje op het terrein van de duitsers.
Echt een zwaar goede film, maar veel te lang geleden om er nog iets meer van te herinneren.
Ik ben benieuwd, thanks alvast.
De film die ik zoek bevat de volgende scenes:
-Kerel die een 5-tal personen, vastgebonden op een stoel, het hoofd inslaat met een hamer.
-Gast die spreekt met zo'n "keelkanker device"
-Draait om een koffer geld of drugs ofzo
Uiterst gewelddadig (duh)
Tussen 2002-2005 I guess
Low budget
Niet Amerikaans, maar volgens mij wel Engels gesproken. (Duitse film denk ik)
Kben benieuwd![]()
Ik zoek een film die over 4 vrienden gaat die een bankoverval voorbereiden. De personen "praten" niet maar rijmen/zingen de tekst meer met dan telkens een beat op de achtergrond.
iemand?
edit: heb hem al gevonden.

Ik zoek een film die gaat over een paar studenten (?) die naar een land als Tsjechië(?) gaan naar een dorp dat is geraakt daar straling. Het is een horror veel en volgens mij redelijk bekend. Beetje vage beschrijving maar meer weet ik niet.
Iemand?