- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zoek een film, waar mensen in een huis terechtkomen/wonen, waar vanalles aan de hand is. Uiteindelijk blijken de muren vol te zitten met lijken etc.
House of 1000 corpses lag voor de hand gezien de titel, maar die is het denk ik niet. House on haunted hill is het ook niet.
Ik zoek een film, waar mensen in een huis terechtkomen/wonen, waar vanalles aan de hand is. Uiteindelijk blijken de muren vol te zitten met lijken etc.
House of 1000 corpses lag voor de hand gezien de titel, maar die is het denk ik niet. House on haunted hill is het ook niet.
Een oorlogsfilm die zich voornamelijk in de woestijn afspeelt, en waar een groep soldaten zich letterlijk ingraven in het zand, omdat de tegenstander eraan komt... Heb deze film een jaar of 10 geleden (deels) gezien en zou hem nog wel eens willen zien![]()

The haunting niet, maar ben via die zoekterm wel uitgekomen bij The Haunting in Connecticut, en als ik kort de verhaallijn lees, zou het die wel kunnen zijn!

Een gezin dacht ik.[IMDB]Legionnaire [/IMDB] ? Zit iig wel zon scene in, speelt zich niet voornamelijk af in de woestijn though.
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 20:51 ----------
Zijn het kinderen of volwassenen?
Nope.
Had deze twee gedownload en even door gescrolld zeg maar, maar die zijn het niet.Devil's Rejects. Ook van Rob Zombie,vervolg op House of 1000 Corpses. Epic film btw.![]()
The haunting in connecticut 2009?
Oh zie dat je perongeluk die film al hebt gevonden. Toevallig had ik die vorige week gedownload. Deel 2 is ook uit.
Ik heb deel 1 al gezien 2 jaar terug ofzo dus nu nog een keer kijken want weet het niet precies meer.![]()

Ik zoek een film met aliens waarin ze niet in het blauwe licht mogen kijken, ze zaten in een flat ofzo, beetje vaag mja;p
Jarhead bedoel je denk ik.Een oorlogsfilm die zich voornamelijk in de woestijn afspeelt, en waar een groep soldaten zich letterlijk ingraven in het zand, omdat de tegenstander eraan komt... Heb deze film een jaar of 10 geleden (deels) gezien en zou hem nog wel eens willen zien![]()