Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 589
  • Weergaven 24K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Damn, dat ik dit topic nu pas ontdek is jammer, ben ook bezig met het minderen van mijn alcoholconsumptie. Vroeger dronk ik me 2 keer in de week helemaal klem, met blackouts, vandalisme en een hoop kwade mensen. Dit jaar pak ik het anders aan, probeer me nu reeds 3maand te houden aan 10-14 biertjes op een avond, wat 95% van de keren dat ik uitga (3xpw) wel lukt.

Nu ben ik sinds vorige week ook aan het experimenteren met ghb als alcoholvervanger. Alleen is de dosis wat moeilijk te bepalen, vooral dan het bijnemen. De vorige keren zat de eerste dosis goed (4,5ml) maar als die uitgewerkt was en ik nam 2uurtjes later 2,25ml dan voelde ik bijna nx meer.

Hier ervaringsdeskundigen met tips?

welcome to the club strakke freddy:D

ghb is een goede alcohol vervanger vindt ik zelf de dosis is in het begin zeker wat lastig wat ik altijd doe voor een goed gevoel is
1. buisje (5ml) per uur (geen alcohol nemen dan geen druppel dan is het net te doen beter voor de zekerheid wacht je 15 min langer om bij te nemen

2. met alcohol (kleine hoeveelheid 3 biertje max per avond) 3 buisjes per 5 uur

neem in ieder geval nooit nog een buisje erbij binnen een uur na je vorig buisje dus altijd min 60 min ertussen (en niet denken ooh ik kan het wel aan voel bijna niks en dan na 20 min weer eentje nemen en dan met de ambulance worden afgevoerd)
 
Ik doseer ieder uur / uur en half bij. Ongeveer 75% van mijn begindosis dan. Al kan dat wel iets meer of minder zijn naargelang hoe hard de vorige dosis insloeg.

Beste advies dat ik kan geven is natuurlijk om thuis wat te experimenteren en zo jezelf te leren kennen.

kan ook zo ongeveer jah beginnen met 1,5 buisje en dan na meer als een uur 1 buisje bijnemen:D
 
Tja richtlijnen geven kwa aantal ml's / buisjes is heel gevaarlijk. Gewenning is sterk, moest ik 2 maand geleden genomen hebben wat ik nu neem, zou ik elke keer meteen ko gegaan zijn.
 
Een pint bier is een pint bier, ghb kan verschillen
 
Dat ook nog eens...
 
Twee sambuca en negen biertjes. **** yeah.
 
ik kan niet meer tellen wat ik de afgelopen 2 weken gedronken heb, mar goed, het zijn de eerste weken van het academiejaar, zal geleidelijk aan wel minderen
 
ik kan niet meer tellen wat ik de afgelopen 2 weken gedronken heb, mar goed, het zijn de eerste weken van het academiejaar, zal geleidelijk aan wel minderen

Inderdaad pijnlijke weken, die eerste... Toch is het mij gelukt om slechts 1keer total loss gedaan... De barman, een kennis van mij had als 'vriendendienst' mijn 2 bestelde tequilashots in een ricardglas gedaan...

Daar stond ik dan met 2 ricardglazen tequila na 10 biertjes...
:zuip:

Daarna was stoppen met drinken er helemaal niet meer bij...


@Calibre en MMM, bedankt voor the tips!
 
Ik vind het trouwens echt raar dat sommige mensen agressief of baldadig worden van alcohol. Ik snap dat nooit zo. Hoe komt dat toch? Zelf ben ik namelijk nooit agressief en zou het ook echt niet kunnen worden. Ik vind alles best en heb schijt aan iedereen. Maar ik heb nooit de behoefte om shit te slopen.

Ik was vroeger ook nooit baldadig van alcohol, nooit.
Maar sinds een half jaar ga ik echt lopen klieren. Ik ga geen verkeersborden of bushokjes vernielen, dat niet. Maar gewoon liederig worden, mensen irriteren.
Misschien komt het door de sos, dat ik daar vervelend arrogant van word.

Ik ga vanavond trouwens proberen niks te drinken. Paar buisjes GHB, om toch een beetje kort te gaan.
Maar geen katabole onzin, zonde van m'n trainingsweek.
 
Inderdaad pijnlijke weken, die eerste... Toch is het mij gelukt om slechts 1keer total loss gedaan... De barman, een kennis van mij had als 'vriendendienst' mijn 2 bestelde tequilashots in een ricardglas gedaan...

Daar stond ik dan met 2 ricardglazen tequila na 10 biertjes...
:zuip:

Daarna was stoppen met drinken er helemaal niet meer bij...


@Calibre en MMM, bedankt voor the tips!

Volgens mij is het Picard ;)
 
Ach, vanavond weer zo'n 10-15 pintjes bier en genoeg ghb, het word weer een leuke avond
 
Vier biertjes. Het gaat goed.
 
Ik was vroeger ook nooit baldadig van alcohol, nooit.
Maar sinds een half jaar ga ik echt lopen klieren. Ik ga geen verkeersborden of bushokjes vernielen, dat niet. Maar gewoon liederig worden, mensen irriteren.
Misschien komt het door de sos, dat ik daar vervelend arrogant van word.

Ik ga vanavond trouwens proberen niks te drinken. Paar buisjes GHB, om toch een beetje kort te gaan.
Maar geen katabole onzin, zonde van m'n trainingsweek.

herkenbaar, ben nooit agressief als ik gedronken heb, maar overlaats was ik met een kameraad alle vrouwen in de buurt in de kont aant knijpen, met als gevolg dat niemand meer in onze buurt stond :D
 
herkenbaar, ben nooit agressief als ik gedronken heb, maar overlaats was ik met een kameraad alle vrouwen in de buurt in de kont aant knijpen, met als gevolg dat niemand meer in onze buurt stond :D

:roflol:

dat soort dingen ja, blijft leuk he. Vooral als iemand anders de schuld krijgt.

OT; nuchter gebleven, was pas om 2 uur in de kroeg toen had ik geen zin meer om kort te gaan, nutteloos.
 
Ik zit in me cut, en heb vandaag refeed. Ik mag dus echt geen alchol.
Meer ik heb er gotverdomme echt veel zin in:D..

Met een spa tje wordt ik altijd wel sago tijdens uitgaan. En een paar jonkos vinde de dames minder.

WTF MOET IK DOEN:D
 
ik ga minderen met alcohol!

door de week niks meer en in weekend weinig :)
 
Ik zit in me cut, en heb vandaag refeed. Ik mag dus echt geen alchol.
Meer ik heb er gotverdomme echt veel zin in:D..

Met een spa tje wordt ik altijd wel sago tijdens uitgaan. En een paar jonkos vinde de dames minder.

WTF MOET IK DOEN:D

kapot snuiven:eek:
 
Zitten echt alcho's hierzo.. :roflol:
 
Back
Naar boven