XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Die shirt met die katten hebk zojuist bij een NLse webshop gevonden en besteld. :D

**** YEAHHHHHH!

Hahah die darth vader is baas!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 22:41 ----------

Moet overigens binnenkort weer kleren kopen.. Kijk er nu al naar uit. :rolleyes:

Van de 14 spijkerbroeken die ik heb, pas ik er 3 waarvan ééntje begint te scheuren.. En ik moet nog een nieuwe winterjas kopen, heb nu een xl en die is te klein. Nice met kabouter lengte xxl dragen. :D

Gozer.. Ik heb dus geen 1 spijkerbroek die nog past :roflol: 0 dus haha. ****ed up

Kent iemand een site waar je mooie trainingspakken kunt kopen?
Denk dan aan wat exclusievere merken en wat apartere kleuren combi's.
Thanks

Haha da's zeker ****ed up. :D

Heb er nu nog 2.. Die ene is stuk, je ziet nu me onderbroek door de scheurtje..

haha beetje herkenbaar :p heb al heb al een keer nieuwe spijkerbroeken moeten kopen omdat ze te krap zaten, die ik nu heb beginnen ook goed krap te zitten :mad: snap echt niet hoe jij uberhaupt normale broeken kan aantrekken :D

heb een overhemd gekocht (besteld) maar eigenlijk is hij iets te wijd in het midden.. waar kun je dat eigenlijk laten tailleren ? elke kleding zaak of moet je een speciale zaak er voor hebben

heb een overhemd gekocht (besteld) maar eigenlijk is hij iets te wijd in het midden.. waar kun je dat eigenlijk laten tailleren ? elke kleding zaak of moet je een speciale zaak er voor hebben
kleermaker natuurlijk ;)

mijn ouders gaan 1-2x per jaar naar turkije en dan geef ik ze kleding mee die versteld moet worden. op elke straathoek daar zit een kleermaker en het kost echt maar 2 euro

maandag meteen ff naar toe dan.. dank u!

haha beetje herkenbaar :p heb al heb al een keer nieuwe spijkerbroeken moeten kopen omdat ze te krap zaten, die ik nu heb beginnen ook goed krap te zitten :mad: snap echt niet hoe jij uberhaupt normale broeken kan aantrekken :D

Ben ook wel klaar met 'dure' broeken en jassen kopen.. Laatst alles in een G-star outlet gekocht..Broeken voor 55 euro pst. :)

waarom zit iedereen trouwens altijd te haten op g-star? draag er ook veel van en is gewoon fijne kleding, zit goed.

Vindt G-star ook prima voor truien en broeken. T-shirt's vind ik wel bagger kwaliteit voor de prijs. Laatst een stapeltje v-halsjes gekocht bij de WE.. 2 voor 19 euro.

heb paar van die setjes van 2 v-hals t-shirts voor 30-35 euro van gstar. zit ook prima :p

Jij bedoeld die uit zo'n plastic verpakking. Heb die ook weleens gehad, maar zitten me niet lekker.. Te strak bovenin en met mijn lengte een soort schattig jurkje wat ik aan had.

waarom zit iedereen trouwens altijd te haten op g-star? draag er ook veel van en is gewoon fijne kleding, zit goed.
ja is in principe ook 'goede' kleding.

enige wat ik jammer vind is dat er altijd gigantisch grote logo's op moeten staan etc... dat is de reden dat ik het zelf dus niet koop ook al ik vind ik het verder wel mooi.

G-star broeken vind ik ook fijn, koop ik ook vaak. Kleren van G-star vind ik overigens niet mooi.. in de meeste gevallen iig.

Zo'n standaard shit met kei groot G-STAR :o

ja die broeken hebben allemaal zo'n zwarte logo met g-star erop.. vind ik ook niet super maarja. Andere shit dat ik daarvan heb heeft een kleine logo op de linker borst, merk je haast niet.

G-star = lelijk logo en slechte pasvorm (in mijn geval).

Weet iemand hier waar je overhemden kunt kopen die breed aan de bovenkant zijn en dun bij je middel en dan weer verder uiteen lopen naar beneden? Ik let altijd al op de slim-fit gebeuren, maar van welk merk ik ze tot dusver ook gekocht heb, is dat het bij mijn buik veelllllllttee ruim is. Ik lijk echt dik in een overhemd als deze niet in mijn broek gestopt is :(

Durf te wedden dat hier meer dan genoeg mensen zitten met een grotere shoulder/waist ratio.
Iemand een merk, webshop? w/e

Terug
Naar boven