Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Smaken verschillen maar ik zou nooit 2 meier neertellen voor zulke schoenen... Ze zijn wel dik hoor, daar niet van. Maar 275 gaat me tever.

Of er moet geld op je rug groeien.

*edit*
Die in je plaatje zijn trouwens €179,99.

Ik betaal echt niet meer als 100 euro voor schoenen.

Heb liever 3 paar schoenen die ik kan combineren onder verschillende broeken.

Smaken verschillen maar ik zou nooit 2 meier neertellen voor zulke schoenen... Ze zijn wel dik hoor, daar niet van. Maar 275 gaat me tever.

Of er moet geld op je rug groeien.

*edit*
Die in je plaatje zijn trouwens €179,99.
ja had een extraatje dusja ;)

isdatzo? haal ze net uit de winkel voor 198.95! Fawkers!

ja heb gewoon een plaatje van internet af getrokken en maar gepost dus heb ze niet uit die winkel zal vast wel goedkoper zijn op internet maar koop daar nauwelijk omdat als ik veel geld neerleg voor kleren wil ik zeker weten dat ik niet met neppers eindig...

ja had een extraatje dusja ;)

isdatzo? haal ze net uit de winkel voor 198.95! Fawkers!

ja heb gewoon een plaatje van internet af getrokken en maar gepost dus heb ze niet uit die winkel zal vast wel goedkoper zijn op internet maar koop daar nauwelijk omdat als ik veel geld neerleg voor kleren wil ik zeker weten dat ik niet met neppers eindig...
Als je schoenen wilt kopen, kijk eerst welk model je wilt. Pas ze, en bestel ze dan via t internet.
Kan je zo 50+ euro schelen. Heeft mij 50% gescheeld op me nikes.

Gewoon modelnaam intypen bij bijv. beslist.nl

Whahahaha 275 betalen voor Botti's mensen hebben echt geen verstand volgens mij.

Haal dan DIOR of Tod's ofzo

Whahahaha 275 betalen voor Botti's mensen hebben echt geen verstand volgens mij.

Haal dan DIOR of Tod's ofzo

Kheb niks met dior, moncler of tod's ook niet met D&G... Doe mij maar Botticelli, Lanvin, Armani, Iceberg en Stone island :)

Ja die schoen was knetterduur en enige verschil was 1 streepje op die schoen achteraf gezien mayb stom om daar extra geld aan uit te geven maar fhk it ik wou ze :D

Ik vind Botti's echt van die sjonnie schoenen voor kampers en nep-gangster. WAAAAY overpriced, zeer slechte kwaliteit. Iceberg vind ik ook maar een stom merk met hun gare truitjes en tshirts. Lanvin zijn leuk, helaas te veel fakes van. Arman en Stone island nice draag ik zelf ook

Kwaliteit...
en sowieso Tods zie je bij bijna niemand en bottis bij paupers...
Kwaliteit, kwaliteit. Je betaalt in deze echt niet voor het 'grote kwaliteitsverschil'. Een maatje van me heeft ook een Dior polo, heel duur, maar zal hij echt van betere kwaliteit zijn dan een gemiddelde polo? Don't think so.

Kwaliteit, kwaliteit. Je betaalt in deze echt niet voor het 'grote kwaliteitsverschil'. Een maatje van me heeft ook een Dior polo, heel duur, maar zal hij echt van betere kwaliteit zijn dan een gemiddelde polo? Don't think so.

Ligt aan wat voor soort katoen het is en hoe het is genaaid...
Ik ga binnenkort een polo van Briono of Brunello Cucinelli halen en daar betaal je toch wel zo'n 400 euro voor.

Ligt aan wat voor soort katoen het is en hoe het is genaaid...
Ik ga binnenkort een polo van Briono of Brunello Cucinelli halen en daar betaal je toch wel zo'n 400 euro voor.

Zelfde stof als zo'n lacoste polo. Veel plezier alvast met je €400,- polo, zie hem wel in dit topic verschijnen dan. Zou hem al bijna niet aan durven doen :o

Zelfde stof als zo'n lacoste polo. Veel plezier alvast met je €400,- polo, zie hem wel in dit topic verschijnen dan. Zou hem al bijna niet aan durven doen :o

Ja ze zijn meestal allemaal van katoen... je hebt ook verschillende kwaliteit katoen he...

maar meestal betaal je voor het merk zelf... en niet voor de kwaliteit. De mainstream merken zijn niet altijd erg kwalitatief. Maar merken zoals Avon Celli, Brionio etc die wel.

Ja ze zijn meestal allemaal van katoen... je hebt ook verschillende kwaliteit katoen he...

maar meestal betaal je voor het merk zelf... en niet voor de kwaliteit. De mainstream merken zijn niet altijd erg kwalitatief. Maar merken zoals Avon Celli, Brionio etc die wel.

400 euro voor een katoentje is 99% merknaam. Je betaalt voor de exclusiviteit en het merk. Uiteraard streven deze merken naar goede kwaliteit en een goede pasvorm, maar een kennis van mij heeft in een Amerikaanse outlet polotjes van Ralph Lauren aan -80% gekocht terwijl die polo'tjes daar al minder kostten dan hier in België, en dan maken ze er nog winst op ook. Onlangs ben ik zelf voor de eerste keer naar een outlet geweest in Gent waar dingen aan -50% tot -70% stonden maar er zat niks moois tussen tenzij alleen nog maar L of XL/XXL.

Laatst bewerkt:
400 euro voor een katoentje is 99% merknaam. Je betaalt voor de exclusiviteit en het merk. Uiteraard streven deze merken naar goede kwaliteit en een goede pasvorm, maar een kennis van mij heeft in een Amerikaanse outlet polotjes van Ralph Lauren aan -80% gekocht terwijl die polo'tjes daar al minder kostten dan hier in België, en dan maken ze er nog winst op ook.

Ja RLP en Lacoste zijn erg goedkoop in de USA... hier valt het vies tegen. Heb gelezen dat Brioni een van de beste kwaliteit biedt voor polos. zwitsers katoen ofzo maarja ik zie wel

Had laatst 1 van Lacoste aan 98% katoen 2% elastan, shit zat me toch goed, leek net een tshirt bam! maar te hoge prijs vond ik

allemaal merkgeil hier.... ik heb denk ik nog nooit een shirtje gekocht wat meer dan 25eu kostte.

Ik heb ze meestal binnen 10 dagen wel binnen en je kan ze terugsturen als ze niet bevallen.

400 eu voor een polo, dan ben je niet goed wijs :p

Koop gewoon hetgeen wat er leuk uitziet, of het nou 5 of 50 euro kost..

400 euro :eek:
dure merkkleding oke, heb ik zelf ook wat van, maar 400euro is toch echt iets teveel vind ik. kan ik bij ons op de sportschool een jaar abbo nemen onbeperkt :D

Nog duurder zelfs, 550 euro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind ik toch wel iets te veel van het goede. Kijk wel op ebay, daar heb je er al 1 voor 200/300 euro

Terug
Naar boven