XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Bezoekers in dit topic

Hahah jonko ik zie jou al helemaal kleren kopen :D Netjes gekleed elke kledingwinkel af om vervolgens allerlei soorten sTen te passen en te poseren voor de spiegel... dude...
 
die bij je moeder voor? ok, zie je daar :)

Nooit geweten dat daar een ontmoetingsplaats was voor de liefhebbers van de mannenliefde :scratch:. Had het uiteraard wel kunnen weten, aangezien je vader er wekelijks te vinden is. :duh:
 
Hahah jonko ik zie jou al helemaal kleren kopen :D Netjes gekleed elke kledingwinkel af om vervolgens allerlei soorten sTen te passen en te poseren voor de spiegel... dude...
toen jouw armen breder waren dan die 36,5 cm van nu deed jij dat ook, dus shut up borz :p
Nooit geweten dat daar een ontmoetingsplaats was voor de liefhebbers van de mannenliefde :scratch:. Had het uiteraard wel kunnen weten, aangezien je vader er wekelijks te vinden is. :duh:

dus daar ken jij hem van :thumb:
 
Ik koop alleen nog ma Stone Island, staat mooi bij me Prada shoes..:D



81te8o8.jpg
 
persoonlijk vind ik het idioot om te veel geld aan te dure kleding uittegeven, zeker van die oubollige shit. no offence ;)
 
dus daar ken jij hem van :thumb:

Yep. Toen ik er nog woonde, moest ik zo nu en dan de hond uitlaten en dan moest er ik altijd voorbij. Hij bood me dan geld aan, waarop ik beleefd weigerde en hem zei dat ik niet van de herenliefde ben.

(alleen voor jouw strakke kontje maak ik een uitzondering;))
 
Yep. Toen ik er nog woonde, moest ik zo nu en dan de hond uitlaten en dan moest er ik altijd voorbij. Hij bood me dan geld aan, waarop ik beleefd weigerde en hem zei dat ik niet van de herenliefde ben.

(alleen voor jouw strakke kontje maak ik een uitzondering;))

komt door squats :)


@blackadder: stone island en prada zijn best nice imo :)
 
valt te zien welke collectie, van die stoffen broeken en, v hals pulletjes en polotjes moet ik niet veel hebben, maar das persoonlijk :D
 
Ik heb alleen jassen en truien van Stone Island en 1 ribbroek dan. voor truitjes ga ik toch liever voor Prada. die zijn veel relaxer.:D
 
lichtblauwe polo h&m
maat: ectosmall
prijs: 9.90 euro
extra: veel te veel armhaar imo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven