XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Bezoekers in dit topic

Nieuwe g-star broek Storm Elwood en nog wat t-shirtjes.

BTW Jonko, Dat shirt van Jack & Jones heb ik ook, ik vind hem alleen echt niet lekker zitten en voel me er serieus Gay in.
 
Ik koop alleen nog ma Stone Island, staat mooi bij me Prada shoes..:D



81te8o8.jpg

Stone Island, weet je, swa!


Nee ik heb zelf ook een trui van Stone Island, wel aan de prijzige kant maar wel goede kwaliteit.
 
@ el smurfo...train jij????? wtf
 
Stone Island, weet je, swa!


Nee ik heb zelf ook een trui van Stone Island, wel aan de prijzige kant maar wel goede kwaliteit.


OOOOO MIJN ****ING GOD....

ik haat het als zon mongolen het gaan verpesten!!! Nu alleen nog prada voor mij dan, kom aub niet met zon prada filmpje dan, want dan moet ik naakt over straat. :roflol:

hij heeft in zekere zin wel een klein beetje gelijk(ondanks dat het gewoon een mongool is) het labeltje is het vetste....:D
 
ik postte dit: @ Rob G



OOOOO MIJN ****ING GOD....

ik haat het als zon mongolen het gaan verpesten!!! Nu alleen nog prada voor mij dan, kom aub niet met zon prada filmpje dan, want dan moet ik naakt over straat. :roflol:

hij heeft in zekere zin wel een klein beetje gelijk(ondanks dat het gewoon een mongool is) het labeltje is het vetste....:D
 
tis uw fout dat de pagina zo is dude , geen filpjes citeren !!
 
nog maar een jaartje hoor :p en ik kom van 62-64 en weeg nu 71 dus valt nog mee. Ja er zat meer in maar ik heb een klotejob!! :p
smoesjes, zo blijf je klein
Nieuwe g-star broek Storm Elwood en nog wat t-shirtjes.

BTW Jonko, Dat shirt van Jack & Jones heb ik ook, ik vind hem alleen echt niet lekker zitten en voel me er serieus Gay in.

als iets gay staat ligt dat meestal aan die persoon die het draagt :o

Heb je pics van de nieuwe clothes?

nog winnaar geworden van de dj shizzle?
 
what the hell happend?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Air maxen, is dat niet voor jumpers? Of gebruik je ze voor het trainen? Naja, elk z'n sT, niks op tegen hoor:).
 
Back
Naar boven