Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

kan 2 XL tanktops kopen voor 14 euro... too soon? :(

too soon voor wat

om te dragen voor mn stats

Ik zag vandaag genoeg ecto's van 60 kilo in de uni lopen met tanktops. Moet kunnen dus. Je wilt ze op die site van Punjab kopen? Ik dacht zelf namelijk een maatje L te nemen maar aangezien jij XL overweegt en net 2 cm kleiner bent moet ik mijn keuze ook mss maar bijstellen.

loop gewoon waar je je fijn in voelt joh. Vandaag ook gewoon korte broek met tanktop hoor, veel te warm voor iets anders.

Ik heb destijds een witte en een grijze L gekocht. Die grijze zit nog steeds perfect, maar de witte is in de lengte ietwat gekrompen dus bij de volgende neem ik van de witte XL.

Bij voorkeur de linkjes met de maat van het betreffende shirt of shirts die je wilt hebben. Doel is om deze maand nog te bestellen. Levertijd is ongeveer 10 dagen.

Hebben ze alleen maar van die mega V halzen?? Zie geen normale hals daar. Ben niet zo van de V hals (epic chest).

Ja zitten er tussen maar overgrote deel is toch wel V hals. Zitten wel toffe tussen though.

Ja en voor de prijs hoef ik het niet te laten. Veel van ditsoort shirts in NL kosten toch al snel 50,- omdat het hip is of zo. Maar meestal zijn die prints hier in NL het net niet. Deze zijn gewoon lekker rauw :cool:

Ja en voor de prijs hoef ik het niet te laten. Veel van ditsoort shirts in NL kosten toch al snel 50,- omdat het hip is of zo. Maar meestal zijn die prints hier in NL het net niet. Deze zijn gewoon lekker rauw :cool:

Dus dat witte shirt op jouw pic is L? Even voor een goede referentie.

Wat zijn jullie voorkeuren voor all stars? hoog of laag?

Ik zag vandaag genoeg ecto's van 60 kilo in de uni lopen met tanktops. Moet kunnen dus. Je wilt ze op die site van Punjab kopen? Ik dacht zelf namelijk een maatje L te nemen maar aangezien jij XL overweegt en net 2 cm kleiner bent moet ik mijn keuze ook mss maar bijstellen.

Gewoon l nemen. ;)

ja al mn shirts zijn nu xl, anders wordt het een naveltruitje. heb gisteren nog tanktop gepast van xl maat en die paste prima. had ook L gepast maar die zat zo strak dat mn nipples er keihard uitpuilden

Ik wil graag zo'n gold's gym stringr tanktop kopen, maar twijfel omtrent de maat, voor gewone shirts koop ik vaak L. zou ik dan voor een M moeten gaan omdat het gericht is op Bodybuilders?

Beter haal je UnderArmour ;)

Terug
Naar boven