rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Baby blauw of?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
knal
Bijenkorf, dockers gant state of art.. dat soort merken. miss J&JIk zoek van die rode broeken waar die kakkers altijd in lopen. Iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Bijenkorf, dockers gant state of art.. dat soort merken. miss J&J
Knoop een trui om je nek als je 'n overhemd draagt, van die rare loafers ( die instapschoentjes ) en dit alles om indruk te maken op een hockeymeisje?Bedankt dan zal ik daar eens gaan kijken.
Heeft iemand nog tips om zo kakkerig mogelijk erbij te lopen?
Knoop een trui om je nek als je 'n overhemd draagt, van die rare loafers ( die instapschoentjes ) en dit alles om indruk te maken op een hockeymeisje?
Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.

Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.
Bro, je hebt twee keuzes:Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.

Bro, je hebt twee keuzes:
1) relaxte look: wifebeater, jeans, trendy sneakers
2) de "binnen 2 maanden neem ik jouw job over"-look: strak in het pak, moderne hemd (bovenste knopen open houden, ray ban, dure manchetknopen. Dat pak koop je niet in één of andere marginale winkel zoals Armani, Boss of whatever. Je laat dat op maat maken door een professional.
Met look 2 heb je sowieso de job. Je hoeft nog maar op te dagen en je mag je contract al tekenen.![]()
Tenzij hij voor de functie van schoonmaker solliciteert in dat advocatenkantoor, zie ik niet in waarom het niet zou passen.Hangt er helemaal vanaf voor wat voor functie je solliciteert.
Tenzij hij voor de functie van schoonmaker solliciteert in dat advocatenkantoor, zie ik niet in waarom het niet zou passen.
Ik kom gewoon voor de functie administratief medewerker hoor(mbo niveau4)Tenzij hij voor de functie van schoonmaker solliciteert in dat advocatenkantoor, zie ik niet in waarom het niet zou passen.
. Advocaat heb ik totaal de capaciteit niet voor, al ligt daar wel mijn interesse. Vandaar dat ik daar graag stage wil lopen, jwz. 
Vind het echt ''kan altijd'' schoenen. Ben wel van mening dat je als man geen fel gekleurde moet dragen, beter zwart/grijs![]()

Ik kom gewoon voor de functie administratief medewerker hoor(mbo niveau4). Advocaat heb ik totaal de capaciteit niet voor, al ligt daar wel mijn interesse. Vandaar dat ik daar graag stage wil lopen, jwz.
![]()