AndroidHealthClinic

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Ik zoek van die rode broeken waar die kakkers altijd in lopen. Iemand enig idee waar ik die kan kopen?

Bedankt dan zal ik daar eens gaan kijken.

Heeft iemand nog tips om zo kakkerig mogelijk erbij te lopen?
Knoop een trui om je nek als je 'n overhemd draagt, van die rare loafers ( die instapschoentjes ) en dit alles om indruk te maken op een hockeymeisje?

Knoop een trui om je nek als je 'n overhemd draagt, van die rare loafers ( die instapschoentjes ) en dit alles om indruk te maken op een hockeymeisje?

Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.

colbertje

jwz

Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.

Je gaat solliciteren in casual preppy kleding? Succes met je sollicitatie :roflol:

In before topic: hoe te kleden voor een sollicitatiegesprek

Doe alsjeblieft een pak aan naar je sollicitatie.

Bro, je hebt twee keuzes:
1) relaxte look: wifebeater, jeans, trendy sneakers
2) de "binnen 2 maanden neem ik jouw job over"-look: strak in het pak, moderne hemd (bovenste knopen open houden, ray ban, dure manchetknopen. Dat pak koop je niet in één of andere marginale winkel zoals Armani, Boss of whatever. Je laat dat op maat maken door een professional.

Met look 2 heb je sowieso de job. Je hoeft nog maar op te dagen en je mag je contract al tekenen. ;)

Bro, je hebt twee keuzes:
1) relaxte look: wifebeater, jeans, trendy sneakers
2) de "binnen 2 maanden neem ik jouw job over"-look: strak in het pak, moderne hemd (bovenste knopen open houden, ray ban, dure manchetknopen. Dat pak koop je niet in één of andere marginale winkel zoals Armani, Boss of whatever. Je laat dat op maat maken door een professional.

Met look 2 heb je sowieso de job. Je hoeft nog maar op te dagen en je mag je contract al tekenen. ;)

Hangt er helemaal vanaf voor wat voor functie je solliciteert.

Hahaha beetje cliché om zo'n pak aan te trekken vind ik persoonlijk, ik vind het ook te duur en ik voel me er ongemakkelijk in. Ik zou nooit zo'n iemand aannemen, tbh. Maar als ik alleen om die reden niet zou worden aangenomen dan wil ik er niet eens stage lopen.:)

Tenzij hij voor de functie van schoonmaker solliciteert in dat advocatenkantoor, zie ik niet in waarom het niet zou passen.

oh ik had niet gelezen dat het om een advocatenkantoor ging. ja bij dat soort net volk zou ik idd gewoon in pak aankomen.

Tenzij hij voor de functie van schoonmaker solliciteert in dat advocatenkantoor, zie ik niet in waarom het niet zou passen.
Ik kom gewoon voor de functie administratief medewerker hoor(mbo niveau4):roflol:. Advocaat heb ik totaal de capaciteit niet voor, al ligt daar wel mijn interesse. Vandaar dat ik daar graag stage wil lopen, jwz. :p

Ik kom gewoon voor de functie administratief medewerker hoor(mbo niveau4):roflol:. Advocaat heb ik totaal de capaciteit niet voor, al ligt daar wel mijn interesse. Vandaar dat ik daar graag stage wil lopen, jwz. :p

voor zo'n functie lijkt een simpel overhemd en een spijkerbroek mij meer dan genoeg.

Terug
Naar boven