AndroidHealthClinic

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Oke jongens (en meisjes), ik heb jullie advies nodig. Welke van deze 2 zouden jullie kiezen?

16038zk.png

of

waok9k.png

• Like
Waarderingen: LM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook de 1e, ga je nog wel eens skateboarden dan Billy?

Lopen super lekker:

Oke jongens (en meisjes), ik heb jullie advies nodig. Welke van deze 2 zouden jullie kiezen?

16038zk.png

of

waok9k.png

het lijkt erop dat het de 1e gaan worden. daar ging in eerste instantie ook mijn keuze naar uit en ik kwam er later achter dat de 2e niet meer in mijn maat leverbaar was dus toen werd het helemaal makkelijk.

ook nog een andere mooie schoen tegengekomen maar ik vind dat wit in de zool verwerkt een beetje tja

24nqlpj.png

Waarom skateschoenen?

het lijkt erop dat het de 1e gaan worden. daar ging in eerste instantie ook mijn keuze naar uit en ik kwam er later achter dat de 2e niet meer in mijn maat leverbaar was dus toen werd het helemaal makkelijk.

ook nog een andere mooie schoen tegengekomen maar ik vind dat wit in de zool verwerkt een beetje tja

24nqlpj.png

Die Etnies zijn cool.

verschrikkelijk overpriced dingen die philip plein ellende...

neem dan royaums, of aparte zanotti''s ( niet die handeldingen ) ofzo dan heb je igg nog wat voor je geld
PP overpriced? en dan zeg je haal Royaums :roflol:

Vertel mij is wie Royaums is en wat voor historie ze hebben dan?

Ze zijn enkel zo duur omdat ze in het begin hun schoenen aan bekende voetballers hebben gegeven om zo 'naam' te maken. daarom durven ze nu 400 euro voor sneakers te vragen

PP, is sowieso al veel langer bezig met kleren etc. en alles is handgemaakt

Lanvin echt een aanrader, loop er al meer als 1 jaar mee en lopen perfect en zijn nog in perfecte staat.

3450ew3.jpg

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ze zijn enkel zo duur omdat ze in het begin hun schoenen aan bekende voetballers hebben gegeven om zo 'naam' te maken. daarom durven ze nu 400 euro voor sneakers te vragen

Philippe plein is ook echt een nice merk

mmmm
so hot

Ja meer omdat bv Royaums niet in de handel verkrijgbaar zijn ( vind ik igg top want als ik wat centen neerleg wil ik niet dat halve schilderwijk ermee rondloopt :) )

Enja vind die dingen zo basic als wat maar then again m8 tis mijn mening maar...

Vind dat je meestal wel bazige dingen aanschaft, we winkelen ongeveer hetzelfde qua merk maar pp vind ik gewoon te waus man...

wel supermooi merk maar om nou 250 -300 eu voor een t-shirts te betalen vind ik tever gaan...

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

zozo moneyman ;)

jasje van ongveer 1500 toe maar

Ja meer omdat bv Royaums niet in de handel verkrijgbaar zijn ( vind ik igg top want als ik wat centen neerleg wil ik niet dat halve schilderwijk ermee rondloopt :) )

Enja vind die dingen zo basic als wat maar then again m8 tis mijn mening maar...

Vind dat je meestal wel bazige dingen aanschaft, we winkelen ongeveer hetzelfde qua merk maar pp vind ik gewoon te waus man...

wel supermooi merk maar om nou 250 -300 eu voor een t-shirts te betalen vind ik tever gaan...

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

zozo moneyman ;)

jasje van ongveer 1500 toe maar

ik heb alleen een Polo van PP, verder ook niks. Vind hun tshirts niet mee, met die superhelden etc...

heb dat jas niet gehaald, vind het er alleen mooi uitzien:D

Terug
Naar boven