Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat is die oude lijn wacht....ik heb alleen een Polo van PP, verder ook niks. Vind hun tshirts niet mee, met die superhelden etc...
heb dat jas niet gehaald, vind het er alleen mooi uitzien![]()
ja dat is die oude lijn wacht....
http://www.winkelstraat.nl/designers/philipp-plein/plein-31.html wel baas maar 265 voor een shirt....
Ik zou alleen graag die riem of jas van PP willen halen maarja 9 meijer dat gaat me veeeeels tever voor een riem![]()
http://www.winkelstraat.nl/designers/philipp-plein/belt-classic-black.html
of 1850 voor een jas![]()
http://www.winkelstraat.nl/designers/philipp-plein/plein-61.html
Vind SI etc nog wel te doen maar dit gaat me gewoon tever...
thx m8

ik ga em sowieso neit halenthx m8
moet zeggen die jas die je eerder liet zien is wel dope ( met dat grijs alleen in mijn maat ) en voor die prijs...![]()

[Link niet meer beschikbaar]thx m8
moet zeggen die jas die je eerder liet zien is wel dope ( met dat grijs alleen in mijn maat ) en voor die prijs...![]()
ajohik ga em sowieso neit halen
ben aan het sparen voor mn vakantie![]()
ajoh![]()
waar gaat de vakantie heen dan?
Vind je trouwens van die louboutins met front spikes?

kheb maat 43...

ooh jammer!
Kzit erover na te denken die knalblauw te halen zien wel uberdopeVet! wilde ze tijd heel graag halen, toen kon ik het ook wel missen. uiteindelijk niet gedaan en dat geld opzij gezet omdat ik ging sparen. en toen relatie uit > dat geld opgegaan![]()

nope helaas njetooh jammer!
wel erg nette prijs, volgens mij nergens anders in de sale royaums
Kzit erover na te denken die knalblauw te halen zien wel uberdope
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
alleen int blauw ofcourse
---------- Toegevoegd om 01:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:48 ----------
nope helaas njet![]()
en ergste is ik zoek die blauwe...
Kzit erover na te denken die knalblauw te halen zien wel uberdope
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
alleen int blauw ofcourse
---------- Toegevoegd om 01:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:48 ----------
nope helaas njet![]()
en ergste is ik zoek die blauwe...
Ja ik ga ze hier in de stad halen, je hebt zo'n zaak flavourz ( in Den Haag ) en die gaat failliet of iets in die richting resultaat ---> dikke korting tot wel 70 procent( en louboutin 50 procent hoorde ik )
me gustaaa![]()
Jawel bij paard van troje tegenoverflavourz heb je niet in den haag? Je hebt alleen in rotterdam en utrecht. en naar mijn weten verkopen ze geen Louboutins
maar zoals ik al zei volgens mij gaan ze weg en raar want zag ze toch echt in de ruit staan anders was ik niet naar binnen gelopen...hmm vaag, ik ben naar beide Flavourz geweest zowel utrecht als rotterdam.Jawel bij paard van troje tegenovermaar zoals ik al zei volgens mij gaan ze weg en raar want zag ze toch echt in de ruit staan anders was ik niet naar binnen gelopen...