Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Bezoekers in dit topic

Shirtjes kopen die niet 100% katoen zijn, maar 5% elasthaan!

http://www.mydistrict.nl/T-Shirts-c-251.html

Cold Method ik heb die Deep V, zit heerlijk :)

*edit*

Daarbuiten als je ze strak wilt hebben moet je een maatje kleiner kopen misschien. Als je ook nog eens erg lang bent, dan wordt het maatje te klein weer te kort. Dan blijft deze enige optie inderdaad om buffed te worden

30 euries voor een wit t shirt no no no.
 
Ik heb nu al vele t-shirts geprobeert. Maar de mouwen zitten nooit mooi om mijn armen heen. Wat zijn goede shirts die dat wel doen?

Voorbeeld hoe het bij mij zit (wat ik dus niet mooi vind):
http://www.thejeanmachine.com/media...ier_white_mens_cotton_tshirt_front62277_1.jpg

Voorbeeld hoe ik het juist wil hebben:
http://theluxefactor.com/roughlypolished/wp-content/uploads/2013/07/vblack.png
Pas de basic shirtjes van de WE eens. Die zijn bij mij goed.
Heb hem zelf ook, fijne en mooie broek!
Wel behoorlijk smal onderaan bij de kuiten en best laag kruis, maar vind 'm echt nice ja :)
 
Wel het labeltje in het zicht houden hè, worden de tjikkies nat van.
 
Vind je dat duur? Zijn geen goedkope H&M kwaliteit shirtjes he.

30 euro omdat je je ( in die gast die er om vroeg zijn geval ) je 32 cm armen goed uit wilt laten komen in een te strak stretch shirt is veel ja. Then again is het goedkoper dan gaan trainen en eten dus in dat opzicht.
 
30 euro omdat je je ( in die gast die er om vroeg zijn geval ) je 32 cm armen goed uit wilt laten komen in een te strak stretch shirt is veel ja. Then again is het goedkoper dan gaan trainen en eten dus in dat opzicht.

Gaat niet alleen daarom, dit zijn gewoon mooie goede shirtjes. Die je niet onder een overhemd draagt maar gewoon een shirtje waarmee je prima kan stappen. Dan is 30 euro geen geld, de meeste "stapshirtjes" die ik koop kosten ook gauw 50-70 euro. Natuurlijk vallen ze wel goedkoper te krijgen maar heb een dure smaak helaas :(
 
Gaat niet alleen daarom, dit zijn gewoon mooie goede shirtjes. Die je niet onder een overhemd draagt maar gewoon een shirtje waarmee je prima kan stappen. Dan is 30 euro geen geld, de meeste "stapshirtjes" die ik koop kosten ook gauw 50-70 euro. Natuurlijk vallen ze wel goedkoper te krijgen maar heb een dure smaak helaas :(

Ik vind meer dan 10eu voor élk tshirt al duur :o
 
Gaat niet alleen daarom, dit zijn gewoon mooie goede shirtjes. Die je niet onder een overhemd draagt maar gewoon een shirtje waarmee je prima kan stappen. Dan is 30 euro geen geld, de meeste "stapshirtjes" die ik koop kosten ook gauw 50-70 euro. Natuurlijk vallen ze wel goedkoper te krijgen maar heb een dure smaak helaas :(

Meh veel te duur. Of ik groei er binnen een half jaar uit of ik zweet ze onder, no thanks Jeff om elk half jaar 700 euro aan nieuwe shirts binnen te halen. :p Maar 't is idd net wat je smaak/interesse is, dat snap ik wel.
 
op staan gaan shurtjuhhss
 
Die basic shirts van Jack and Jones zijn ook prima, 2 voor 20. Ik lijk er echt onwijs massive in ook nog! :p

M 19j 1m80 70kg 12%
Ik geloof je bijna fredje!
 
€50-€70 voor een shirt :roflol:. Nou, ik dank je vriendelijk, €25,- max.
 
Die basic shirts van Jack and Jones zijn ook prima, 2 voor 20. Ik lijk er echt onwijs massive in ook nog! :p
Deze heb ik ook, lijk dan op Ronnie Coleman
 
Die heeft shirts van ruim 200 euro voor zover ik weet... :rolleyes:

Ik heb ook wat nieuwe shirtjes (lekker in de ausverkauf gekauft voor 8,95 p/st) :p

603219-6026_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.jpg


603255-0425_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.jpg


634992-0014_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.jpg


635098-5337_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.jpg
 
Nieuwe jas:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Das een mooi jasje man!

Hoop overigens niet dat je je handschoenen ook op zo'n rare plek draagt tho... Loop je wel voor tulp hoor
 
Back
Naar boven