- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker Moess, trek je dit vanavond aan op onze date?
Dat zijn tenminste schoenen vriend.
Mijn laatste exemplaar:
![]()
is goed, maar vind wel beetje lame van je dat je hulp vraagt aan de pua's hier, ik had je wel wat meer alpha ingeschat dan dat....

Waarom? Dat betekent alleen dat ik echt moeite voor je wil doen...![]()
Maar ik laat me verassen. Waar gaan we eigenlijk uit eten?Ik weet niet of ik de ideeën die daar worden voorgesteld wel ga waarderenMaar ik laat me verassen. Waar gaan we eigenlijk uit eten?
Ik heb om 19.30 een reservering in het Okura hotel xxx

Fijn, lees net dat ik mag betalen, wat een heer ben je ook, daarom viel ik ook voor je. en wat betreft gewicht, ik ga wel bovenop, hebben we daar ook geen gedoe over.
Goed, nu zal ik ophouden met dit topic vervuilen. Have fun op je date vanavond![]()
ok ik betaal wel
Jij bovenop vind ik ook prima... maar we kijken wel hoe dat loopt..ok ik betaal wel
Jij bovenop vind ik ook prima... maar we kijken wel hoe dat loopt..
En een shirtje/bloesje eronder om het geheel beetje vrouwelijk te houden
![]()

bedoelde het shirtje uiteraard 
Wat een klote ding, en moet dat ook lekker zitten ?!Erg blij met mijn nieuwe slip! Zit erg lekker vooral vooral tijdens het squatten Wel duur helaas.
Haha ik kan er weinig aan doen dat dat model geen borsten heeftbedoelde het shirtje uiteraard
![]()
Je hebt kleine borsten en kleine borsten, en ik weet dat modellen vaak kleine borsten hebben, maar deze lijkt wel gewoon platter dan plat, of zou er iets mis gegaan zijn met de fotoshop?