XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

slechte coupeuse die de pasvorm verpest....

Dit topic bestaat al ja

Mooie jas Pure B! Waar heb je die gehaald als ik vragen mag en quanto costa?

Eindelijk een leren jasje gevonden waarin ik er niet uitzie als een lesbische harleyrijdster :D
2meztjo.jpg

En een shirtje/bloesje eronder om het geheel beetje vrouwelijk te houden :)
352pv79.jpg

Mijn nieuwe laarsjes van Ecco, ben er verliefd op (L)
1s1r9k.jpg

Lekker Moess, trek je dit vanavond aan op onze date?

Ik heb om 19.30 een reservering in het Okura hotel xxx

Fijn, lees net dat ik mag betalen, wat een heer ben je ook, daarom viel ik ook voor je. en wat betreft gewicht, ik ga wel bovenop, hebben we daar ook geen gedoe over.

Goed, nu zal ik ophouden met dit topic vervuilen. Have fun op je date vanavond ;)

Fijn, lees net dat ik mag betalen, wat een heer ben je ook, daarom viel ik ook voor je. en wat betreft gewicht, ik ga wel bovenop, hebben we daar ook geen gedoe over.

Goed, nu zal ik ophouden met dit topic vervuilen. Have fun op je date vanavond ;)

:roflol: ok ik betaal wel:( Jij bovenop vind ik ook prima... maar we kijken wel hoe dat loopt..

Haha ik kan er weinig aan doen dat dat model geen borsten heeft :p bedoelde het shirtje uiteraard :)

Je hebt kleine borsten en kleine borsten, en ik weet dat modellen vaak kleine borsten hebben, maar deze lijkt wel gewoon platter dan plat, of zou er iets mis gegaan zijn met de fotoshop?

Je hebt kleine borsten en kleine borsten, en ik weet dat modellen vaak kleine borsten hebben, maar deze lijkt wel gewoon platter dan plat, of zou er iets mis gegaan zijn met de fotoshop?

Misschien dat ze voor een "mannelijke" look gingen ofzo? Zie het kapsel. wat ik dan weer stom vind want ik vind het shirtje juist vrouwelijk. Maar oké :p

Terug
Naar boven