- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar voor het werken wel.Ja, zou het wel willen, maar voor dat trainen word ik niet betaalt!
![]()

Je moet gewoon je werk ook als training zien en er is geen probleem meer![]()
Welk werk doe je dan?ik weet niet hoe het met zijn werk zit, maar mijn werk verdoet mn lichaam alleen maar.. (en ik ben geen pimp).
Maarja, hoe ging dat 'gezegde' ook alweer? What doesn't kill you, will only make you stronger!![]()
'Beetje' evenwichtsverlies van de stang.
Niet te nauw nemen vanwege mogelijk verliezen van evenwicht? Of slecht voor schouders of zo?Kijk wel uit dat je die Close grip niet te nauw neem he. Voor de rest aardige training mayn!

Tnx, bor ben ik nog niet echt tevreden over; bij hogere reps of hoger gewicht is de uitvoering slecht, dus echt hoger wil ik ook niet nemen... Langzaam aan omhoog proberen denk ik.

polsen.Niet te nauw nemen vanwege mogelijk verliezen van evenwicht? Of slecht voor schouders of zo?
Bedankt.Goede training voor je leeftijd , langzaam opvoeren en de techniek meester worden.Dan komen de zware gewichten vanzelf.

Oké, zal eraan denken, tnx.die close gripp benchpress mag jij je handen wel iets verder uitelkaar doen, is beter voor je polzen en je pakt meer gewicht en je rom op je triceps is hezelfde of mischien meer![]()

Meestal dribbel ik niet tijdens het trainen.leg je bij iedere rep daar de stang volledig stil op de grond om hem dan weer opnieuw te heffen of doe je touch & go, of dribbel je?