XXL Nutrition

Het grote "Luuc wil meer!" log.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, zou het wel willen, maar voor dat trainen word ik niet betaalt! :(

:D

Al bij al toch goed volume in de training ondanks je zware werk :thumb:

Zorg dat je genoeg eet bij al dat zware werk!

Bedankt! Heb net een echt bulk-maaltijd gehad; 4 boterhammen pindakaas, 1 boterham kalkoenfilet, 2 bakken yoghurt, stuk koek, stukje pure chocolade en wat rozijnen! :lick:

Deadlift (80%)

1*10 (42)
5*2 (95)

Dumbbell press

1*15 (14)
1*10 (19)
3*5 (22) Toch even hoger proberen.
1*2 (24)
1*3 (24) Reps iets vlugger achter elkaar.
1*2 (24)

Behind the neck press

1*5 (32)
1*3 (36)
1*2 (40)
1*1 (42)
1*1 (44) pr
1*0 (45)

Small grip bench press (±15 cm tussen handen)

1*10 (32)
1*8 (42)
1*5 (47)
1*1 (50) pr :p 'Beetje' evenwichtsverlies van de stang.

Dumbbell OH press

1*5 (14)
1*4 (16)
1*4 (16)

BOR

5*5 (50)

Dumbbell row

1*10 (20)
1*10 (20)

Vandaag laatste werkdag gehad bij 't inpak bedrijf; morgen thuis werken, en dan zondag heerlijk uitslapen!!! Ben ik aan toe!

En zondag gaan we weer trainen; geen dubbele rustdagen dus.:)

Heb de afgelopen dagen aardig wat bulk maaltijden op omdat het werk en de training veel energie vroegen, had nu nog wat energie over, dus een redelijk lange training.(2 uur)

Kijk wel uit dat je die Close grip niet te nauw neem he. Voor de rest aardige training mayn!

Nette training!
Goed BOR heb je :thumb:

Kijk wel uit dat je die Close grip niet te nauw neem he. Voor de rest aardige training mayn!
Niet te nauw nemen vanwege mogelijk verliezen van evenwicht? Of slecht voor schouders of zo?
Bedankt.:)
Nette training!
Goed BOR heb je :thumb:
Tnx, bor ben ik nog niet echt tevreden over; bij hogere reps of hoger gewicht is de uitvoering slecht, dus echt hoger wil ik ook niet nemen... Langzaam aan omhoog proberen denk ik. :)

Mooie BOR inderdaad. ;)
Zwaarder zal je ook wel lukken, maar inderdaad uitvoering is een erg belangrijk punt.

Tnx! :) Ja, kan wel hoger, maar ik ga ook voor massa. Uitvoering doe ik liever goed dan dat ik een hoger gewicht hanteer.

Niet te nauw nemen vanwege mogelijk verliezen van evenwicht? Of slecht voor schouders of zo?
polsen.

verder goede training. Je hebt een goede deadlift, leg je bij iedere rep daar de stang volledig stil op de grond om hem dan weer opnieuw te heffen of doe je touch & go, of dribbel je?

Volledig stil op de grond, opnieuw pakken en weer omhoog.

Wat is dribbelen eigenlijk?

Goede training voor je leeftijd , langzaam opvoeren en de techniek meester worden.Dan komen de zware gewichten vanzelf.

die close gripp benchpress mag jij je handen wel iets verder uitelkaar doen, is beter voor je polzen en je pakt meer gewicht en je rom op je triceps is hezelfde of mischien meer;)

Terug
Naar boven