MuscleMeat

Het grote "Luuc wil meer!" log.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi! Heb er nu al zin in!

Het is niet om je van progressie te weerhouden ofzo, maar d'r is een goede kans dat je op de harde marnier gaat leren waarom smolov na een paar maanden training geen goed idee is.

succes met smolov luuc ;), lukt je wel :D

Je bent gek mayn! Maar goed, over paar maandjes wil ik het ook gaan doen, dus eigenlijk kan ik beter mijn mond houden:D.

:roflol: Nouja, succes ermee. Open er wel een log voor! ;)

Hey Luuc, doe eens kalm aan. Verkloot niet wat je hebt opgebouwd.. Behoorlijk goed bezig.. en nu..? Wat is er in je gevaren man?
Is het geworden van "Luuc wil meer, naar Luuc wil misschien nu te veel en te snel?" ;)

Tja, Luuc wil veel, en het gaat 'm lukken ook, Luuc gaat nu 3 keer PW squaten als voorbereiding.
Luuc heeft een leuk schema gekregen van een beste vriend die hij eens wil uitproberen.
Squat
........................Day 1......Day 2......Day 3
Week 1 ...............6x2x65....6x3x65.....6x2x65
Week 2 ...............6x4x65....6x2x65.....6x5x65
Week 3 ...............6x2x65....6x6x65.....6x2x65
Week 4 ...............5x5x65....6x2x65.....4x4x65
Week 5 ...............6x2x65....3x3x75.....6x2x65
Week 6 ...............2x2x80....6x2x65.....1x1x85

Succes luuc.. als iemand het kan ben jij het wel!

Tja, Luuc wil veel, en het gaat 'm lukken ook, Luuc gaat nu 3 keer PW squaten als voorbereiding.
Luuc heeft een leuk schema gekregen van een beste vriend die hij eens wil uitproberen.
Squat
........................Day 1......Day 2......Day 3
Week 1 ...............6x2x65....6x3x65.....6x2x65
Week 2 ...............6x4x65....6x2x65.....6x5x65
Week 3 ...............6x2x65....6x6x65.....6x2x65
Week 4 ...............5x5x65....6x2x65.....4x4x65
Week 5 ...............6x2x65....3x3x75.....6x2x65
Week 6 ...............2x2x80....6x2x65.....1x1x85

Graag gedaan Luuc! En als het net ff wat te veel van het goede is, gewoon 5 kilo omlaag gooien die hap en de week daarna weer rustig aan verhogen. Gaat zeker goed komen:D.

Ik weet dat je toch niet luistert maar ik doe een laatste poging:
Dit zijn Russische schema's gemaakt voor gevorderde atleten (met werkcapaciteit), met een 75kg squat heb je niks ingewikkelds nodig met opbouwen en percentages, gewoon iets als rip toe doen en iedere week gewicht adden.

Het is aan jou wat je hiermee doet...

Hij wilt wat anders, hij luistert toch niet. Ik heb het ook al 10x gezegd. Dit is iig beter als Smolov voor hem.

Goed idee of geen goed idee, ik ga het iig zeker volgen :D

Ik weet dat je toch niet luistert maar ik doe een laatste poging:
Dit zijn Russische schema's gemaakt voor gevorderde atleten (met werkcapaciteit), met een 75kg squat heb je niks ingewikkelds nodig met opbouwen en percentages, gewoon iets als rip toe doen en iedere week gewicht adden.

Het is aan jou wat je hiermee doet...
Ik ben erg koppig; ik ga dit doen, en als het teveel wordt zal ik rustig aan doen en aan jou lieve woordjes denken.

In ieder geval erg bedankt dat je me probeert te redden van deze hel :thumbup:, helaas zonder succes... :D
Hij wilt wat anders, hij luistert toch niet. Ik heb het ook al 10x gezegd. Dit is iig beter als Smolov voor hem.
:) You know me.
Goed idee of geen goed idee, ik ga het iig zeker volgen :D
Dat waardeer ik! Tnx. :thumbup:

wordt er nog getraind of hoe zit dat ?

Morgen weer, eerst even wild discuzeuren over m'n prachtige squat-schema.

lekker kacht schema voor het squaten;)

Nou joh, succes ermee dan wel he. ;)

Terug
Naar boven