Nee, met dribbelen doelde ik meer op dat je de stang bijna laat botsen zodat je weer minder moeite moet doen voor volgende rep; goeie ouwe ronnie toont voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die close gripp benchpress mag jij je handen wel iets verder uitelkaar doen, is beter voor je polzen en je pakt meer gewicht en je rom op je triceps is hezelfde of mischien meer![]()
.Ik dacht dat dat touch & go was?Nee, met dribbelen doelde ik meer op dat je de stang bijna laat botsen zodat je weer minder moeite moet doen voor volgende rep; goeie ouwe ronnie toont voor
Weet niet hoe anderen dat noemen, maar touch en go is voor mij gecontroleerd raken en weer heffen, hier laat hij echt het gewicht stuiteren en zie je dat de stang de eerste 20 cm bijna vanzelf aflegt.
Ok, ik snap hetWeet niet hoe anderen dat noemen, maar touch en go is voor mij gecontroleerd raken en weer heffen, hier laat hij echt het gewicht stuiteren en zie je dat de stang de eerste 20 cm bijna vanzelf aflegt.

)

Luuc wees niet stom, smolov is een programma gemaakt voor powerlifters die al jaren trainen, tenzij je niet op z'n minst 2*bw squat zou ik er niet aan beginnen, 4x pw squatten zonder werkcapaciteit is een kill voor je knieen en heupen, NIET DOEN.
.