MuscleMeat

Het grote "Luuc wil meer!" log.

Nee, met dribbelen doelde ik meer op dat je de stang bijna laat botsen zodat je weer minder moeite moet doen voor volgende rep; goeie ouwe ronnie toont voor

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag jl. (6-1-'07)

Even Erca na-apen; ook eens 100 rep challenge pull ups gedaan, zag er zo uit:

Pronated: 10,7,7,6,5,5,5,5. (=50) Suppinated: 6,5,6,7,6,6,5,5,5. (=50)

In een kleine 30 minuten! :dance:

Vanochtend nog even max pull ups:

1*5 (BW + 15) voor het eten, en
2*3 (BW + 20)!!! PR na het eten.

Nu weer gewoon trainen, post het zo. :)

je bent goed bezig!!! alleen dezelfde opmerking als iedereen... close grip bench press iets meer dan 15 cm hé, ik zit op 25 cm en voel het toch ook goed trekken aan mijn triceps op die manier.
als je pols om zeep is blijf je maar sukkelen!!!

Squat (85%)

1*10 (50)
5*1 (64)

Rack pulls (Bar op 40 cm)

1*5 (72)
1*5 (102)
1*5 (112)
1*3 (122) pr
3*1 (132) pr

Platform power clean (bar iets hoger dan enkel-hoogte)

1*5 (40)
1*5 (50)
1*5 (55)
1*3 (60)
3*0 (65) Waren meer highpulls.

Platform deadlift (Bar op/net onder enkel-hoogte)

1*5 (70)
1*5 (80)
1*3 (90)
1*3 (100)
1*2 (105)
1*1 (110) 2e rep ging helemaal fout qua rug-houding, durfde niet full rom te maken.

Dumbbell press

1*10 (19)
1*6 (22)
3*3 (24)

Military press

1*5 (32)
1*5 (37)
1*5 (39)
1*4 (40)

Close grip bench press (25 cm tussen handen; u vraagt, wij draaien ;))

1*10 (32)
1*8 (42)
2*5 (47)
1*4 (47)

Push press

1*5 (32)
1*4 (42) Verloor bij laatste rep m'n evenwicht.
1*5 (42)
1*2 (47)

Meine güte!! Dat was een leuke en vrij lange training. :D

Ga nu geen rows meer doen, heb ze gister en vanmorgen al genoeg gebruikt.:)

Als ik zo in het log van Victor kijk, met z'n Smolov programma, begint het mij ook wel wat te lijken, heb al wat dingetjes ervan opgezocht.
Na deze 8/9 weken wil ik er denk ik aan beginnen.

Nette training alweer, gaat lekker vooruit :thumb:

Absoluut, ben er erg te spreken over.

Alleen de gewichten zijn nog steeds tè laag!! :mad: :(

:D Achja, komt vanzelf.

Luuc wees niet stom, smolov is een programma gemaakt voor powerlifters die al jaren trainen, tenzij je niet op z'n minst 2*bw squat zou ik er niet aan beginnen, 4x pw squatten zonder werkcapaciteit is een kill voor je knieen en heupen, NIET DOEN.

Luuc.. het is een dom plan :)

Luuc wees niet stom, smolov is een programma gemaakt voor powerlifters die al jaren trainen, tenzij je niet op z'n minst 2*bw squat zou ik er niet aan beginnen, 4x pw squatten zonder werkcapaciteit is een kill voor je knieen en heupen, NIET DOEN.

dat snap ik niet. Hoe hoger het gewicht hoe hoger de belasting voor je heup en knieën toch? Zonder werkcapaciteit belast je toch net minder? Wat verlies ik hier uit het oog?

Zonder werkcapaciteit = niet gewend aan vaak squatten, dus je lichaam kan het niet aan, dus je krijgt problemen.

Wat heeft werkcapaciteit dan met max squat-gewicht te maken? Ik heb al een tijd 3 keer pw gesquat, het zal, zoals iedereen zegt, wel zwaar zijn, maar toen heb ik er weinig last van gehad.
Waarom zou ik het dan wel krijgen? Had vaak genoeg energie om elke avond te trainen, maar op aanraden van velen niet gedaan.
Ik ben volgens jullie misschien ongeduldig, maar ik zie geen problemen. Al kan dat komen door te weinig ervaring..?

Wat is je squat 1rm? 100kg ofzo?

:o 75 kg.

Ga gewoon "riptoe'en", met die squat heb je geen fancy programma's nodig om 'm keihard de lucht in te laten schieten, als je begint met hardlopen ga je ook niet gelijk een marathon rennen. Verder is smolov meer dan gewoon 4x pw squatten, het is squatten met insane volume en hele hoge gewichten, in week 2 zal jij al tientalle sets van vele herhalingen moeten maken met je 1RM:p.

Laatst bewerkt:
Check even die percentages voor smolov voor de grap Luuc..

Met een 1rm van 75kg moet je in week 2, dag 4, 10x3x74kg squatten.. respect als je dat haalt :thumbs: En in week 3 7x5x75.. als je dat na 3 weken doet krijg je eeuwige karma.

Het is ONMOGELIJK om zonder fatsoenlijk 1rm zo'n schema te volgen.

Terug
Naar boven