Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You'll see.
Allé zeg; 1 kg erbij op de deadlift in weken! Da's ****ing niks!
Als ik het fysiek vol kan houden, en ik boek progressie zal ik het een tijdje willen blijven doen.
Bedankt.
Bedankt.
Tsja, denk toch wel fullbody; 4/5 oefeningen op de krachtdagen, de rest van de trainingsdagen worden ook fullbody, maar dan rond de 15 hh.
Dus net als ik nu doe, maar dan vaker trainen.
Ik wil het gewoon uit proberen, als je het niet gedaan hebt, kan je ook niet zeggen hoe het is.
Alex heeft wel een goede reden gevonden; redelijk moe, maar of dat iik echt de hoofdoorzaak is weet ik niet.DL loopt idd wat spaak, waar denk je dat de oorzaak ligt?
Maar je hebt zowiezo op korte tijd goede progressie geboekt dus miss tijd om enkele weekjes niet meer te toppen. Dan krijgt je lijf terug tijd om te herstellen terwijl het toch in kracht toeneemt.
succes in 2007![]()
Had ik nog niet eens aan gedacht, goed gezien!Hou d'r ook rekening mee dat je je vorige pr zette aan't begin van je training en dat je nu aan't einde na getopt te hebben op de squat (waar je ook nog reps gemist hebt) en op de bench. Je hebt dus in vermoeidhijd nog steeds een pr gezet, altijd goed dus!
Bedankt, jij ook! Maar ga jij nog je trainingen bijhouden in je log?

Nice! En dan zit je deze weken dus op 60/70 % of zo? En hoeveel reps per set?
Sorry voor de vragen, gewoon interesse.
): 10/8/6/6 - 60/80/100/120 -> 1RM 139
)

Komt goed, heb alleen wat tijd nodig.Gillian zei:

Niet verkeerd Luuc ook al ben je moe. Wel k*t he dat je werk je trainen verdoet. 'K heb dat op het moment ook. De hele week zwaar werk en dan gaat het trainen meteen minder..
Tja, het verdient wel.