XXL Nutrition

Het grote "Luuc wil meer!" log.

Ik denk dat de 3e week te zwaar zal gaan zijn, maar dan moet je gewoon zoals ik al eerder zei, het gewicht wat verlagen. Ik benieuwd wat je er van gaat vinden Luuc:D. Wanneer begin je trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Morgen, dan donderdag, zaterdag en dan weer op maandag beginnen, woensdag en vrijdag. Dus een FB; ma, woe, vrij.
Worden leuke weekjes, lekker op school uitrusten. :D
Nu ook in de examens, dus ben benieuwd hoe ik het allemaal ga combineren... :D

Komt wel goed, training mag natuurlijk niet onder het schoolwerk lijden hé. ;)

Training is veel belangrijker! Desnoods school jaartje over doen, zolang je training maar goed gaat!

:jk:

Tja, we gaan voor beiden natuurlijk. :)

Bedankt.

Squat (dag 1, week 1)

1*10 (52)
6*2 (65)

Bench press

1*6 (52)
3*3 (62)
1*3 (63)
1*2 (64)
1*2 (65)
1*1 (66) Zat geen kracht meer in m'n triceps.

Box squat ( 33 cm hoog)

1*3 (70)
1*3 (72)
1*2 (72)

Dumbbell press

1*6 (22)
1*3 (24)
1*3 (24)
1*3 (24)
1*3 (25) pr.
1*1 (25) Meer kan ik niet op de dumbbell hebben, of ik moet gaan werken met 10 kg schijven...

Power clean & push press

1*2 (45) Stang per ongeluk tegen de kin bij press, bovenkamer een beetje ontregeld... :o :D
1*5 (45)
1*3 (50)
1*3 (50)
1*1 (55) pr en nog één clean met dit gewicht, press lukte niet meer.
1*1 (55) Same story.
1*3 (50)

BOR

2*5 (50)
1*5 (55)

Erg lekker getraint, beetje hoofdpijn nog van de mislukte press, maar dat is zo weer over.

Morgen ga ik weer wat chinnen, zal het waarschijnlijk wel posten, want ik ben van plan om met 25 kg extra op te trekken, 20 lukt 3 keer, dus dit zou geen probleem moeten zijn. :)

sterke BOR heb je man! hoe zwaar weeg je nu trouwens.

Goed bezig;)

Sterk? Ben er lang niet tevreden over, maar met dit gewicht is de uitvoering nog goed, dank je.

Ik weeg nu zo'n 64 kg.

netjes heel netje ga zo door met je pr's;)

Kin stoten is zoo herkenbaar, hoofd altijd naar achter houden:p

Probeer met het push pressen misschien eens zoiets uit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen last van kinstoten :D :D

gaat lekker kerel :thumbup:

Netjes Luuc je gaat goed vooruit! Het wordt wel tijd voor een nieuwe DB set als ik dit zo lees :D

¸Ðл (bedankt in het Chinees) :D

Netjes Luuc je gaat goed vooruit! Het wordt wel tijd voor een nieuwe dumbbell set als ik dit zo lees :D
Inderdaad, maar ik denk dat 10 kg schijven op een dumbbell en stuk meer hardcore zijn... :D
Ben er al wel naar opzoek, dus als iemand een adresje heeft houdt ik mij aanbevolen.
Jij ook: ¸Ðл ;)

Late training, en last van m'n pols, waarschijnlijk door het dumbbellwerk van vorige training; éne kant van m'n rechter pols verrekt, waarschijnlijk door 't scheef houden van een dumbbell.

Squat

6*3 (65)

BP

5*4 (58)
2*2 (63)

Lunges

1*10 (30)
1*10 (40) ****ing exhaustit!

MP

1*5 (40)
1*2 (44)
1*2 (45) pr
1*1 (46) pr
1*3 (44) pr
3*2 (44)

BOR

4*6 (50)

Power clean + push press

1*4 (50) En een clean.

Lekkere training, even een pc +pp erachter om echt lekker moe te worden, want we gaan niet de gym (of slaapkamer :p)uit voor het zweet op 't voorhoofd staat. ;)
Squats gingen vlot.

Van m'n pols heb ik weinig last gehad omdat ik er niet aan wilde denken, scheelt een hoop.

Ik heb nog een kleine tip: als je echt goed (voor mij is dat vooral bij MP) wilt maxen; volledig opspannen je lichaam, gewicht uit 't rek halen (gespannen blijven) en liften maar!
Alsof het niks is!

Chins gisteren gingen mede door pols niet super, heb 1* BW + 25 gedaan, aan 't eind van 't jaar zou ik de 40/45 wel willen chinnen. :)

Mooie pr's weer. Hoe ging het squaten?

Tnx. Ging lekker; diep en met een leuk tempo. :)

Terug
Naar boven