MuscleMeat

Het grote "Luuc wil meer!" log.

• Topic Starter Topic Starter
UB 2

MP

1*12 (30)
5*5 (40)

BP

1*8 (50)
1*4 (60)
5*4 (61)

Chins (pronated, wijd)

1*12 (BW)!!
5*3 (BW + 10)
1*7 (BW)

Dumbbell press

1*12 (19)
1*4 (22)
1*5 (22)

BOR

3*5 (50)

Lekkere training; vroeg gegeten dus vroeg getraint.

waarom zet je uitroeptekens na 12xBW chin?

:D j/k mooi! Verder ook goede MP's
Even wat vraagjes ivm je squattechniek: zit je naar achter, waar leg je de stang, gaan je knieen over tegen, hou je rug perfect recht, arch je veel etc. komt erop neer dat je ofwel veel moet typen of een filmpje moet schieten.

Dat is wat je in een pl squat moet doen, een oly fullsquat is heel anders natuurlijk, daar zak je rechter naar beneden ipv naar achteren te zitten, hierbij ligt de nadruk dus ook meer op de quads.

ja maar die is toch ook zwaarder op de knieen dacht ik?

Tnx! Is ook een leuke oefening.
waarom zet je uitroeptekens na 12xBW chin?

:D j/k mooi! Verder ook goede MP's
Even wat vraagjes ivm je squattechniek: zit je naar achter, waar leg je de stang, gaan je knieen over tegen, hou je rug perfect recht, arch je veel etc. komt erop neer dat je ofwel veel moet typen of een filmpje moet schieten.
:D Ik zit niet echt naar achteren; ik heb toch het gevoel dat m'n onderrug niet erg sterk is, daarom probeer ik zoveel mogelijk uit m'n benen te squaten; ik buig natuurlijk wel wat naar voren, de bar komt (ass to the grass) ± 5 cm achter knie 'hoogte'.
Stang leg ik op m'n traps, niet echt hoog.
Ik probeer m'n rug recht/hol te houden, maar vooral bij fullsquaten kan ik hem niet echt recht houden als ik helemaal door m'n knieën ben.
Zal wel eens een filmpje proberen te maken, als ik snap hoe die camera van ons werkt... :o

Hoe doe jij de jouwe dan? Is die zoveel anders dan andere technieken?

Ziet er goed uit op die foto's, superdroog :thumbs: Alleen moet je misschien een andere foto maken van je been want die is moeilijk te beoordelen.

Bedankt! Zal nog wel eens een foto maken; of het moet goed te zien zijn op 't filmpje dat ik een keer ga maken.

**** Lucky Luuc, you look incredibel. Ben je echt pas 16 ???:eek:

LB 2

Squat

1*10 (50)
6*6 (65) pr

Platform power clean (8cm)

1*5 (50)
1*5 (55)
1*3 (60)

Ppc + Front squat

1*1 (60) Eng! Wel een pr
1*1 (60)

Platform deadlift (8cm)

1*3 (100) hooked grip
3*3 (100) mixed grip

Towel chins

1*10 (BW)
1*5 (BW + 5)
1*5 (BW + 5)
1*7 (BW)

Box squat

3*2 (70)

Box squats aan het eind ging niet bepaalt makkelijk.
PPC & FS is eng!! Heb het 2 keer geprobeerd, wel gelukt, maar als ze fout zouden gaan....:bang:

Volgens het squatschema zou ik zaterdag 6*2*65, maak ik denk ik 70 kg van, daarna zou ik nog een ker 5*5, 6*2 en 4*4 met 65 kg doen, dit worden waarschijnlijk: 6*6*65, 6*2*70 en 6*6*65.
Dit omdat de 6*6*65 nog niet geweldig vlot omhoog komt.

Nu eten, en weer druk gaan leren, morgen SE natuurkunde. (Voor 25% van eindcijfer!)

bij platform dl en powerclean, sta jij dan op een platform of de stang ???
verder geile training

Gaat lekker man, PR is ook wel fijn. ;)
Mooie training, kan er verder weinig over zeggen.

Succes met natuurkunde, mooi vak man.

Origineel gepost door erca
bij platform dl en powerclean, sta jij dan op een platform of de stang
verder geile training

Dan sta ik op 8 cm; dit om het sticking point van m'n deadlift beter te kunnen doorbreken.

Terug
Naar boven