XXL Nutrition

Het grote "Luuc wil meer!" log.

Bedankt mensen, sta vrij droog inderdaad, op de benen zit wat weinig massa, misschien lokale vetverbranding door veel fietsen...?:D
ik denk niet dat je lokaal vet kan verbranden. maar het is wel genetisch bepaald waar je je vet meer ophoopt, meer rond benen of buik etc. (appel-man en peer-vrouw)

Maar ik ben druk aan het sparen voor een wintervacht, dus komt wel goed.;)
ik heb al een kleine speklaag :o

Daym droog! Vreten kreng:D.

• Topic Starter Topic Starter
UB 1

Bench press

1*11 (50)
1*9 (52)
1*7 (54)
1*7 (56)
1*5 (58)
1*4 (60)
1*3 (62)
1*2 (64)
1*1 (66)
1*1 (68)
1*0 (70) F

BOR

5*6 (50)

Behind the neck press

1*8 (32)
3*5 (37)
1*4 (37)

Chins (wijd, suppinated)

1*12 (BW)
2*5 (BW + 10)
1*4 (BW + 10)

Tja... ik ben een beetje stom geweest om zo m'n bench op te bouwen, aardig wat energie en kracht (triceps) verloren.

Wel een raar gevoel om m'n benen niet te trainen!

Was het de bedoeling om voor een pr te gaan op bench?
Ging die 68 nog vlot omhoog?
verder mooie training.

Inderdaad wel lange opbouw bij bench, maar zeker niet slecht. ;)

Was het de bedoeling om voor een pr te gaan op bench?
Ging die 68 nog vlot omhoog?
verder mooie training.
Ik had voor ik begon te trainen geen plan qua opbouw, maar ik wilde eens proberen om het zo te doen, een pr had ik natuurlijk wel gehoopt, maar na de 4*60 was er al aardig wat moed weg.
68 ging niet echt vlot nee, maar ik denk dat ik volgende week een kortere opbouw ga doen, misschien een nieuwe 1rm kan halen en dan begin ik met een zelf gemaakt schema, als ik dat kan volhouden zou over 6 weken m'n 4rm rond de 75 moeten liggen, hopelijk ga ik het volhouden; zou een hele vooruitgang zijn.
Inderdaad wel lange opbouw bij bench, maar zeker niet slecht. ;)
Tja, te lang eigenlijk, maar ja, weer een ervaring rijker. :)

Idd, zie het als een goede (bench) training:).

Ik had voor ik begon te trainen geen plan qua opbouw, maar ik wilde eens proberen om het zo te doen, een pr had ik natuurlijk wel gehoopt, maar na de 4*60 was er al aardig wat moed weg.
68 ging niet echt vlot nee, maar ik denk dat ik volgende week een kortere opbouw ga doen, misschien een nieuwe 1rm kan halen en dan begin ik met een zelf gemaakt schema, als ik dat kan volhouden zou over 6 weken m'n 4rm rond de 75 moeten liggen, hopelijk ga ik het volhouden; zou een hele vooruitgang zijn.

Tja, te lang eigenlijk, maar ja, weer een ervaring rijker. :)

als je echt voor een PR gaat doe je best niet te veel herhalingen meer in de hogere percentages. Die 60 kg zal zo ongeveer 85% van je 1RM zijn en als je die 4 keer drukt heb je al een behoorlijke inspanning gedaan. Druk bv eens 10x40, 6x50, 1x60, 1x70 en 8x50. PR gegarandeerd ;)

LB 1

Squat

1*11 (50)
6*2 (70)

Platform power clean (8 cm)

1*5 (50)
1*5 (55)
3*3 (60) pr

Platform deadlift (8cm)

1*10 (82)
1*5 (97)
2*3 (112)

Box squat (light)

3*5 (50)

Beetje buik (:eek: 1e keer dat ik die train!! :D)

Shrugs
2*12 (70)

grip

static holds
vertical deadlift (5 cm bar)

Squaten ging aardig met 70 kg, was dus 65 in 't schema.
Hamstrings zijn zwak; vooral bij 't deadliften waren m'n knieën eerst in beweging; dus zaterdag wat goodmornings of zo.
Voor de eerste keer in lange tijd weer wat isolatie oefeningen gedaan.

Heb je het idee dat je techniek bij powerclean verbetert?
Lekkere squat overigens

Techniek bij pc is volgens mij niet heel erg veranderd, ik ben natuurlijk wel wat gewoner geraakt aan de oefening en de beweging, dat scheelt al een stuk.
Tnx. :)

Je hebt een keer geluisterd Luuc! Goedzo man:D. Bevalt het squat schema nog?

Lekkere training, squat gaat al goed!

Nee, wat lees ik nu? Meneer koppig wel een keer aan het luisteren geweest? Hihi

Goede traing idd.

Ik doe hetzelfde Squat schema en in de 3e week ga ik ook wat meer volume draaien. Voor de rest is het wel lekker. Nou hopen dat we beide een mooie PR kunnen zetten:D.

Wat gebruik jij als 1rm Gillian?

En meer volume bedoel je meer setjes, zelfde gewicht?

1 RM had ik 120 kilo gedaan geloof ik (weet niet zeker). Het klopt iig voor geen meter bij mij:P.

Wat klopt er niet dan? Da's trouwens een mooi gewicht!

Nou ik had dat ingevoerd om een beetje rustig aan te doen, maar aan het begin ging het te gemakkelijk. Toen dus verhoogd en toen ging het zwaar klote (scheelde maar 10 kilo ofzo). Toen weer omlaag en vandaag weer iets omhoog gedaan. M.a.w ik verwissel het gewicht bijna elke training:P. En met meer volume bedoel ik trouwens gewoon wat meer gewicht (my bad).

Terug
Naar boven