Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het wel slim om vandaag al pistols te doen na die beentraining gisteren? Tenzij pistols voor jou heel licht zijnTnx! Oja, vergeten; waarschijnlijk ook wat l-seats, OH pullups proberen, misschien wat pistols, one hand push ups, .... Wordt leuk.![]()

@Gillian: Waar het hoofd van vol zit, loopt de mond van over.![]()
.Ja, ik ken dat. Wil je een intelligente vraag stellen, blijkt die al gesteld te zijn. Zeer irritant.Tssskk heren, ga jullie mond spoelen.. ;p
OT: gaat lekker Luuc. Rest van de dingen die ik wilde vragen zijn al gevraagd en beantwoord.![]()
Volgens mij is het niet het hoofd of het hart dat volzit. En ook niet de mond die overloopt.
Ja, ik ken dat. Wil je een intelligente vraag stellen, blijkt die al gesteld te zijn. Zeer irritant.
.

Idd, dat is omdat niemand zo intelligent is als ik en mijn vraag dus nog niet gesteld is.Wattan?
Ach jij verzint altijd wel een goede vraag toch Foxxie.
Sorry, ik zal iets ontopic zeggen. Kan je geen ringen aan het plafond hangen om er mee te dippen?Bedankt! nou, ik heb nog niet de mogelijkheid om echt te dippen, maar kan wel eens zoeken naar mogelijkheden, dips heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan...
Echt veel plek voor nog een constructie is er niet, dus ik zal eens wat kastjes opzoeken.
@ Slowchatters in mijn log: Gelieve niet teveel irrelevante dingen bepraten hier.
Sorry Luuc. Ontopic: gebruik gewoon een stoel. Eventueel wat gewichten met touw ofzo eraan vast maken zodat ie niet omvalt.

Een one arm dip? Die moet ik eens proberen.