MuscleMeat

Het grote "Luuc wil meer!" log.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt man.

Hopelijk gaat 't vrijdag wat beter, anders stel ik die training uit naar zaterdag.

Inderdaad. Best niet te veel forceren en luisteren naar je lichaam

Bedenk je dat continue lifts van 90-100% 1RM erg zwaar op je lichaam zijn, niet gek dat je je nu vermoeid voelt, trainen moet trainen zijn, niet conitnue maxen (al is het erg verlijdelijk, ik weet het:D).

Succes!

Bedankt peepz; naar aanleiding van The Locust z'n post over 5*5 leek het me ook leuk om het eens uit te proberen.

Heb een paar setjes geprobeerd te squaten, maar 't is nog steeds niet helemaal top met me; morgen hopelijk beter...:(

Potverdomme; ik probeer zo gezond te leven, eten en bewegen... wordt je nog ziek! :mad:

Potverdomme; ik probeer zo gezond te leven, eten en bewegen... wordt je nog ziek! :mad:

Tja, zware trainingen zijn natuurlijk een aanslag op je weerstand. Vandaar ook dat menigéén vitaminepillen, vit. C enz. innemen. Wat nog altijd geen garantie is tegen verkoudheden e.d. Maar 't zal zeker helpen!

Beterschap kerel!

Oké, bedankt voor de tip!:thumbup:

Heb een paar setjes geprobeerd te squaten, maar 't is nog steeds niet helemaal top met me; morgen hopelijk beter...:(

Mja kan gebeuren, ik had het vorige week ook zitten, 'k had een lichte buikgriep en had toen zo een 2kg verloren. Maar ondertussen zijn die er alweer bij en loopt alles weer super :D
Ik neem ook wel iedere dag multivitamine, samen met wat fruit. Maar normaal als je genoeg groeten en fruit eet kan je ook zonder... Gewoon pech gehad

Vanochtend nog een aantal kuub klei uitgegraven, en daarna nog even de geluidinstallaties van m'n broer en die van mij vergeleken :D, dus we zullen zien hoe 't gaat.

Squat

1*15 (40)
1*8 (50)
1*3 (60)
1*2 (65)
1*1 (70)
1*1 (72)
1*1 (74) PR
1*1 (74)

Dumbbell Press (opwarmen voor BP)

1*15 (18 per hand) Eerste keer in weken dat ik weer een dumbbell aanraak.:D

BP

1*8 (50)
1*4 (65)
1*3 (60)
1*2 (64)
1*1 (66)
1*1 (68) PR
1*1 (68)

BOR

1*7 (50)
5*3 (55)

MP

1*12 (30)
1*4 (40)
2*1 (45)
1*8 (35)

Weer 2 pr's, gaat lekker.

Alleen de 300 totaal lukt dit jaar niet meer; wel hoop ik 120 te deadliften, 70 te banken en misschien 80 te squaten.

Vanavond misschien nog wat chinnen en oefenen op verscheidene 'Beast Skills'.

klote is dat ja.

mooi van die pr's kerel :thumbup:

Dank je!

Waarom werk je nou toch weer op 2/3 oefeningen op naar een (near?) 1RM?

:o Ja...

Ik ga maandag wat 5*5 werk doen, en dan misschien een paar 'quattro dynamo' weken er tussen doen.

Je bent wel eigenwijs he:P. Wat anders, je weegt maar 63 kilo, is dat niet erg weinig?

Da's niet echt veel nee, maar ik probeer eraan te werken, ik moet alleen vreselijk veel eten; 5 dagen in de week elke dag 35 km fietsen en in 't weekend werken.

Ben gewoon een shredded beast.:p

Ja goed vreten!
Als ik zie hoe actief je bent kun je wel wat kcal gebruiken!

Enig idee wat je dagelijks zowat binnenkrijgt in kcal?

Geen flauw idee; zal eens noteren.

Door de week:

7 uur.
6 boterhammen, glas karnemelk, banaan, manderijn, hand noten+rozijnen

10 uur.
3 boterhammen, 0.2 liter water

12:30 uur.
3 boterhammen, 0.2 liter water

15/16 uur.
glas karnemelk, hand noten/rozijnen

18/19 uur.
Avondeten, meestal: 2 borden spaghetti/8 grote aardappelen, vlees en groenten, stuk fruit, 2 glazen karnemelk

22 uur.
Grote bak (vanille) yoghurt (0.4/0.5 liter), aantal boterhammen, meestal 3 à 4, banaan.

's weekends

7/8 uur.
5/6 boterhammen, glas karnemelk, hand noten+rozijnen, fruit

10 uur.
glas karnemelk, soms een plak koek oid.

12/13 uur
2 bakken (vanille) yoghurt (kleine liter) met muesli, boterham, fruit

15 uur
glas karnemelk, meestal geen tijd door werk

18/19 uur
zelfde als door de weeks.

23/24 uur (zo laat door werk)
aantal boterhammen, glas karnemelk, bakje yoghurt, plak koek

Dat is het wel zo'n beetje, heb hier (voor mijn gevoel) genoeg aan. :lick:

Boterhammen zijn voornamelijk: 2 pindakaas, 2 filet, kaas, hagelslag.

Wat dacht je van een paar liter melk per dag toevoegen, als je moeite hebt met massa winnen;)?

Melk is bagger, doe mij maar karnemelk. (Of de èchte koeien melk, maar is wat moeilijker te krijgen :p)

Op een goede dag soms 2 liter, nu meestal 1 à 1.5.

Maak daar 4 van en je zult groeien luuc!

Terug
Naar boven