- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knietjes tergen me.

) ; al die gasten op dit board zijn klote sterk; kom ik met een squat van max 74.
Same here. Mijne is zelfs maar 50, qua kracht loopt mijn borst serieus achter vind ik...

Hoe heb je 't opgelost? Gewoon rustig aan doen?Komt wel goed als je blijft trainen, uitkijken met je knieen, ik heb een half jaar verspilt aan lichte blessure's, dat wil je niet meemaken, is zonde van je tijd.
Noten ook hé; zal eens wat meer van dat spul eten, bedankt!!Probeer eens dagelijks omega 3 binnen te krijgen. Dit heb je bijvoorbeeld in visolie kapsules, vette vis en noten, en zorgt voor soepele gewrichten.
Vroeger had ik ook last van mijn knieen, telkens als ik squatte voelde ik zo een knakje in mijn knie. Sinds ik dagelijks visolie neem heb ik dit niet meer.
Probeer eens ellebogen naar binnen (pl-style) en wat bad ass triceps werk; scheelde bij mij een stuk.Same here. Mijne is zelfs maar 50, qua kracht loopt mijn borst serieus achter vind ik...
Ik begin die b*ch-ass p*ssy gewichten te haten; squat potverdomme nog minder dan bench; zit ook niet veel meer in met die knie.
Zit hier sowiezo gefrustreerd; die Alex is verdomme 15 en lift het dubbele van dat van mij (@Alex:) ; al die gasten op dit board zijn klote sterk; kom ik met een squat van max 74.
![]()
. Daarnaast zou ik eens de tips gaan gebruiken die je krijgt; dus stoppen met die 1RM shit en ga naar 5 reps ofzo. Dat zal je lichaam goed doen denk ik zo. Wat betreft je voeding; zuip wat extra melk dat helpt en vreet b.v brinta of 's middags van die noodles shit (heeft bij mij geholpen iig).Hehe, ja; maar dan lijk ik ook zo'n mietje, elke dag met de bus.Neem de bus/auto/trein, koop een bromfiets...
Nuja, je gaat wel goed vooruit in kracht![]()

Ja, maar hier zie ik alleen maar gasten die sterker zijn dan ik.Gast je bent 16 en vele malen sterker dan de gemiddelde jongen van jouw leeftijd. Als je goed door traint wordt je heus wel sterker. Daarnaast zou ik eens de tips gaan gebruiken die je krijgt; dus stoppen met die 1RM shit en ga naar 5 reps ofzo. Dat zal je lichaam goed doen denk ik zo. Wat betreft je voeding; zuip wat extra melk dat helpt en vreet b.v brinta of 's middags van die noodles shit (heeft bij mij geholpen iig).

,