- Waardering
- 13
Dacht ik, nee dus.
Nog even 't setje afmaken.
Powerclean ~ Push Press
1*5 (45)
Nu wel eten.![]()
doe je toch gewoon gelijktijdig man

die 300 haal je volgens mij voor februari
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik, nee dus.
Nog even 't setje afmaken.
Powerclean ~ Push Press
1*5 (45)
Nu wel eten.![]()

Thanks bro!
Ga ik zeker proberen, deze week nog 5*5 afmaken, dan weer wat single werk doen, niet te hardcore natuurlijk, daarna zien we wel weer, of ik wat deloaded ga trainen, of gewoon hoog in reps.doe je toch gewoon gelijktijdig man
die 300 haal je volgens mij voor februari![]()
)
)Ben ook even bezig geweest wat ijzerprijzen te zoeken voor de kokers die ik ga gebruiken om m'n squat-/ bench rek te maken; zou in totaal rond de 400 euro liggen, leuk prijsje als ik er een paar jaar mee doe.
We hebben in de container nog een massief ijzeren stang (30mm) liggen waar ik, als het mag (...) een stuk van 2 meter ga afzagen om te deadliften en andere zware oefeningen; de bar die ik nu gebruik is niet erg sterk... (understatement)
Waarschijnlijk de hoofdpijlers van 4*6, de rest van 4*4, 3 mm dik.400 EUR? Welke afmeting ga je nemen voor je kokerprofielen en welk plan ga je gebruiken?
Is het trouwens wel een goed idee om zelf een halter te zagen? Voor een basismodel olympische halter (50mm) betaal je 120 EUR. Geen spotprijs maar je kan er toch 340 kg aan hangen.

Maar niet met alle dingen die ik erop wil; afstanden tussen dragers voor de bar, hoogtes, onnodige dingen die erop zitten als je 'm koopt, etc.

En ik wil m'n las skills weer een keer testen, hoe sterk ze zijn.![]()
Maar niet met alle dingen die ik erop wil; afstanden tussen dragers voor de bar, hoogtes, onnodige dingen die erop zitten als je 'm koopt, etc.
En ik wil m'n las skills weer een keer testen, hoe sterk ze zijn.![]()
Dacht het dus echt niet!

inderdaad, ik ben het met alext eens. Voor die 400e kan je tweedehands heel wat mooie spulletjes bij elkaar schrapen die waarschijnlijk ook nog eens steviger zijn dan je eigen gemaakte spul..

een pro squatrack is extreem moeilijk te vinden en zeker voor minder dan 400 EUR.
Als z'n pa lasser is en hij zet dat ding volgens een degelijk plan in elkaar kan ie d'r zo een ton op kwijt
@luuc: als je aan geen plan geraakt wil ik best m'n rack voor je in autocad zetten![]()
Kokertje van 4 bij 6 en 3mm dik kan een stilstaande belasting hebben van ruim 2 ton, dus gaat inderdaad lukken!
Denk dat ik daarvan de hoofdpijlers ga maken; rest wordt 4*4 of 4*5 en 3mm, waarschijnlijk.
Maar heb jij zelf ook een rek gemaakt? Zou het wel geweldig vinden als je dat wilt doen!

)