AndroidHealthClinic

Het grote Mitotropin log

hey bedankt, ik ga gewoon sporten en op mijn voeding letten (geen vet en weinig brood en aardappels) drink al veel water dus ben benieuwd.

probeer inderdaad goed op je voeding te letten als je dit product gebruikt.

mijn ervaring van de week dat ik gedaan heb is dat het een heftige reactie heeft op je eetpatroon. Misselijkheid/duizelig/veel naar de wc etc wat hierboven beschreven wordt is geen apart verschijnsel...

ik ga zelf waarschijnlijk rond oktober weer beginnen ...

ja belachelijk dat de importeur niet even de moeite neemt om iederen te voorzien van een Nederlandse uitleg voor op de website's.

wat snap je niet ?

hallo

Ik ben nu 3 dagen bezig en heb vandaag voor het eerst 3 pillen genomen voor het ontbijt JEEEEZ ging er wel even hard op pffff dat hoeft voor mij niet meer hahaha! doe maar gewoon weer 4 op een dag.
drink me te pletter, en vooral s'nachts is dit geen pretje. Ik slaap erg slecht.
afvallen gaat ook goed, maar is volgens mij alleen maar vocht.

greetz

hallo

Ik ben nu 3 dagen bezig en heb vandaag voor het eerst 3 pillen genomen voor het ontbijt JEEEEZ ging er wel even hard op pffff dat hoeft voor mij niet meer hahaha! doe maar gewoon weer 4 op een dag.
drink me te pletter, en vooral s'nachts is dit geen pretje. Ik slaap erg slecht.
afvallen gaat ook goed, maar is volgens mij alleen maar vocht.

greetz

Hoeveel is er al af, en op welke tijd?

hey bedankt, ik ga gewoon sporten en op mijn voeding letten (geen vet en weinig brood en aardappels) drink al veel water dus ben benieuwd.

probeer inderdaad goed op je voeding te letten als je dit product gebruikt.

mijn ervaring van de week dat ik gedaan heb is dat het een heftige reactie heeft op je eetpatroon. Misselijkheid/duizelig/veel naar de wc etc wat hierboven beschreven wordt is geen apart verschijnsel...

ik ga zelf waarschijnlijk rond oktober weer beginnen ...

Tsja, eigenlijk zou je gewoon je dieet moeten volgen wat je al had. Als je je voeding
gaat veranderen, dat weet je toch nog steeds niet wat er nu werkt. Het nieuwe dieet, of je nieuw supplement.

Ja klopt je hebt gelijk.
Maar ik eet nu geen snoep en chips meer dus is alleen maar goed voor me.
Ik heb wel vaker geprobeerd om het snoepen en snaaien te laten staan maar ik viel daar echt niks van af.
dus is dit een stok achter de deur.
En Ik krijg erg veel energie van deze tabletten dus meer zin in bewegen en sporten.

2 kg in 3 dagen ik weeg me in de ochtend.
groet Britta

Voordeel van die extra energie (caffeine) is dat je ook minder zin hebt om terug wat te snoepen voro die energie rush die je van suiker krijgt.

Maar over vocht heb je gelijk, die burners zitten vol met caffeine waar je dus vocht van verliest.

Vergeet geen before en after pics te nemen, zo zie je pas het echte resultaat.

Succes.

Nou de eerste week zit erop.
Ik ben niet meer afgevallen als dat ik met een dieet ook zou zijn geweest en in principe was ik ook gewoon op dieet. Geen snoep geen suiker en geen vette dingen gegeten( wel 1 wijntje gehad)

Het voordeel van deze tab is wel dat ik de behoefte aan suiker niet echt heb gehad en dat maakt lijnen een stuk makkelijker.

nadeel vond ik dat ik gewoon honger heb gehad en dat ik van 3 pillen helemaal gek werd en het niet verantwoord was om deel te nemen in het verkeer.

Ik ga gewoon vrolijk verder want ik heb niks te verliezen, we zien wel waar het schip strand.

allemaal bedankt voor jullie reacties en tips.

nog een fijne zondag

Ik vroeg me af of de dosering voor een man gelijk is aan een vrouw,Zoals ik heb begrepen pak je s'morgens twee tab en s'middags weer 2 tabs..Ik heb het idee dat het voor iemand van bv 100 kilo anders werkt als voor iemand die 60 kilo weegt..of denk ik nu verkeerd?

Ik ben er gisteren mee begonnen..heb gistermorgen 1 tab genomen en s'middags weer..heb me die dag gewoon normaal gevoeld en mijn training ging ook gewoon zoals normaal..heb iets meer gezweet..
De nacht was wat minder want ik moest er vaak uit om naar de wc te gaan,maar goed,dat hoort erbij.

Vanmorgen heb ik 2 tabs genomen en heb op nuchtere maag een uurtje cardio gedaan..Na 20 minuten kreeg ik een behoorlijke koppijn en een flinke dorst..Verders ging het lekker en veel gezweten..
Na de middag heb ik er weer 2 genomen en daar merk ik nu eigenlijk weinig van..Beetje droge mond en veel naar de wc..

Ben nu een weekje verder..Slik elke ochtend 2 tabs en s'middag ook weer 2 tabs..Ik ga elke ochtend (6x) op nuchtere maag een uur cardio doen en doe 2 keer in week fullbody trainen..

Het gaat lekker..Ik geef alles en ga met een super goed gevoel weer naar huis..ik doe iets meer zweten als normaal en dorst is ook erg aanwezig..Ik heb me nog niet gewogen enof gemeten,maar als ik in de spiegel kijk zie ik het goed veranderen bij mijn buik :)

Het enigste wat ik goed in de gaten moet blijven houden is dat ik op tijd en genoeg eet..heb een beetje moeite met eten..

Ik volg deze log al enkele dagen, wat ik voornamelijk merk bij iedereen is dat ze veel vocht verliezen.
Dit door verhoogde lichaamstemperatuur -> extra zweten omdat je lichaam op temperatuur wil blijven en veel toiletbezoeken.
De meeste klagen 's nachts van hoofdpijn (dezelfde synthomen als bij een kater) dehydratie dus.

Ik stel me dan ook de vraag of je effectief wel wat extra vet verbrand en niet gewoon vocht aan het verliezen bent ...

Ik zal het wel houden op mijn anabolisch dieet, dat vlot ook vrij goed :)

Nog een paar dagen en dan zit het er op..

Wat vond ik er van? Ik weet het niet..Ik heb me eigen de pl**ris getraind..zwaar op mijn voeding gelet en de weegschaal zegt niets. Nou weet ik wel dat ik niet naar de weegschaal moet kijken maar naar de spiegel maar toch :rolleyes: Ben in gewicht niets kwijt geraakt en mijn % ken ik eigenlijk ook niet naar kijken (weegschaal) toen ik begon stond ie op 18% en nu op 20% dus dat zegt niets..
Het zweten trijdens de trainingen vond ik heerlijk..uurtje cardio was pittig maar gaf me een heel voldaan gevoel!

De spiegel verteld gelukkig een ander verhaal..Ben bij mijn buik een stuk droger geworden..vooral het laatste zwangerschap rolletje (dat klinkt dik maar is eigenlijk bijna niets meer) wordt echt minder..Ook mijn benen gaan er eindelijk beter uit zien..:)

Aankomende maand ga ik verder met mijn zelfde schema en voeding en zonder tabs..

Terug
Naar boven