XXL Nutrition

Het grote Oh Nee bijna 3 september topic

Bezoekers in dit topic

Blij dat ik nog niet hoef te werken! dat komt later wel!

Vandaag begonnen met nieuwe opleiding in Enschede :o

Saxion - hbo bouwkunde
 
Momenteel bekijken: 11 (10 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, arjan1984, arnoldfan, Enjee, Enzyme, mammoth, Mikki, MMN, porterhouse, SHUTTERSPEED


nice topic blijkbaar :thumbs:

Wil je karma?:p:D
 
aaah! ik ook 3 september... naar de uni, eerstejaars farmacie haha!
 
Zal eigenlijk ook blij zijn als school terug begint. 3 september begint het terug voor mij. :)
 
Op het moment niets doen, Trainen, Training geven en af en toe wat Bier.. Na 3 September Bachelor: Urban Design halen!
 
on topic, sommige dagen wou ik dat ik ook nog naar school ging en vroeger wou ik er zo snel mogelijk vanaf :rolleyes:

Inderdaad, maar klinkt zo cliché.
Heerlijk: pas om 8.30 beginnen, veel vrienden terug zien, met zen allen met de leerkracht lachen, studiereizen, woensdag halve dagen, test!! snel leren in de andere lessen, spijbelen, weekends, nooit moe...
Achteraf bekijk je ook wel altijd het mooie eraan, maar al bij al, heeeel mooie tijd geweest. Maar ja, de lessen zijn zoooo saai :)
En dan heb ik het nog niet over hoge school, want dat was pas echt feest, misschien daarom dat ik het maar een jaar heb gedaan :D :D
 
In België hebben de universiteiten gewoon drie maanden vakantie he?! Geen wonder dat de Belgen zo dom zijn... :(

Ik ben vandaag weer begonnen, na twee maanden vakantie, had helemaaaaal geen zin... vakantie is te snel gegaan. :(
 
echt.. mijn laatste jaar is pas achter de rug, maar ik mis het al een hele tijd. Ik zat daar echt goed.. geen zak uitvoeren, lachen tot en met,... juist dat vroeg opstaan stond me nooit aan.

14 september moet ik een voormiddagje gaan en 17de begin ik er echt aan.
 
In België hebben de universiteiten gewoon drie maanden vakantie he?! Geen wonder dat de Belgen zo dom zijn... :(

Ik ben vandaag weer begonnen, na twee maanden vakantie, had helemaaaaal geen zin... vakantie is te snel gegaan. :(

heeft sanca even geluk zeg :D
 
In België hebben de universiteiten gewoon drie maanden vakantie he?! Geen wonder dat de Belgen zo dom zijn... :(

Ik ben vandaag weer begonnen, na twee maanden vakantie, had helemaaaaal geen zin... vakantie is te snel gegaan. :(

2,5 maand. als wij dom zijn, verklaar me aub het volgende: als je als nederlander van een nederlandse school naar een belgische school gaat, moet je een jaar blijven zitten in belgie omdat je anders dingen mist die essentieel zijn.
het is, dacht ik, zelfs zo dat als je als belg op een nederlandse universiteit je diploma haalt en je wil werken in belgie, je in belgie een extra jaar moet doen om een volwaardig diploma te kunnen halen.
conclusie: wij zien meer dan jullie in kortere tijd en dus zijn wij ook meer ontwikkeld. dat is niet erg voor jullie, want blijkbaar zijn jullie met minder tevreden als jullie al mensen aanvaarden met een half diploma.
:orly: :yarly:
 
2,5 maand. als wij dom zijn, verklaar me aub het volgende: als je als nederlander van een nederlandse school naar een belgische school gaat, moet je een jaar blijven zitten in belgie omdat je anders dingen mist die essentieel zijn.
het is, dacht ik, zelfs zo dat als je als belg op een nederlandse universiteit je diploma haalt en je wil werken in belgie, je in belgie een extra jaar moet doen om een volwaardig diploma te kunnen halen.
conclusie: wij zien meer dan jullie in kortere tijd en dus zijn wij ook meer ontwikkeld. dat is niet erg voor jullie, want blijkbaar zijn jullie met minder tevreden als jullie al mensen aanvaarden met een half diploma.
:orly: :yarly:
Vooroordelen zijn altijd ergens op gebaseerd. Een vooroordeel over de Nederlanders bijvoorbeeld is dat wij gierig zijn. En dat klopt ook. Vooroordeel van Belgen is dat ze achterlijk zijn, ik heb het nog niet ervaren maar het aantal domme Belg mopjes moeten toch ergens op gebaseerd zijn.

Verklaring voor jouw stelling = jullie hebben misschien net wat andere stof of krijgen les via een andere leermethode. Als een Belg van België naar Nederland verhuist en hier op de universiteit gaat moet hij/zij ook een test afleggen om te kijken of diegene wel de juiste kennis bezit. Zo niet = blijven zitten, zowel = overgaan.

On topic: Ik ben vandaag alweer begonnen, gelijk les tot kwart over zes..
Eerstejaars technische bedrijfskunde op de HBO in A'dam.
 
Bij jullie wordt er nog gesuggereerd dat de belg over genoeg kennis beschikt, bij ons bestaat daar geen twijfel over: nederlander doet zijn jaar over. punt. :cool:

:D
 
Back
Naar boven