XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Damn!

Wel raar dat zijn squat en bench enorm zijn gestegen en hij maar 2,5 kg erbij heeft op zen deadlift. Uiteraard zijn dit alsnog droomgewichten voor iedereen hier op het forum (op een vijftal na dan...)

Damn!

Wel raar dat zijn squat en bench enorm zijn gestegen en hij maar 2,5 kg erbij heeft op zen deadlift. Uiteraard zijn dit alsnog droomgewichten voor iedereen hier op het forum (op een vijftal na dan...)

Zal wel komen omdat z'n klauwen en z'n pens te dik zijn geworden om behoorlijk te liften..

Als iemand zo sterk is op z'n 19e.. je vraagt je toch af waar je zelf de laatste jaren mee bezig bent geweest:D

zeer sterk.
maar toch zou ik niet in die gewichtsklasse willen eindigen

130kg bij 15% is niet slecht, maar om nou 150kg+ bij 20%+ te staan zeg ik ook liever nee, maar goed hoort allemaal bij een sterke (power)lifter.

mijn doel is om het bij een % of 15 te houden.
en tjah, dan maar iets minder gewichten liften in een wat lagere gewichtsklasse.

alleen misschien is de verleiding om te blijven vreten wel heel groot als je eenmaal zulke gewichtne lift

2642343678_7012f71ce4.jpg

Mmm 150kg 20% of 130kg 15% ik wist het wel 150kg 20% :)

FUUUUUUU!
anyway vond het wel impressive, ben alleen wel benieuwd wat voor borstvoeding hij nuttigt ........

Terug
Naar boven