AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Idd hij houdt de bar vrij hoog op z'n rug. Iets waardoor je normaliter allleen maar makkelijker de bar kan pakken, tenminste ik wel.

Idd hij houdt de bar vrij hoog op z'n rug. Iets waardoor je normaliter allleen maar makkelijker de bar kan pakken, tenminste ik wel.

+1, kan me overigens haast niet voorstellen dat je de bar zelfs high bar niet kunt vastpakken.

Gewoon schouder flexibel houden dus.

Als het inderdaad een schouder mobiliteits probleem is eensch. In begin kon ik vanwege beperkte mobiliteit ook niet echt smal pakken. Toen moest ik hem steeds smaller pakken om spanning in de rug te houden en nu zit ik op het punt dat vingers bijna op het gladde stuk van de bar liggen.

Eigenlijk nu ik er over nadenk is er geen enkel fysiek iets dat er voor zorgt dat je niet flexibel genoeg kunt zijn.

Enige motivatie die eventueel gebruikt zou kunnen worden om wijd te pakken bij squat is om het zware gewicht beter in evenwicht te kunnen houden. En in hoeverre dat een goede reden is... no idea. Maar merk bij mijzelf dat ik juist betere stabiliteit/evenwicht en betere spanning in de rug door zo smal mogelijk te pakken.

Heb zelf ook dat probleem en daarom vorige week een "Buffalo Bar" besteld. Iemand ervaring met zo'n halterstang?

Joe is aan het overwegen om zo'n stang aan te schaffen, ook hij heeft stijve schouders en neemt de baar altijd buiten het rack vast

volgens hem is een reden voor aanschaf echter ook dat de sleeves van de halter langer zijn ; als je heel veel chains aan je baar hangt zoals Joe vaak doet blijft er in zijn geval soms niet veel plaats meer over voor schijven ;)

in ieder geval zijn 'specialty bars' altijd een goede aanvulling voor een gym - wij hebben een safety squat bar en een cambered bar en hebben daar al veel leuks mee kunnen doen

Damn als je de bar niet meer kan beethouden tijdens het squatten ben je wel heel erg stijf imo. Ikzelf pak de bar zo'n 10cm buiten m'n schouder beet.

hahah mooi ook hoe die flipt omdat die laatste rep zo zwaar was:D

wat? 17 jaar? haha hij lijkt eerder 40 ofzo

haha :D

[Link niet meer beschikbaar]

****ing vetklep is die gast.

Potverdomme, hoe kan iemand van 17 nou zo sterk zijn? Ik zag ook een DL van hem van 5x300 ofzo? Helemaal gek geworden.

Dat is echt insane sterk voor zo'n jong gastje.

ik dacht dat snoob een geintje uithaalde maar het is dus ergens verre familie van me :D die 17 jarige oersterke gast

Terug
Naar boven