MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

whahah das geweldig! Dat wil ik ook!

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Dit heeft helemaal niks met sport te maken, maar moest echt lachen.
De bedoeling is dus een zin snel zeggen zonder te stotteren of te verspreken, doe je het wel dan......:)

http://www.youtube.com/watch?v=KXN9Z4Whksk

Die Jappen zijn echt extreem in hun spelletjes éh...
Ik heb ook al eens gezien dat als je dan iets verkeerds antwoorde, je op den duur met je neus in je maat zijn reet zat.
Mafkezen! :D

Ridiculous.

mossel also known as?

sorry jongens maar ik heb meer respect voor iemand die 250kg raw bencht met een full rom.
ge kunt me nu een eikel vinden,maar dan is het maar zo,maar ik heb het niet voor geared pl
Wat een eikel ben je. :D

Je zit hier al zo lang dan weet je toch wel waar die boardpresses voor zijn. Ene Scott heeft een raw van meer dan 250. Zoek maar eens op youtube.

Laatst bewerkt:
haha hij bencht nog veel meer dan 250kg raw sukkel
dat zeg ik toch niet "sukkel":rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Wat een eikel ben je. :D

Je zit hier al zo lang dan weet je toch wel waar die boardpresses voor zijn. Ene Scott heeft een raw van meer dan 250. Zoek maar eens op youtube.
weet wel,ken scot mendelson ook wel:rolleyes:zn raw record is zelfs 325kg dacht ik,maar het gaat hem niet over mendelsson,ik spreek over het algemeen.
er zijn op youtube genoeg fimpjes van 400kg bp met shirt een rom die nie veel meer zijn als bij deze boardpress.
ik wilde die richting uitgaan.

er zijn op youtube genoeg fimpjes van 400kg bp met shirt een rom die nie veel meer zijn als bij deze boardpress.
ik wilde die richting uitgaan.
Maar er zijn niet zo heel veel filmpjes van een 1201lbs/545kg boardpress te vinden hoor. ;)
Ik ben eigenlijk ook nogal voor rauw drukken hoor, maar dt is toch wel heel sterk, en gaaf om te zien vind ik. :thumbs:

ja dat wel,ok het is boardpresses,maar ik stoor me soms aan die roms die ze doen bij gewone bp,daarom vind ik het cooler als ze minder gewicht nemen en een full rom doen.
bij squatten juist hetzelfde.
ik ga ook meer respect hebben voor iemand die een dl doet met 300kg ,dan iemand die een rackpull doet met 350kg,maar elk zn mening uiteraard;)
(ik kijk op youtube alleen naar raw lifts:cool:)

**** suits etc. etc. (1ply vind ik wel prima, maar meerdere ply's...)
Ik vind dat echt een verdoete manier van benchen. Ik weet dat het bij powerliften erbij komt kijken maar serieus.. 5cm ROM kan je toch geen Bench noemen..

Laatst bewerkt:
**** suits etc. Etc. (1ply vind ik wel prima, maar meerdere ply's...)
ik vind dat echt een verdoete manier van benchen. Ik weet dat het bij powerliften erbij komt kijken maar serieus.. 5cm rom kan je toch geen bench noemen..
+1

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Scheer je weg voor de huggybear je komt opeten!
huggybear,zal daar wel tegen kunnen,ieder zn mening toch?
tzijn ook allemaal sterke mannen met sterke benches,daar nietvan,maar ik ben gewoon geen voorstander van suited pl en roms van 10cm,het spijt me huggybear;)
maar soit,we gaan er niet blijven over discuseren zeker.

**** suits etc. etc. (1ply vind ik wel prima, maar meerdere ply's...)
Ik vind dat echt een verdoete manier van benchen. Ik weet dat het bij powerliften erbij komt kijken maar serieus.. 5cm ROM kan je toch geen Bench noemen..

Ik snap je reactie maar dit is wel een extreem voorbeeld. Hij heeft/maakt voordeel van zijn lichaamsbouw
Je hebt ook een PL die erg klein is en al zijn beurten zonder banden doet( op WK ). Hij hoeft ook maar minimaal te zakken, zijn voordeel. Ik weet niet zo snel hoe hij heet.

Ik snap je reactie maar dit is wel een extreem voorbeeld. Hij heeft/maakt voordeel van zijn lichaamsbouw
Je hebt ook een PL die erg klein is en al zijn beurten zonder banden doet( op WK ). Hij hoeft ook maar minimaal te zakken, zijn voordeel. Ik weet niet zo snel hoe hij heet.

Ik weet niet zo zeker of z'n lockout goed was, moeilijk te beoordelen eigenlijk. Ja als je ervoor gebouwt bent is de kleine ROM wel mooi, maar dit is volgens mij met meerdere ply's gedaan en dat verdoet de sport in my honest opinion.

Haha, 1 ply is ok, en dan wel b**chen over multi ply.. gaat natuurlijk nergens over :)

Terug
Naar boven