AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik denk dat het echt is. Zelf ook al tijdens lift moeten kotsen maar wel naar voor en helemaal niet zoveel :D Puur water van wat ik net had gedronken

Heavy Dude! :bow:
Gewoon bananen kotsen als je aan het deadliften bent. :roflol:

hahaha zo is er ook een kotsfilmpje van een dik wijf die aan t squatten is

Dat lekkere ding heeft deze maand wel het dames raw WR op squat, bench en deadlift verbeterd :D

- Zorgen dat je de bar op je borst/buik trekt
- Zorgen dat de bar niet uit de baan van je shirt raakt
- Zorgen dat je polsen niet breken

Sorry hoor, maar waar gaat dit heen???

omg
dit is een van de belachelijkste lifts die ik ooit gezien heb

en het zal alleen maar verslechteren in de toekomst

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Dat lekkere ding heeft deze maand wel het dames raw WR op squat, bench en deadlift verbeterd :D

kan ik best geloven
het is een vent

- Zorgen dat je de bar op je borst/buik trekt
- Zorgen dat de bar niet uit de baan van je shirt raakt
- Zorgen dat je polsen niet breken

Sorry hoor, maar waar gaat dit heen???

lol ik vind het grappiger dat het als een succesvolle lift getelt wordt terwijl de spotters de bovenste helft van de ROM voor hun rekening namen nadat het gewicht stil bleef hangen. Die gast heeft dat gewicht niet zelf gelocked dus telt gewoon niet.

Verder ben ik het ook eens dat het wel erg ver doordraaft. Dit is geen benchen meer.

Die negenhonderdenzoveel bank is idd wel heel wazig...

Als het al een vrouw is die daar staat te kniebuigen...
Het is wel een mannelijke straal kots die ze daar uitbraakt! :D

In his defence...

Dit stond onder dat filmpje, niet dat het zijn lift "rechtvaardigd" ofzo. Maar ik denk dat de meet in een niet zo strikte goedanigheid gebeurde... O, well
als je dan toch moeten "failen", dan maar op zulke gewichten zeker haha;)

Super Training's Roy Bradshaw reached a long-time personal goal by benching 903 lbs in the SPF Sacramento Bench Press Challenge on February 7, 2010. Roy was unsuccessful in this first two attempts at 903 but received 3 white lights on this third. His previous best competition press was 843 in December 2009. (When viewing the video, please note that Roy has restricted range of motion in one elbow. Referees were aware of this restriction.)

The meet was held as a benefit for the National Alliance on Mental Illness. Those wishing to add their support to this important cause can do so by donating

Sterkste gast.

Lijpe training gek

Terug
Naar boven