XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

nee. maar je moet je wel zorgen maken dat de schijven te klein gemaakt worden en dat je dieper moet zakken. Deadliften met schijven die kleiner dan 20kg schijven zijn is gewoon k*t :P

Als ze te sterk worden maken ze gewoon kleinere schijven en wordt de ROM vergroot! Altijd een handige oplossing!

Dan heb ik liever dat ze de grootte van de schijf laten zoals het is en de dichtheid verhogen en de dikte versmallen :D

Dan heb ik liever dat ze de grootte van de schijf laten zoals het is en de dichtheid verhogen en de dikte versmallen :D

Dat is wat ik bedoelde. :roflol:
Olympische schijven die veel kleiner zijn in de breedte maar qua lengte exact hetzelfde. (creeer je meer ruimte om meer plates te pleuren op de barbell :p)

Die rode platen van Eleiko zijn de helft zo dik en wegen 25 dus daar kunnen ze nog wel even mee verder. Daarbij zijn er ook al langere stangen.

Die rode platen van Eleiko zijn de helft zo dik en wegen 25 dus daar kunnen ze nog wel even mee verder. Daarbij zijn er ook al langere stangen.

Eleiko heeft ook schijven van 50kg die even dik zijn als hun 25kg platen. (of ietsjes dikker)
Kon ook Ivanko zijn. :p

Laatst bewerkt:
ja die groene platen :) die zijn 50kg per stuk als ik me niet vergis

Damn, dat krijg je nou éh, als je alleen in je garagetje wat aan loopt te klooien, en daarvoor eigenlijk alleen maar in fitness zaaltjes terecht kon... :o

2lmo08x.jpg

20zzbpt.jpg

217uxf.jpg

33uafq1.jpg

314ff45.jpg

Wie is dat trouwens naast hem op die laatste foto?

Eerst foto is echt wel nice!

-10?
Ik vind het knap dat hij de stang vind zonder bril

Haha die gozer ziet eruit als een jaar of 30, wel debielieoliesterk natuurlijk.

Is deze knul een bekende PL-er of gewoon een ziekelijk sterke recreatieveling?

420 squat, dik 390 deadlift en 285kg bench.. Jezus zeg.

Lol, hij heeft de World Games gewonnen (volgens mij het meest prestigieuze en hoogst haalbare niveau in powerlifting, vergelijkbaar met olympische spelen) en is bij IPF wereldkampioenschappen al een paar keer 'best lifter' geweest (maw op punten). Het leuke is inderdaad dat hij gewoon op zn eentje in een garage traint - de meeste DBB homegyms zijn beter uitgerust dan de zijne...

Met zijn RTS methode heb ik 30kg op mn bench geplakt, voor LB deed het minder goeds maar dat lag meer aan mezelf dan aan de methode op zich

aah zo, duidelijk een beetje een :duh: opmerking van me. Maargoed, ik heb me al lang niet meer verdiept in het PL wereldje, vandaar..

Terug
Naar boven