XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Haha. Als ie ooit 470-480 haalt, is het al buitenaards, denk ik. :p
Geld op inzetten dat hij voor eind volgend jaar 470 trekt :p?

500 zal het wss niet worden(weet ook niet hoe oud hij is?), maar ik sluit het zeker niet uit. Het is menselijk gezien zeker mogelijk vermits ze bij die Strongman Tire deadlifts al tot 498,5 kilo ofzo zijn gekomen :p.
(daarmee wil ik niet zeggen dat ze vergelijkbaar zijn, maar dat de limiet dat de mens ooit kan trekken van die 2 oef wss wel bij elkaar in de buurt ligt :p)

Geld op inzetten dat hij voor eind volgend jaar 470 trekt :p?

500 zal het wss niet worden(weet ook niet hoe oud hij is?), maar ik sluit het zeker niet uit. Het is menselijk gezien zeker mogelijk vermits ze bij die Strongman Tire deadlifts al tot 498,5 kilo ofzo zijn gekomen :p.
(daarmee wil ik niet zeggen dat ze vergelijkbaar zijn, maar dat de limiet dat de mens ooit kan trekken van die 2 oef wss wel bij elkaar in de buurt ligt :p)

Ik ben altijd wel te vinden voor een wedje. :D
Wat is zijn huidig PR?

Training van eerder dit jaar. Nicolay Suslov (IPF lifter in -110kg klasse) squat 2x 425kg:

Is die Suslov niet geschorst ? Ik weet dat hij de belangrijkste concurrent is voor onze Orhan Bilican die vorig jaar een officieel WR in de -110kg zette met 418kg squat... Hij zal niet blij zijn om te zien dat Suslov nu al meer doet op training haha

Wel zieke Squats hier allemaal! Jeez, dat je op zo'n niveau kan komen.. Ongelofelijk.

Sweet shizzle. Ook super nice form.

Je vraagt je af hij de volgende dag nog kan lopen...
Mooie squats verder

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.872
leuk praatje :)

Beeeeest!

haha, wtf. epic vragen om blessures wel als het mis gaat

jezus christus... das pas core balance

Terug
Naar boven