MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

téééring wat easy !! pfffff..

flinke armpjes ook

haha, ik ben wel fan van warren... trek dat geram en gevloek wel goed

Shit zeg Branch peert er ff 20 reps uit met 140kg op de military press.
Bounce/smokkel/... of niet, dat is onmenselijk sterk.

Sterke incline BP:thumbs:

dus? Is het daarmee niet sterk dan?

idd, die epic gaye reacties hier altijd... jij bent zeker net zon type die de 4x 140 curls van samuelsson niet sterk vind omdat ze licht cheated zijn... of de kroc rows gay vind omdat ze niet strict zijn... het is niet dat 140kg 20x meer impressive is als 100kg 20x op een stricte manier, its a different game maar al was het een full incline bp dan was 20x 140 nog ziek...

Wel geinig om te zien hoe sommige bodybuilders totaal anders trainen met hetzelfde doel. Brench / Ronnie of Victor / Jay zit toch een wereld van verschil tussen:eek:

ronnie/branch vind ik juist vrij hetzelfde trainen:P maar thats true idd wat je zegt maar ik denk dat bodybuilding voor 90% in voeding/rust/"hulpmiddelen" zit, ik ben er heilig van overtuigd dat puur massa gezien (misschien niet qua definitie ivm kleinere spiergroepen die je met compounds kan "missen" of minder belasten) de meeste pros met alleen basis (squat, deadlift, bench, oh, rows, pull ups) niet veel minder zouden hebben bereikt (mits dezelfde voeding/rust/hulpmiddelen)

dus? Is het daarmee niet sterk dan?
Als deze reply voor mij bedoelt is

Ja ik zeg nice incline BP, dat betekent dat ik het een sterke incline BP vind...

idd, die epic gaye reacties hier altijd... jij bent zeker net zon type die de 4x 140 curls van samuelsson niet sterk vind omdat ze licht cheated zijn... of de kroc rows gay vind omdat ze niet strict zijn... het is niet dat 140kg 20x meer impressive is als 100kg 20x op een stricte manier, its a different game maar al was het een full incline bp dan was 20x 140 nog ziek...
Dude...

check mijn reply...

Mijn post was meer gericht op de post van Bongo.

Nou vooruit jij zegt ook een slechte uitvoering en dan drukje je het nog zachtjes uit.
Laat hem deze oef maar eens normaal uitvoeren dan kan je er 20kg afhalen en dan houdt het met 10r snel op.
Als er iemand een squat laat zien en die persoon zit 1cm boven horizontaal dan zitten het halve forum te bekvechten of die wel of niet goed is....
Nou hier zie je duidelijk dat het een oef is uit zijn eigen doos wat hem goed afgaat maar om nou te zeggen het is een seated front press nee,het is meer een half liggende schouder/borst oef.

ongetwijfeld al voorbij gekomen, maar erg vet plaatje:

34473_132923166745464_100000833434643_146982_3548915_n.jpg

haha grappige vid:D

haha, die humor van die vent. En wat een monster zeg...

Terug
Naar boven