Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet zo'n nette uitvoering en veel smijtwerk, maar toch belachelijk sterk:
http://www.youtube.com/watch?v=VLka_RG-mV4&feature=PlayList&p=23AF9B9EC1095F38&playnext=1&index=24
20 reps met 140kg seated press...![]()
maar thats true idd wat je zegt maar ik denk dat bodybuilding voor 90% in voeding/rust/"hulpmiddelen" zit, ik ben er heilig van overtuigd dat puur massa gezien (misschien niet qua definitie ivm kleinere spiergroepen die je met compounds kan "missen" of minder belasten) de meeste pros met alleen basis (squat, deadlift, bench, oh, rows, pull ups) niet veel minder zouden hebben bereikt (mits dezelfde voeding/rust/hulpmiddelen)Als deze reply voor mij bedoelt is
Dude...idd, die epic gaye reacties hier altijd... jij bent zeker net zon type die de 4x 140 curls van samuelsson niet sterk vind omdat ze licht cheated zijn... of de kroc rows gay vind omdat ze niet strict zijn... het is niet dat 140kg 20x meer impressive is als 100kg 20x op een stricte manier, its a different game maar al was het een full incline bp dan was 20x 140 nog ziek...
Als deze reply voor mij bedoelt is
Ja ik zeg nice incline BP, dat betekent dat ik het een sterke incline BP vind...
Dude...
check mijn reply...